Přejít na obsah

olympusc700uz@yahoo.com

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení olympusc700uz@yahoo.com

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dakujem za komenty. Ano pri S-ku to naozaj reve ale obcas v kopcoch a pod. to nie je zle a aspon to trosku pomoze motoru. Pri tych nizkych otackach a "vysokom" prevodovom stupni mam pocit, ze motor ide vykapat. Tie zvlastne zvuky v S rezime sa u nas objavili vlastne az potom co som ho viackrat pouzil. Pouzivam ho po zahriati motora niekdy aj pri rozbiehani. Ked to zacne revat, tak to prepnem do D. Mozno je to nejaka rezonancna frekvencia, cez ktoru prechadza a nejaky diel v spojke/prevodovke sa takto prejavi. Ak je to softverova chyba v S-ku, ktora napr. nespravnym casovanim poskodzuje nejaky mechanicky diel, tak nebude mozne dokazat vyrobcovi, ze maju chybu. Asi treba na S rezim zabudnut a najlepsie keby ho tam nedaval ani vyrobca. Cakal som, ze mi v servise povedia, ze S rezim sa vlastne ani nema pouzivat.
  2. Pozdravujem, auto je naspat zo servisu. Bohuzial na nic neprisli a zevraj sa im to neprejavilo. Manzelka chodi v D a radsej nic neprepina. Vie to niekto s DSGckarov otestovat na svojej F3 podla popisu vyssie? + porovnat radenie ako je popisane v PS1? Vdaka.
  3. Fabia III hatchback DSG od 10/2016. Jazdi na nej 99% manzelka po meste. Najazdene ~ 5400km. Problem zacal v rezime S. Pri dobrzdovani ku krizovatke pocut pri radeni nadol skripot. Problem sa prejavuje nahodne a aj intenzita skripotu je rozna. Nastava napr. ak je S4 alebo S3, prichadzate ku krizovatke, zvolna zacnete brzdit, zrazu skripot. Zvuk tazko opisatelny ale nieco ako keby ste prechadzali po kovovom hrebeni, resp. ak to prirovnam k manualu, tak chcete preradit a nestlacite spojku, pocujete skripot ozubenych koliesok, celym autom zatrasie. Pri radeni nahor auto preraduje bez problemov bez skripotu v D aj S rezime. Uz to urobilo aj v D rezime ale v S je to skoro pravidelnost. Auto je aktualne v servise. Uvidime co z toho bude. ----------------------------- PS1: Pre info a porovnanie: Rezim D - automat sa snazi jazdit na spotrebu, preraduje priliz rychlo a pri rel. nizkym otackach ~ 1400, niekedy aj menej, motor sa casto trapi. Na rovine to mozno az tak nevadi ale pri miernom sklone uz to poznat. Tu by mali inzinieri urobit zmenu firmveru a radit ~ okolo 2000 ot. Rezim S - opak D, radi az pri 3200-3400ot, motor reve ako pavian, na co je toto dobre? Opat inzinieri udelali chybu a S rezim by mal radit ~ 2500-2800 max. - toto Vam pri kupe nepovedia a pri skusobnej jazde som to akosi prehliadol. Ak sa zapne tempomat (v nasom pripade adaptivny), tak mam pocit, ze je jedno ci je D alebo S rezim. Auto si radi ako by bolo v D rezime a teda pri rel. nizkych otackach ako v D. Az ked sa vypne tempomat a mate S rezim, tak si preradi stupen aky mu "pasuje" k aktualnym otackam. PS2: Toto je uz nas druhy problem s F3 DSG. Prvy problem nastal ~ po 3 mesiacoch. Auto po vypnuti motora a zaradeni polohy P vypisovalo chybu, ze nemate zaradenu polohu P a nedalo sa zamknut. Ano, ak nemate zaradenu polohu P auto nezamknete, hoci mate zatiahnutu aj rucnu brzdu. V servise vymenili riadiacu jednotku DSG (malo by to byt nieco co je hned pod DSG pakou). Po vymene to prestalo aspon zatial ale LEDky, ktore podsvecuju pismena zaradenej polohy paky akosi jemne preblikuju. Uz si nepamatam ci povodne svietili stabilne. Dufam, ze som neodradil potencialnych kupcov DSG. Inak, ked to vsetko funguje je s tym radost jazdit.
×
×
  • Vytvořit nový...