- Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"
- Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"
- Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"
-
Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW
Šlo mi o to prohození. Jestli to náhodou někdo na montáži na pár kusech neprohodil.
-
Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW
Neví někdo, jestli jdou pánve na ojnici prohodit? Tedy z víka do ojnice a naopak?
-
snimac tlaku a kolisanie otacok
Neví zde náhodou někdo, jak ten snímač funguje? Teplotu to snímá myslím přes termistor a tlak?
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
Sportmotor ne. Byl jsem tam před dvěma roky, žádná brzda nebo vypnutí EGR, jenom nalití softu do ŘJ. Za ty peníze co jsem tam tehdy nechal bych to měl jinde dvakrát. Snížení spotřeby ani o deci. Bohužel nebrat.
-
Reklamace
NEDOPORUČUJI a to velice důrazně servis: Verold Strakonice - naprostá neochota cokoliv řešit v záruce, až po urgenci do Ml. Boleslavi se něco pohnulo (ale ty kecy kvůli tomu!), a Frolík Písek - něco podobného, dále nekvalitní záruční oprava. Dál se nebudu rozepisovat, protože bych se znovu nasr....
-
1.6 TDI CR (77KW)
Na spotřebu co jsem slyšel byla dobrá OI 66kW a známý co ji má s ní jezdí stejnou trasu možná i o půl litru níž než já s 1.9 TDI. Já se pod 4 litry ještě nedostal a to i když jsem ne ní dost hodný. Co se týká 1.6 CR tak po tom, co jsem tady pročetl to beru jako technologický krok vpřed, tedy způsob vstřikování a následná lepší kultura chodu motoru. Je to ovšem celosvětový trend. Na druhou stranu si ale myslím, že lepší spotřeba je u toho nového motoru dosažena stažením nafty (čím vyšší euro, tím menší dávka paliva = míň jede) a delším zpřevodováním (to nepovažuju za žádný technologický zázrak). Pokud 1.9 zpřevoduju taky o něco víc do rychla, jsem asi na stejném. A navíc se mi na ní právě líbí, že když potřebuju předjet a šlápnu na to, tak vystřelí bez prodlevy. A v otáčkách někde nad 3500 se zas tak často nepohybuju. Co považuju u 1.9 za minus je neochota jet při nižžších otáčkách - min 1500ot/min.
DonKarlos
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva