Přejít na obsah

Mira96

Uživatel
  • Počet příspěvků

    520
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    6

1 Sledující

Kontaktní metody

  • ICQ
    0
  • Skype
    mira.hlo

Návštěvy profilu

4907 zobrazení profilu

Oznámení Mira96

  1. U mne taky dobrý, odpoledne aktivace klimatizace proběhla a večer odemčení auta přes aplikaci také. A to jsem si s aplikací něco užil 😉
  2. Elektromotor je v převodovce a ta normálně řadí.
  3. Uzamčením auta se kabel zajistí a nejde vytáhnout. A nedělám to furt, jenom třeba o Vánocích, když je narvané parkoviště a nebo když někde nemůžu najít volné místo a nabíječka je volná 😉 Tady je jedno moje "parkovací místo". Když jdu na ČEZ tak jsou okolo místa zabraná a ještě se platí za parkování. Kdysi mě stálo zastavení na 10 min kilo, neboť zrovna šli okolo měšťáci. Ale jednou jsem sám sebe obelstil, přijel jsem a obě místa obsazená. Takže jsem musel zaplout do řady a zaplatit.
  4. Mira96

    E-manažér

    Apka v nové verzi se už hodně zlepšila, je to tak o 80% lepší, než co jsem zažíval dříve. Auto se v létě přes apku vychladit dá a je to velmi příjemné. Vytopit z baterie to také jde bez problémů, ale sežere to nějaké kilometry z dojezdu. Proto je lepší Webasto, ale není to životně nutné.
  5. O dva posty výše, s kamerou jsem si užil svoje - černý nebo rozpůlený obraz, nebo žádný, atd... Řešilo se to dost dlouho a nakonec pomohla výměna kabelu od ŘJ kamery (pod sedadlem spolujezdce) k MiB. Po výměně už kamera OK 👌
  6. Legrační fotečka, tohle mám potvrzené od šváry, v Norsku běžná věc a v mnohem větším množství 😉 PS: A může se modlit, aby okolo nešel nějakej škodík a tu prodlužku mu neodpojil.
  7. Jukni ještě na Das Welt Auto, je to podobné jako Škoda Plus.
  8. Určitě bych preferoval nezávislé topení, je velice příjemné nasednout v zimě do vyhřátého auta a navíc se ušetří pár kilometrů dojezdu. I tažné se hodí, netahám často přívěs, ale převážím kola. A možná bych oželel střešní okno, co jsem tady na fóru četl tak s tím bývají občas problémy.
  9. Já jsem byl minulý týden, poslední servisní prohlídka v záruce. A dělalo se: - rozšířená prohlídka s výměnou oleje - výměna brzdové kapaliny - výměna filtrů prachový a pylový a celé to bylo za 7740 Kč. A napřesrok to bude levnější, neboť dorazím s vlastním olejem (pokud toto auto ještě budu mít) 😉 PS: Bylo to na počkání, a měl jsem takovýto výhled:
  10. Tak kabel to zvládne, když nabíjím normálně (nesníženým výkonem) tak to bere 2,4 kW (mám to přes měřák) takže OK. A já jsem ten kabel ještě nepoužil, ale začal jsem ho vozit jako "speciální parkovací kartu" , také využívám občas nějakou nabíječku jen k parkování - přijdu, zapojím a odcházím, stejně nemám žádný čip ani apku k nabíječkám.
  11. Kabel by fungovat mohl, vypadá podobně jako originál. Já jsem ho k autu dostal, ale za ty 3,5 roku, co jezdím v íVéčku jsem ho ještě nepoužil. Ono to jaksi nemá význam. Zkoušel jsem jednou nabíječku u Lidlu, když to bylo ještě zdarma a moc jsem nepochodil. Normálním výkonem (2,4 kW) to nešlo a poprvé jsem vpředu nabíjecí kontrolku viděl svítit červeně (a doufám že naposledy). Sníženým výkonem 1,2 kW to šlo, ale zase bych u nabíječky strávil skoro 10 hodin, pokud by byla baterie zcela vybitá. Takže vyzkoušel jsem a zanechal jsem toho - nemá to význam, iV této generace neumí rychlé nabíjení (nová generace už ano). A navíc, íVéčko jede i s vybitou baterií 😉
  12. V infotaimentu mi zůstala viset nedokončená aktualizace a v servise mi bylo doporučeno provést tovární nastavení. Takže jsem ho provedl, ale nedařilo se mi stát hlavním uživatelem. Po několika opakováních továrního nastavení se mi to podařilo takto: - provést tovární nastavení - připojit registrovaný účet - přhlásit se emailem a heslem a počkat, až se načte uživatel - vypnout zapalování, zamknout a odejít s klíči od auta - počkat cca půl hodiny (než to všechno usne) - odemknout auto, zapnout zapalování, vlézt do menu uživatele a "Stát se hlavním uživatelem", k tomu mít připravené všechny klíče a po vyzvání zmačknout tlačítko ODEMYKÁNÍ na dvou klíčích. Já se pletl a mačkal zamknout a nedařilo se ☹️
  13. Tak výměna kabelu pomohla, za celý týden ani jednou špatný obraz v kameře. 🙂
  14. Tak kabel minulý týden vyměněn, obraz v kameře zatím dobrý. Snad už je definitivně hotovo. 🙂
  15. Mira96

    Jaký motor do SIII?

    Pálka to nebude, baterie má jen 10 kW, spíš je problém doba nabíjení, Superb III iV neumí rychlé nabíjení. Normální doba nabíjení je okolo 5 hodin výkonem 2 kW, já nabíjím omezeným výkonem 1,2 kW takže to zabere celou noc. A z walboxu to jde nabít za 3,5 hodiny ale ten za přijde asi na 20 k.
×
×
  • Vytvořit nový...