
-
Koupě ojetého SIII
A já mám zase na 2020 PHEV FL. MiB 3 - celosklo a starý volant (s černými válečky). Vyrobeno začátkem června ´20 a hned do provozu (referenční ve Škoda Auto)
-
Škoda Connect
U mne taky dobrý, odpoledne aktivace klimatizace proběhla a večer odemčení auta přes aplikaci také. A to jsem si s aplikací něco užil 😉
-
SUPERB PHEV - První plug-in hybrid
Elektromotor je v převodovce a ta normálně řadí.
-
kabel na nabijanie iV
Uzamčením auta se kabel zajistí a nejde vytáhnout. A nedělám to furt, jenom třeba o Vánocích, když je narvané parkoviště a nebo když někde nemůžu najít volné místo a nabíječka je volná 😉 Tady je jedno moje "parkovací místo". Když jdu na ČEZ tak jsou okolo místa zabraná a ještě se platí za parkování. Kdysi mě stálo zastavení na 10 min kilo, neboť zrovna šli okolo měšťáci. Ale jednou jsem sám sebe obelstil, přijel jsem a obě místa obsazená. Takže jsem musel zaplout do řady a zaplatit.
-
E-manažér
Apka v nové verzi se už hodně zlepšila, je to tak o 80% lepší, než co jsem zažíval dříve. Auto se v létě přes apku vychladit dá a je to velmi příjemné. Vytopit z baterie to také jde bez problémů, ale sežere to nějaké kilometry z dojezdu. Proto je lepší Webasto, ale není to životně nutné.
-
Nezobrazuje se obraz zadní kamery
O dva posty výše, s kamerou jsem si užil svoje - černý nebo rozpůlený obraz, nebo žádný, atd... Řešilo se to dost dlouho a nakonec pomohla výměna kabelu od ŘJ kamery (pod sedadlem spolujezdce) k MiB. Po výměně už kamera OK 👌
-
Elektromobilita ANO či NE?
Legrační fotečka, tohle mám potvrzené od šváry, v Norsku běžná věc a v mnohem větším množství 😉 PS: A může se modlit, aby okolo nešel nějakej škodík a tu prodlužku mu neodpojil.
-
Koupě ojetého SIII
Jukni ještě na Das Welt Auto, je to podobné jako Škoda Plus.
-
Koupě ojetého SIII
Určitě bych preferoval nezávislé topení, je velice příjemné nasednout v zimě do vyhřátého auta a navíc se ušetří pár kilometrů dojezdu. I tažné se hodí, netahám často přívěs, ale převážím kola. A možná bych oželel střešní okno, co jsem tady na fóru četl tak s tím bývají občas problémy.
-
Servisní prohlídky. Co Vám dělali a kolik to stálo?
Já jsem byl minulý týden, poslední servisní prohlídka v záruce. A dělalo se: - rozšířená prohlídka s výměnou oleje - výměna brzdové kapaliny - výměna filtrů prachový a pylový a celé to bylo za 7740 Kč. A napřesrok to bude levnější, neboť dorazím s vlastním olejem (pokud toto auto ještě budu mít) 😉 PS: Bylo to na počkání, a měl jsem takovýto výhled:
-
kabel na nabijanie iV
Tak kabel to zvládne, když nabíjím normálně (nesníženým výkonem) tak to bere 2,4 kW (mám to přes měřák) takže OK. A já jsem ten kabel ještě nepoužil, ale začal jsem ho vozit jako "speciální parkovací kartu" , také využívám občas nějakou nabíječku jen k parkování - přijdu, zapojím a odcházím, stejně nemám žádný čip ani apku k nabíječkám.
-
kabel na nabijanie iV
Kabel by fungovat mohl, vypadá podobně jako originál. Já jsem ho k autu dostal, ale za ty 3,5 roku, co jezdím v íVéčku jsem ho ještě nepoužil. Ono to jaksi nemá význam. Zkoušel jsem jednou nabíječku u Lidlu, když to bylo ještě zdarma a moc jsem nepochodil. Normálním výkonem (2,4 kW) to nešlo a poprvé jsem vpředu nabíjecí kontrolku viděl svítit červeně (a doufám že naposledy). Sníženým výkonem 1,2 kW to šlo, ale zase bych u nabíječky strávil skoro 10 hodin, pokud by byla baterie zcela vybitá. Takže vyzkoušel jsem a zanechal jsem toho - nemá to význam, iV této generace neumí rychlé nabíjení (nová generace už ano). A navíc, íVéčko jede i s vybitou baterií 😉
-
Stát se hlavním uživatelem
V infotaimentu mi zůstala viset nedokončená aktualizace a v servise mi bylo doporučeno provést tovární nastavení. Takže jsem ho provedl, ale nedařilo se mi stát hlavním uživatelem. Po několika opakováních továrního nastavení se mi to podařilo takto: - provést tovární nastavení - připojit registrovaný účet - přhlásit se emailem a heslem a počkat, až se načte uživatel - vypnout zapalování, zamknout a odejít s klíči od auta - počkat cca půl hodiny (než to všechno usne) - odemknout auto, zapnout zapalování, vlézt do menu uživatele a "Stát se hlavním uživatelem", k tomu mít připravené všechny klíče a po vyzvání zmačknout tlačítko ODEMYKÁNÍ na dvou klíčích. Já se pletl a mačkal zamknout a nedařilo se ☹️
-
Problém s 360° kamerou
Tak výměna kabelu pomohla, za celý týden ani jednou špatný obraz v kameře. 🙂
-
Problém s 360° kamerou
Tak kabel minulý týden vyměněn, obraz v kameře zatím dobrý. Snad už je definitivně hotovo. 🙂