Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Dušan 20VTurbo

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Dušan 20VTurbo odpověděl na Janko's téma v Podvozek
    Jakou značku výfuku zvolit pro 1.8T ? Bosal vyřazuju kvuli kvalitě. Přemýšlím nad Tyllem, ale ten koncový díl mě děsí Zbývá Walker, Klarius nebo Ernst ? Jaké jsou vaše zkušenosti ? Přeci jen se životnost výfuku musí blížit více lidem ke konci když mají 1.8T už cca 12 let
  2. to nikdo nevi jestli jsou ty kabelaze a konektory stejny ? To me teda tohle forum prekvapuje
  3. Nechapu v cem ? Jde mi o to, jestli jsou ty kabelaze pro modely do 8/00 stejne jako od 8/00. Vsude jsem nasel jen zapojeni pro facelift oct od 8/00. Chci si tu kabelaz vyrobit tak hledam seznam konektoru a dane zapojeni. + cisla relatek ...
  4. nevi nekdo jaky je rozdil mezi predface a face kabelazi ? A relatkama ? Jde mi o predface kabelaz a sede sedacky
  5. nevim co dale. klapka je uplne cista, zadna zavada, civky v poradku, modul zapalovani v poradku, hadice nejsou popraskane.
  6. Tak jsem tento dil vymenil a motor rano zdecha uplne stejne. Lepsi je akorat tah motoru odspodu. Ma nekdo dalsi napad ? 1.8T AGU
  7. Nechci věřit , že by to dělal jen druh benzínu. Beru OMW pořád. Možnost že to je tlakem benzínu je větší. Nikdo další neví ?
  8. Mam posledni mesic naprosto stejny problem. Na 1. pokus auto hned chcipne. Nekdy i na 2. pokus. Normalne to chytne na 1 vterinu a konec. Jen slysim zacvakani relatek. Jakmile ale motor podporim lehounce plynem tak vsechno funguje jak ma a nezdechne to ani na 1. pokus. Kolega co uvadel ze bude vedet cim to je uz neodpovedel a na zpravu nereaguje. Ma nekdo nejaky napad cim to je ? VAG samozrejme nic nehlasi.
  9. Dušan 20VTurbo odpověděl na Freddy's téma v Motor
    Tak si odpovim sam, kdyby to nekdo potreboval vedet tak dle VIN karoserie se uvadize do cisla karoserie 425500 je spojka prumer 220mm a od 425501 je spojka 225mm.
  10. Dušan 20VTurbo odpověděl na Freddy's téma v Motor
    obnovim to tu. Potreboval bych vyse uvedenou otazku. Jak poznam jaky mam prumer spojky kdyz mam AGU motor ?
  11. Chyba nemusi byt jen v oblozeni lamely spojky, ale klidne jen v pritlacaku. Pokud nema pritlacny talir dostatecny pritlak, tak to proklouzne stejne.
  12. je pravda ze v Brne zadni silnicari nebyli videt cely den, ale zase na druhou stranu kdyby meli vsichni poradny zimni gumy tak by silnicari zatim jezdit ani nemuseli. To co doted napadlo je jen vysmech a s kalamitou to nema nic spolecnyho.
  13. Pokud bych si mel vybrat mezi 1,6 74kW, 1,8T a 1,9TDi tak bych sel jedine do 1,8T. Motor je krasne tichej a ma obrovskou rezervu ve vykonu i pri jizde po dalnici ve 120km/h. Znam lidi kteri ten motor maji a zere jim to 12L, me osobne to v zime nejde nad 10,5L a to jezdim kratky trasy po meste. V lete je mesto vetsinou za 9,5L. Trasy okolo 10km budou klidne za 8L/100. Motor ma vykon uz od malych otacek coz jde znat. A hlavne krasne dlouhy kvalty. Zalezi taky co je to za rok, typ motoru a kolik to ma najeto. Jak je vyse psano tak casto praskaji hadicky okolo motoru coz zpusobuje ruzne potize, ale zase se to vymenou lehce odstrani.
  14. Předem upozorňuji, že jsem hledal ale nenašel nic co by mi dalo odpověď. Mám sériový podvozek pro 1.8T AGU. Chci autu dát větší jistotu v zatáčkách a taky ho mírně snížit, přičemž by mi vyhovoval stav ala RS. Proto se ptám. Pasují tam pružiny a tlumiče bez potřeby měnit něco na nápravách ? Na zadní nápravě by to snad neměl být problém, ale v přední části je údajně jinak uchycený stabilizátor.
  15. ač je to divné, tak kdyby měl někdo jednou stejný problém pomohlo následující: - vyjetí benzínu a následné použití "kvalitního benzínu" + aditivum na čištění trysek - výměna palivového filtru po těchto úpravách je motor klidný zase jako předtím benzín v nádrži nebyl z žádné noname benzínky, ale dneska nikdo neví. Už jezdím jen na 100 oktan OMV a motor si jen šepotá

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.