Mám vyměněno. Koupil jsem novou za 2900,- .Otáčky se ustálily na cca 700ot/min. Chyby z diagnostiky zmizely. Udělal jsem základní nastavení a konečně mám zase klid.
Musíš vědět sám, kterej motor se ti nejvíce zamlouvá. Projeď se v nich. Na firmě máme služebního golfa kombika 1.4tsi a v octavii 1.8tsi. Jezdím raději v octavii. Nevím, ale mám pocit, že obě auta jednou stejně do těch 70km/h. Hlavně 1.4 se rychleji zahřívá. Možná je to tím, že na ni více šlapu
Nedělej tu bububu Peťo. Tys zas někde něco viděl a už maluješ čerta na zeď! Všechno je to o průběhu točivého momentu, výkonu a hlavně na úpravci, kterej tomu rozumí a ví co dělá. V neposlední řadě samozřejmě na řidičovi. Bezmozek odpálí spojku na novým autě i za 20tis km.
Vyprdni se na nějakej Sportmotor a jeď buď k TDIFunovi, nebo do Dieselpoweru. Máš to i s grafem před a po úpravě. Já to svěřil TDIFunovi a už třetím rokem jezdím bez sebemenšího problému!! Hlavně je ochotnej a rozumí tomu.
wrout: Nic jiného než TDIfun a nebo Dieselpower!!! V tvém případě je ti blíž Dieselpower, ale jsou i tací, co kvůli chipování jedou přes půl republiky k TDIfunovi. Tak pak si vyber! Každopádně neuděláš chybu ani v jednom.
Ale prd, pak by ti to už stejně nemělo tendenci moc zrychlovat. Stejně nevím, kde chceš jezdit po našich "dálnicích" jezdit 160 km/h. Všude je to jak na trakařu!
Obdivuji že máš na to nervy! Lidi toho dnes nakecaj, jen aby prodali. Taky to byl ranec, člověk by čekal, že to bude nějakou dobu jezdit bez poruch. Přeju ti, aby jsi to všechno časem vyřešil a dělal ti golf jen samou radost.