
-
Nezávislé topení
Máš v podstatě pravdu, v tom případě mám v autě obě možnosti ohřevu 1. i 2. - skutečně mám v autě nainstalované nezávislé topení Webasto (originál z výroby), které při ohřevu pálí benzín a ohřívá vzduch v kabině a vodu v chlazení asi neohřívá neboť v infotaimentu teplotu vody neukazuje , stejně jedu na elektriku, ohřáto mám tak do pěti minut. U toho motor běžet nemusí. Ohřev jenom z baterie je také možný, avšak kvůli nižší kapacitě ubyde z dojezdu. A zase to tolik nesmrdí, bufíka používám i v garáži. Souhlas, když jedu někam dál bez možnosti, tak v baterii nechávám taky nějaké procento, cca 20%. A v létě vychlazení interiéru bez běžícího motoru - super. Občas někde při čekání s chutí pozoruji nechápavé pohledy lidí, když ve vedru sedím v zavřeném autě, u kterého je slyšet jenom nějaký běžící ventilátor 😉 PS: A s naftou jsem jezdil 16,5 roku, než jsem přesedl do iV
-
Čekačka/Odklad
Tak jsem se 30.9.2025 postavil do fronty na Kodiaq, Sportline, šedá grafit, PHEV kola Rila 20". Chtěl jsem původně červenou, ta mi neprošla a také jsem chvíli uvažoval o modré. A když jsem šel objednávat, tak venku stál jeden čerstvě dodaný v šedé, a nevypadá to vůbec špatně. Momentálně jezdím v Superbu Sportline Dragon Skin, který docela budí pozornost, tak po čtyřech letech zase rád zmizím v davu. Bližší termín zatím neznám, auto již bylo zadáno do systému, v pondělí jedu na servis tak se snad dozvím podrobnější info.
-
Nezávislé topení
Ne, PHEV nezávislé topení opravdu nemá, a neexistuje způsob jak ho tam dostat ve výrobě. Mám objednaný Kodiaq íVéčko, ale je bez. Je to škoda, nyní v íVéčkovém Superbu Webasto mám originál z výroby. Tak to budu muset pět roků vydržet, než skončí záruka a pak se po něčem podívám. Snad mi bude ohřev z baterie stačit, používám to dost často.
-
Škoda Connect
Potvrzuji u mne to také o víkendu blblo, jezdil jsem podle navigace lesem a přes řeky. Tak jsem se stavil v servise a tam mi řekli že je problém s GPS a mám vydržet. Dnes už v pořádku.
-
Koupě ojetého SIII
Ano, přesně takhle to mám, jenom provedení volantu je Sportline. Jak zmíněno výše - přechodový rok, namontujeme co ještě zbývá ve skladu 😉
-
Koupě ojetého SIII
A já mám zase na 2020 PHEV FL. MiB 3 - celosklo a starý volant (s černými válečky). Vyrobeno začátkem června ´20 a hned do provozu (referenční ve Škoda Auto)
-
Škoda Connect
U mne taky dobrý, odpoledne aktivace klimatizace proběhla a večer odemčení auta přes aplikaci také. A to jsem si s aplikací něco užil 😉
-
SUPERB PHEV - První plug-in hybrid
Elektromotor je v převodovce a ta normálně řadí.
-
kabel na nabijanie iV
Uzamčením auta se kabel zajistí a nejde vytáhnout. A nedělám to furt, jenom třeba o Vánocích, když je narvané parkoviště a nebo když někde nemůžu najít volné místo a nabíječka je volná 😉 Tady je jedno moje "parkovací místo". Když jdu na ČEZ tak jsou okolo místa zabraná a ještě se platí za parkování. Kdysi mě stálo zastavení na 10 min kilo, neboť zrovna šli okolo měšťáci. Ale jednou jsem sám sebe obelstil, přijel jsem a obě místa obsazená. Takže jsem musel zaplout do řady a zaplatit.
-
E-manažér
Apka v nové verzi se už hodně zlepšila, je to tak o 80% lepší, než co jsem zažíval dříve. Auto se v létě přes apku vychladit dá a je to velmi příjemné. Vytopit z baterie to také jde bez problémů, ale sežere to nějaké kilometry z dojezdu. Proto je lepší Webasto, ale není to životně nutné.
-
Nezobrazuje se obraz zadní kamery
O dva posty výše, s kamerou jsem si užil svoje - černý nebo rozpůlený obraz, nebo žádný, atd... Řešilo se to dost dlouho a nakonec pomohla výměna kabelu od ŘJ kamery (pod sedadlem spolujezdce) k MiB. Po výměně už kamera OK 👌
-
Elektromobilita ANO či NE?
Legrační fotečka, tohle mám potvrzené od šváry, v Norsku běžná věc a v mnohem větším množství 😉 PS: A může se modlit, aby okolo nešel nějakej škodík a tu prodlužku mu neodpojil.
-
Koupě ojetého SIII
Jukni ještě na Das Welt Auto, je to podobné jako Škoda Plus.
-
Koupě ojetého SIII
Určitě bych preferoval nezávislé topení, je velice příjemné nasednout v zimě do vyhřátého auta a navíc se ušetří pár kilometrů dojezdu. I tažné se hodí, netahám často přívěs, ale převážím kola. A možná bych oželel střešní okno, co jsem tady na fóru četl tak s tím bývají občas problémy.
-
Servisní prohlídky. Co Vám dělali a kolik to stálo?
Já jsem byl minulý týden, poslední servisní prohlídka v záruce. A dělalo se: - rozšířená prohlídka s výměnou oleje - výměna brzdové kapaliny - výměna filtrů prachový a pylový a celé to bylo za 7740 Kč. A napřesrok to bude levnější, neboť dorazím s vlastním olejem (pokud toto auto ještě budu mít) 😉 PS: Bylo to na počkání, a měl jsem takovýto výhled:
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.