Přejít na obsah

kolus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kolus

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Já mám 3 000 a ještě jsem nic nedoléval, jen do ostřikovačů :-))
  2. Super chlapi, všem děkuju za odpověď, stále čtu starší příspěvky a netušil jsem, že mi tu ještě takhle v noci někdo odpoví. Ještě se zeptám, mám prodloužený servisní interval - PP mi ukazuje že ještě zbývá 21 000 km plus najeto mám 2 600 km což je celkem 23 600 km , proč ne 30 000 km jak jsem předpokládal ? Myslel jsem si, že tam je pevně nastaveno 30 000 km nebo se to nějak mění podle způsobu jízdy nebo jak to vlasně je ? Sestra si plus mínus ve stejné době koupila Octávii II 1.9 TDI taky s prodlouženým servisním intervalem a PP jí ukazuje najetých 3 500 km plus zbývajících 25 000 km což taky není 30 000 , ale je to celkově více než u mého auta, nechápu to. karlos3 - vysvětloval jsi mi, že když to mám s DPF tak mám osmiventil a hlava nepraská, to by bylo fajn, jenže DPF je tuším filtr pevných částic a ten je na hovno jak jsem se tu dočetl nebo je to něco jiného ? A ještě jedna věc mi nějak nepasuje, na faktuře mám napsáno označení vozu jak jsem už psal 2.0 TDI PD DPF 103 kW , jenže v návodu k obsluze vzadu jsou vypsány veškeré typy motorů a u 2.0 TDI PD DPF je 125 kW a mých 103 kW je u 2.0 TDI PD - bez DPF tak vlastně ani nevím co mám.
  3. Zdravím všechny pisatele tohoto diskusního fo'ra. Teprve dneska jsem narazil na tuto diskuzi a nestačím se divit, jedním dechem jsem pročetl stovky vašich příspěvků, většinou zasvěcených a nemůžu uvěřit, že motory 2.0 TDI jsou tak poruchové. Je až neuvěřitelné, že němci něco takového pustili do světa a ne za zrovna malé peníze. Možná se mi to jen zdá , protože tady píše více těch nespokojených, ale i tak mám docela strach z toho, co mě může potkat. Asi před měsícem jsem si koupil svůj první diesel Octavia II 2.O TDI PD DPF 103 kW Elegance v černé barvě, zatím najeto 2 600 km a docela jsem si ji zamiloval, je krásná a skvěle jede. Auto s naftovým motorem asi pro mě není ideální volba, nenajezdím tolik, aby se mi to vyplatilo - asi 15 - 20 000 ročně , auto mě neživí, je to moje záliba a přibližovadlo do práce a taky v době, kdy je nafta dražší než benzín, nicméně nafťáka jsem nikdy neměl a toužil jsem po něm, tak ho mám. Jenže po přečtení vašich příspěvků mám taky o pár vrásek na čele více. Doposud jsem měl samé benziňáky, naposledy Octávii I 1.6 74 kW , najel jsem s ní 87 000 km jen s jednou malou závadou, jinak jen pravidelný servis. Teď ale nevím, jestli se mám na další najeté kilometry těšit nebo se bát, kdy se co posere. Těch závad co se vyskytuje u TDIček a ty ceny za opravy jsou až neskutečné, to by jim snad měli zakázat prodávat takové nedokonalé zmetky, že já blázen nezůstal u spolehlivého a bezproblémového benzínu. Zaznamenal jsem tady v příspěvcích, že když se auto s turbem pořádně prožene a déletrvající jízdou, je třeba po zastavení motor hned nevypínat a nechat na volnoběch ochladit turbo, zajímalo by mě, jak dlouho ho nechat běžet na volnoběh a jen po náročné jízdě nebo kdy se zahřeje natolik, že je třeba nechat ho ochladit ?
×
×
  • Vytvořit nový...