-
Únik nafty zo vstrekovacieho čerpadla
já jen doporučím radit nebudu... u toho čerpadla je duležitý kde přesně ti to teče což znamená umyt motor a mrknout odkud to teče. Přetěsnění čerpadla v autorizovaném servisu BOSCH tě výjde na 7000 kč dělá se to přes rozvody proto taková darda... Pokud je to opravdu mezi tou kostkou a čerpadlem tak tě to celkové přetěsnění nemine. Já měl to štěstí hlavně na garážmistra že si s tím poradil vyměnil nějaké gumové těsnění v hodnotě 12 kč a bylo to o.k.Za práci 800 kč...
-
TDI, motor stráca výkon nechce sa mu ide ako SDI
Přesná definice A pokud tohle nepomuže tak vyzkoušej nějakého garáž mistra...
-
TDI, motor stráca výkon nechce sa mu ide ako SDI
já jen doporučím radit nebudu novej ventil N75 a nové relé 109 tímto rozhodně nic nepokazíš a zas to tak bolet nebude....tohle mám už zasebou...
-
vule v řízení octavia 1.6 55kw
jen dodám že ta vúle se objevila najednou v mém připadě.... poradí někdo kde přesně se to stahuje nechci chodit s každým hov... k mechanikovi
-
Spotřeba TDI
Jen doplním mám po chipu cca 2 měsíce 66 - 85kw spotřeba šla dolu při jízdě nad 50km 4,6-5,1 a požitek z jízdy je uplně někde jinde...
-
Unik oleja
Mě to teklo přez čidlo oleje bylo vadné. Ale né tak že by se ztratil všechen olej.....
-
Motor zhasne při jízdě
tohle mělo na svědomí relé 109... vyřešeno.....
-
Čištění Turba a EGR
zaslepil jsem to přesně podle návodu jak se píše.... "na hoře u toho klobouku" http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=69616#69616
-
Motor zhasne při jízdě
Tak dnes se mi stalo že mi při jízdě zhasl motor. Na P.P. jsem měl nastavenou pruměrnou spotřebu a spotřeba při vypnutí motoru vyletěla na nějakých 20l Zkusil jsem nastartovat motor nenaskočil asi tak po 3 minutách se to povedlo a pak zase vše o.k.
-
Čištění Turba a EGR
No tak jsem to zkusil ,vyndal jsem hadičku a dal do ní cca 3cm šrubek..... Nestačil jsem se divit spodek byl uplně hluché asi tak v 2300 ot. teprve zatahl... Hned jsem šroubek dal ven a zas šlape jak máááá... O1 agr 66-85kw Na nějakým foru jsem četl že by to mělo být právě naopak že to nepatrně pomuže v nízkých otáčkách... proto jsem to chtěl vyzkoušet dělám něco špatně??
-
omezovač rychlosti 1,9TDi 66kW2000
V první řadě si nech vyčíst paměť závad!!! Vždyť to tady zaznělo nekolikrát.... pak ti zdejší mistři poradí....
-
omezovač rychlosti 1,9TDi 66kW2000
Moje řeč dovezl jsem něco podobného a pak to začlo ventil n75 noví,ventil od egr noví+všechny hadičky kolem, naftové filtr+vzduch filtr výměna oleje čep řízení+ násldná geometrie noví ventilátor + 2x stahovačka + komplet zadní stěrač,čidlo teploty paliva, nové silembloky náprav předek+zadek, nové zadní bubny + alternátor a k tomu potřebuješ dobrého garážmistra.... Momentálně auto šlape jak hodinky tak si pudu příští týden pro další koníky"Chip"
-
Převodovka - výměna oleje
Před týdnem jsem vyměnil v převodovce olej http://www.aral.cz/automobilove-oleje/Prev...ynt-75W-90.html Šla špatně řadit 1čka popojíždění v koloně bylo za trest.. někdy i 3-4 Po výměně to tam padá samo 100% zlepšení...
-
oprava starteru a altiku
Kamo zustaň o pněco dýl v rachotě a ty penízky co vyděláš dej raději nějakému garáž mistrovi.... Bude to levnější v tomhle případě... Z vlastní zkušenosti...
-
Lze poznat kdy byli měněné rozvody??
Octu jsem měl z německa a byl na tom jako ty, machanik se koukl na rozvody a říkal že podle nějakýho víčka na rozvodech je to nedávno měněné ještě nebylo zocidované. Říkal klidně s tím 50 000 jezdi. Samo že když vyměníž je to 100% v poho...