Přejít na obsah

borelli

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení borelli

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Máš pravdu, šlo mě o peníze ale bylo to dáno tím, že potenciálně vhodný materiál byl k mání zdarma. Je nepochybné, že izolační materiály k tomuto účelu přímo určené jako Vibraflex jsou s útlumem někde jinde ale jak jsem psal, před tím než jsem použil ten Hydrobit a karimatku tak jsem je zkoušel - jako zvuková izolace tlumí opravdu dobře, byť volba Vibraflefu je zřejmě ideálnějším řešením... Teď co jsem dal zimní gumy je ta hladina hluku o poznání horší, další motivace k utlumení interiéru...
  2. Podběhy jsem řešil 4mm hydroizolací Hydrobit (asfaltový pás) ze stavby - dvě vrstvy na sebe. Jen při montáži zpět toho člověk zase musí hodně ořezat aby se to vešlo ale je to akusticky znatelné nicméně optimální je to zkombinovat - zvukově především utlumit jak v interiéru tak v exteriérů (podběhy). Jsem ale rád že jsi to zveřejnil, taky mě to láká, zatím jsem vytlumil jen přední dveře karimatkou - sice to vypadá komicky ale schválně, zkuste jak to tlumí Nemáš nějaké fotky z montáže ?
  3. Jen doplním, ten materiál, tedy ta síťka se nazývá fasádní armovací tkanina - perlinka. Toto je dobrý nápad, hlavně když je listopad...
  4. borelli

    Komplet brzdy

    Po přečtení 31 stran bych rád pronesl - kdož jste bez zkroucených kotoučů, hoďte kamenem Původně plánované Brembo MAX asi milerád zaměním za FERODA ale mám poněkud zmatek jaké desky k nim zvolit. Na jednom nejmenovaném e-shopu jsem našel toto: Jaký je rozdíl mezi FERODO THERMO QUIET, FERODO PREMIER a FERODO SL (Target) ? U FERODO DS PERFORMANCE je jejich předurčení pro závodnější použití jasné ale které zvolit na běžné jezdění s O1 99 (81kW AHF) ? Dále pak, U FERODO PREMIER uvádějí 3 ceny - je z důvodu rozdílnosti kvalit desek ?
  5. Dvojté těsnění u OII je hodně znát, taky mě to u OI ruší. Trošku mě ale pomohlo, když jsem na těsnící gumu nanesl grycelin. Kupodivu to slušně vytěsnilo a hluk ustal ale jen do doby, kdy se vsáknul do gumy... Kam by jsi chtěl tu dodatečnou gumu osadit ? Mě připadá, že tam už nikde není místo. Pravda je, že toto by chtělo nějak poléčit, to souhlasím.
  6. Prosím tě, jak se z palubovky páčí to tlačítko vyhřívání zadního skla ? Mám strach, že ten plast a nebo tu plastovou část ve které celý spínač osazen, zlomím. Slepé záslepky jdou jako po másle, stačí opravdu šroubovák z boku, troška síly a jsou venku ale tady se opravdu obávám, že ten plast zlomím, šlo to ztuha, resp. nešlo to vůbec... Ve kterém směru šipky jsi to páčil ?
  7. Teď tady pronesu asi pro některé naprosto šílenou myšlenku tak mě prosím hned neodsuďte ale musím se o tom zmínit. Odhlučnovací pásy jako Vibraflex jsou relativně drahé (byť zřejmě účinné) špásy. Cena kolem 500,-Kč za 1/2 m2 je přeci jen vysoká. Už jsem slyšel spoustu zajímavých alternativ, dokonce zmínka o využití podložky pod plovoucí podlahy z OBI mluví za vše. Kamarád staví barák a zbyl mu Elastobit - SBS modifikovaný asfaltový pás o síle 4mm Výrobce o tom píše: • elastický i při minusových teplotách • povrchová úprava – vrchní strana : jemný minerální posyp • povrchová úprava – spodní strana : separační folie Tady je technický list výrobku Tady je strohý popis materiálu Materiál je to docela elastický a tvárný, při tl. 4mm je to s podivem ale je evidentní, že např. práce s Vibraflex 25 s tl. 2,5 bude práce snažší. Máte někdo zkušenosti např. s Vibraflex 40 jehož tl. je také 4mm ? Jak se s tím pracuje ? Cena za 1m2 je kolem 100,-Kč resp. měl bych to od něj zadarmo. Zbylo mu toho ještě docela dost a tak si říkám, jestli to nevyužít na odhlučnění podběhů a nebo tento materiál využít i k odhlučnění interiéru... Zkoušel jsem tlumící schopnosti tohoto materiálu a jsou poměrně dobré, co říkáte, že by cenová revoluce v odhlučňování interiéru nebo je to naprostá šílenost ?
  8. borelli

    Péče o lak

    Abych řekl pravdu, tak vosk a leštěnku používám až na jaře při prvních teplých dnech. U vosku to chce teplou karoserii jinak se to blbě šudlí. Auto umyji a nechám osušit, pak to přejedu leštěnkou a vyleštím tak, že se lak blýská jak psovy koule a na to vosk. S tuhým voskem moc zkušenosti nemám, jednou to dělal soused a od té doby používá tekuté vosky, rozhodně je s nimi lepší práce. Ty tuhé vosky snad tak před zimou na nejvíce exponovaná místa ale je s tím blbá práce, chce to dělat fakt v teplém prostředí...
  9. Nedalo by se to nainstalovat rovnou do skleněné části světla před parabolu ? Nevím jak je to velké aby ta konstrukce LED diod neomezovala světlo z potkávaček nebo mlhovek.
  10. borelli

    Spatne zrcatka

    Já to mám pro změnu tak, že i když mám ovladač v pozici pro P nebo L tak se mě naklápějí obě zrcádka společně...
  11. Takže to znamená, že to mám zapojené dobře a že to je neustále pod proudem +12V ? Octaviaman a i ostatní mě ale naznačili, že těch 12V jim tam jde až po zapnutí zapalování či obrysových světel.
  12. Jelikož se můj problém týká chybného zapojení el. kabeláže, končím tady diskuzi o řešení zapojení a přesouvám svůj dotaz do sekce Octavia 1 - Elektrika
  13. Mám na vás dotaz. Dělám si podsvícení kliček dle návodů tady na fóru ale mám jeden problém. Když jsem měřil multimetrem kolik z kterých drátů jde šťavy tak jsem byl trošku zaražen, že jak v zadu tak ve předu u spolujezdce je to tak, že z červenohnědého drátu jde permanentně +12V bez ohledu rozsvícených parkovaček nebo zaplého zapalování. Z druhého šedomodrého drátu jde sice šťava jen při zaplých světlech což je fajn ale zase málo - cca 0,15V a to pro změnu na rozsvícení LED diody nestačí. Ostatní dráty +-0V. - Chová se to tedy následovně: Vyplá světla, ( zapalování off ): Samostatná horní koncovka konektoru dává pořád +12V, ostatní tři koncovky dávají +-0V. Zaplá světla obrysová, ( zapalování off ): Samostatná horní koncovka konektoru dává pořád +12V, dva konektory pod horním -+0V, krajní koncovka dává +0,15V. Nejsem prvním majitelem auta a nemám tušení, jak původní majitel "tunil" elektro. Před nějakou dobou jsem musel dát vypínač i do osvětlení kufru neboť i tam svítilo světlo neustále. Kde prosím vás může být zádrhel, co a kde může být špatně zapojeno ?
  14. Pokus č.1: Vyplá světla, ( zapalování off ): Samostatná horní koncovka konektoru dává pořád +12V, ostatní tři koncovky dávají +-0V. Pokus č.2: Zaplá světla obrysová, ( zapalování off ): Samostatná horní koncovka konektoru dává pořád +12V, dva konektory pod horním -+0V, krajní koncovka dává +0,15V. Co dodat. Pokud se nepletu, tak nějaký idiot přehodil někde něco v autě. Navíc pokud mě auto stojí delší dobu, tak se ztrácí kapacita baterie... Toto jsem vážně nečekal. Ale vzpomínám si, že když jsem to auto koupil tak neustále svítila žárovka v kufru - musel jsem to napojit přes vypínač. Tehdy jsem tomu nevěnoval moc pozornost....... Co kde může být špatně zapojené v autě ? Resp. kde hledat ?
  15. Mám všechny okna v elektrice proto jsem chtěl využít přísun energie z ovladačů stahování oken ale jak píši, neustále to mám pod proudem... Nejsem prvním majitelem auta a kdo ví, co má to auto za sebou. Píšeš že "Mě se ty diody rozsvěcují jen když zapnu světla". To tedy znamená, že to mám někde blbě zapojené v autě ? Přitom když nemám zaplá světla ani zapalování tak se chová korektně - nic nesvítí ( dioda na ovladači stahování oken ), okna nejdou stahovat, ale furt tam jde +12V. Když jsem tam připojil nanečisto diodu tak to prostě svítí... Píšeš, že ten šedomodrý je - ale když zapnu světla tak z něho jde těch +0,15V. OMG co to mám za auto ??
×
×
  • Vytvořit nový...