Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

borelli

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Máš pravdu, šlo mě o peníze ale bylo to dáno tím, že potenciálně vhodný materiál byl k mání zdarma. Je nepochybné, že izolační materiály k tomuto účelu přímo určené jako Vibraflex jsou s útlumem někde jinde ale jak jsem psal, před tím než jsem použil ten Hydrobit a karimatku tak jsem je zkoušel - jako zvuková izolace tlumí opravdu dobře, byť volba Vibraflefu je zřejmě ideálnějším řešením... Teď co jsem dal zimní gumy je ta hladina hluku o poznání horší, další motivace k utlumení interiéru...
  2. Podběhy jsem řešil 4mm hydroizolací Hydrobit (asfaltový pás) ze stavby - dvě vrstvy na sebe. Jen při montáži zpět toho člověk zase musí hodně ořezat aby se to vešlo ale je to akusticky znatelné nicméně optimální je to zkombinovat - zvukově především utlumit jak v interiéru tak v exteriérů (podběhy). Jsem ale rád že jsi to zveřejnil, taky mě to láká, zatím jsem vytlumil jen přední dveře karimatkou - sice to vypadá komicky ale schválně, zkuste jak to tlumí Nemáš nějaké fotky z montáže ?
  3. Jen doplním, ten materiál, tedy ta síťka se nazývá fasádní armovací tkanina - perlinka. Toto je dobrý nápad, hlavně když je listopad...
  4. borelli odpověděl na Speedy20V's téma v Podvozek
    Po přečtení 31 stran bych rád pronesl - kdož jste bez zkroucených kotoučů, hoďte kamenem Původně plánované Brembo MAX asi milerád zaměním za FERODA ale mám poněkud zmatek jaké desky k nim zvolit. Na jednom nejmenovaném e-shopu jsem našel toto: Jaký je rozdíl mezi FERODO THERMO QUIET, FERODO PREMIER a FERODO SL (Target) ? U FERODO DS PERFORMANCE je jejich předurčení pro závodnější použití jasné ale které zvolit na běžné jezdění s O1 99 (81kW AHF) ? Dále pak, U FERODO PREMIER uvádějí 3 ceny - je z důvodu rozdílnosti kvalit desek ?
  5. borelli odpověděl na Mara2000's téma v Exteriér
    Dvojté těsnění u OII je hodně znát, taky mě to u OI ruší. Trošku mě ale pomohlo, když jsem na těsnící gumu nanesl grycelin. Kupodivu to slušně vytěsnilo a hluk ustal ale jen do doby, kdy se vsáknul do gumy... Kam by jsi chtěl tu dodatečnou gumu osadit ? Mě připadá, že tam už nikde není místo. Pravda je, že toto by chtělo nějak poléčit, to souhlasím.
  6. Prosím tě, jak se z palubovky páčí to tlačítko vyhřívání zadního skla ? Mám strach, že ten plast a nebo tu plastovou část ve které celý spínač osazen, zlomím. Slepé záslepky jdou jako po másle, stačí opravdu šroubovák z boku, troška síly a jsou venku ale tady se opravdu obávám, že ten plast zlomím, šlo to ztuha, resp. nešlo to vůbec... Ve kterém směru šipky jsi to páčil ?
  7. Teď tady pronesu asi pro některé naprosto šílenou myšlenku tak mě prosím hned neodsuďte ale musím se o tom zmínit. Odhlučnovací pásy jako Vibraflex jsou relativně drahé (byť zřejmě účinné) špásy. Cena kolem 500,-Kč za 1/2 m2 je přeci jen vysoká. Už jsem slyšel spoustu zajímavých alternativ, dokonce zmínka o využití podložky pod plovoucí podlahy z OBI mluví za vše. Kamarád staví barák a zbyl mu Elastobit - SBS modifikovaný asfaltový pás o síle 4mm Výrobce o tom píše: • elastický i při minusových teplotách • povrchová úprava – vrchní strana : jemný minerální posyp • povrchová úprava – spodní strana : separační folie Tady je technický list výrobku Tady je strohý popis materiálu Materiál je to docela elastický a tvárný, při tl. 4mm je to s podivem ale je evidentní, že např. práce s Vibraflex 25 s tl. 2,5 bude práce snažší. Máte někdo zkušenosti např. s Vibraflex 40 jehož tl. je také 4mm ? Jak se s tím pracuje ? Cena za 1m2 je kolem 100,-Kč resp. měl bych to od něj zadarmo. Zbylo mu toho ještě docela dost a tak si říkám, jestli to nevyužít na odhlučnění podběhů a nebo tento materiál využít i k odhlučnění interiéru... Zkoušel jsem tlumící schopnosti tohoto materiálu a jsou poměrně dobré, co říkáte, že by cenová revoluce v odhlučňování interiéru nebo je to naprostá šílenost ?
  8. borelli odpověděl na blade25's téma v Exteriér
    Abych řekl pravdu, tak vosk a leštěnku používám až na jaře při prvních teplých dnech. U vosku to chce teplou karoserii jinak se to blbě šudlí. Auto umyji a nechám osušit, pak to přejedu leštěnkou a vyleštím tak, že se lak blýská jak psovy koule a na to vosk. S tuhým voskem moc zkušenosti nemám, jednou to dělal soused a od té doby používá tekuté vosky, rozhodně je s nimi lepší práce. Ty tuhé vosky snad tak před zimou na nejvíce exponovaná místa ale je s tím blbá práce, chce to dělat fakt v teplém prostředí...
  9. Nedalo by se to nainstalovat rovnou do skleněné části světla před parabolu ? Nevím jak je to velké aby ta konstrukce LED diod neomezovala světlo z potkávaček nebo mlhovek.
  10. borelli odpověděl na cibi4's téma v Elektrika
    Já to mám pro změnu tak, že i když mám ovladač v pozici pro P nebo L tak se mě naklápějí obě zrcádka společně...
  11. Takže to znamená, že to mám zapojené dobře a že to je neustále pod proudem +12V ? Octaviaman a i ostatní mě ale naznačili, že těch 12V jim tam jde až po zapnutí zapalování či obrysových světel.
  12. Jelikož se můj problém týká chybného zapojení el. kabeláže, končím tady diskuzi o řešení zapojení a přesouvám svůj dotaz do sekce Octavia 1 - Elektrika
  13. Mám na vás dotaz. Dělám si podsvícení kliček dle návodů tady na fóru ale mám jeden problém. Když jsem měřil multimetrem kolik z kterých drátů jde šťavy tak jsem byl trošku zaražen, že jak v zadu tak ve předu u spolujezdce je to tak, že z červenohnědého drátu jde permanentně +12V bez ohledu rozsvícených parkovaček nebo zaplého zapalování. Z druhého šedomodrého drátu jde sice šťava jen při zaplých světlech což je fajn ale zase málo - cca 0,15V a to pro změnu na rozsvícení LED diody nestačí. Ostatní dráty +-0V. - Chová se to tedy následovně: Vyplá světla, ( zapalování off ): Samostatná horní koncovka konektoru dává pořád +12V, ostatní tři koncovky dávají +-0V. Zaplá světla obrysová, ( zapalování off ): Samostatná horní koncovka konektoru dává pořád +12V, dva konektory pod horním -+0V, krajní koncovka dává +0,15V. Nejsem prvním majitelem auta a nemám tušení, jak původní majitel "tunil" elektro. Před nějakou dobou jsem musel dát vypínač i do osvětlení kufru neboť i tam svítilo světlo neustále. Kde prosím vás může být zádrhel, co a kde může být špatně zapojeno ?
  14. Pokus č.1: Vyplá světla, ( zapalování off ): Samostatná horní koncovka konektoru dává pořád +12V, ostatní tři koncovky dávají +-0V. Pokus č.2: Zaplá světla obrysová, ( zapalování off ): Samostatná horní koncovka konektoru dává pořád +12V, dva konektory pod horním -+0V, krajní koncovka dává +0,15V. Co dodat. Pokud se nepletu, tak nějaký idiot přehodil někde něco v autě. Navíc pokud mě auto stojí delší dobu, tak se ztrácí kapacita baterie... Toto jsem vážně nečekal. Ale vzpomínám si, že když jsem to auto koupil tak neustále svítila žárovka v kufru - musel jsem to napojit přes vypínač. Tehdy jsem tomu nevěnoval moc pozornost....... Co kde může být špatně zapojené v autě ? Resp. kde hledat ?
  15. Mám všechny okna v elektrice proto jsem chtěl využít přísun energie z ovladačů stahování oken ale jak píši, neustále to mám pod proudem... Nejsem prvním majitelem auta a kdo ví, co má to auto za sebou. Píšeš že "Mě se ty diody rozsvěcují jen když zapnu světla". To tedy znamená, že to mám někde blbě zapojené v autě ? Přitom když nemám zaplá světla ani zapalování tak se chová korektně - nic nesvítí ( dioda na ovladači stahování oken ), okna nejdou stahovat, ale furt tam jde +12V. Když jsem tam připojil nanečisto diodu tak to prostě svítí... Píšeš, že ten šedomodrý je - ale když zapnu světla tak z něho jde těch +0,15V. OMG co to mám za auto ??

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.