Přejít na obsah

Mira96

Uživatel
  • Počet příspěvků

    500
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    6

1 Sledující

O uživateli Mira96

Kontaktní metody

  • ICQ
    0
  • Skype
    mira.hlo

Návštěvy profilu

4653 zobrazení profilu

Oznámení Mira96

  1. Určitě bych preferoval nezávislé topení, je velice příjemné nasednout v zimě do vyhřátého auta a navíc se ušetří pár kilometrů dojezdu. I tažné se hodí, netahám často přívěs, ale převážím kola. A možná bych oželel střešní okno, co jsem tady na fóru četl tak s tím bývají občas problémy.
  2. Já jsem byl minulý týden, poslední servisní prohlídka v záruce. A dělalo se: - rozšířená prohlídka s výměnou oleje - výměna brzdové kapaliny - výměna filtrů prachový a pylový a celé to bylo za 7740 Kč. A napřesrok to bude levnější, neboť dorazím s vlastním olejem (pokud toto auto ještě budu mít) 😉 PS: Bylo to na počkání, a měl jsem takovýto výhled:
  3. Tak kabel to zvládne, když nabíjím normálně (nesníženým výkonem) tak to bere 2,4 kW (mám to přes měřák) takže OK. A já jsem ten kabel ještě nepoužil, ale začal jsem ho vozit jako "speciální parkovací kartu" , také využívám občas nějakou nabíječku jen k parkování - přijdu, zapojím a odcházím, stejně nemám žádný čip ani apku k nabíječkám.
  4. Kabel by fungovat mohl, vypadá podobně jako originál. Já jsem ho k autu dostal, ale za ty 3,5 roku, co jezdím v íVéčku jsem ho ještě nepoužil. Ono to jaksi nemá význam. Zkoušel jsem jednou nabíječku u Lidlu, když to bylo ještě zdarma a moc jsem nepochodil. Normálním výkonem (2,4 kW) to nešlo a poprvé jsem vpředu nabíjecí kontrolku viděl svítit červeně (a doufám že naposledy). Sníženým výkonem 1,2 kW to šlo, ale zase bych u nabíječky strávil skoro 10 hodin, pokud by byla baterie zcela vybitá. Takže vyzkoušel jsem a zanechal jsem toho - nemá to význam, iV této generace neumí rychlé nabíjení (nová generace už ano). A navíc, íVéčko jede i s vybitou baterií 😉
  5. V infotaimentu mi zůstala viset nedokončená aktualizace a v servise mi bylo doporučeno provést tovární nastavení. Takže jsem ho provedl, ale nedařilo se mi stát hlavním uživatelem. Po několika opakováních továrního nastavení se mi to podařilo takto: - provést tovární nastavení - připojit registrovaný účet - přhlásit se emailem a heslem a počkat, až se načte uživatel - vypnout zapalování, zamknout a odejít s klíči od auta - počkat cca půl hodiny (než to všechno usne) - odemknout auto, zapnout zapalování, vlézt do menu uživatele a "Stát se hlavním uživatelem", k tomu mít připravené všechny klíče a po vyzvání zmačknout tlačítko ODEMYKÁNÍ na dvou klíčích. Já se pletl a mačkal zamknout a nedařilo se ☹️
  6. Tak výměna kabelu pomohla, za celý týden ani jednou špatný obraz v kameře. 🙂
  7. Tak kabel minulý týden vyměněn, obraz v kameře zatím dobrý. Snad už je definitivně hotovo. 🙂
  8. Mira96

    Jaký motor do SIII?

    Pálka to nebude, baterie má jen 10 kW, spíš je problém doba nabíjení, Superb III iV neumí rychlé nabíjení. Normální doba nabíjení je okolo 5 hodin výkonem 2 kW, já nabíjím omezeným výkonem 1,2 kW takže to zabere celou noc. A z walboxu to jde nabít za 3,5 hodiny ale ten za přijde asi na 20 k.
  9. Mira96

    Jaký motor do SIII?

    To nedělej, já jsem se po roce a 11 měsících z tohoto důvodu přesunul z TDI do íVéčka. Nehledě na to že jsem každý týden jezdil vypalovat saze z DPF, takže co mi ušetřila relativně nízká spotřeba to jsem projezdil na regeneracích. Škoda, že nemáš kde nabíjet, na tento způsob použití by bylo ideální íVéčko. Na krátké trasy by možná bylo ještě vhodné TSi, co má kombinovaný přímý a nepřímý vstřik, nejsem si jist jestli je to motorizace DKZA. A M-HEV nevím, s tímto systémem nemám žádné zkušenosti. PS: A íVéčko bez možnosti nabíjení např. v garáži nedává smysl.
  10. Měl jsem TDI 140 kW motor DFCA. Regeneraci jsem poznal tak, že v místech s rychlostí 50 km/h mi to tam běžně cpalo pětku, ale když se rozběhla regenerace tak se na padesátce jelo na trojku a otáčky se držely na 2500 ot/min. A v infotaimentu ve stavu vozidla byla hláška "Nutný běh motoru". Kontrolka nebo nějaké "znamení" že běží regenerace nikde, to trochu nedomysleli. A abych měl průběh regenerace pod kontrolou, pořídil jsem si apku VAG DPF a vždycky, když jsem zjistil zahájenou regeneraci, zapojil jsem do konektoru bluetooth modul (ELM 327), v telefonu spustil apku a vyrazil na svojí oblíbenou "regenerační trasu" k dálničnímu kruháči u Opatovic n/L. Teď v íVéčku mám klid 😉
  11. Moje Neverending Story s kamerou pokračuje - bude se měnit kabelový svazek od řídící jednotky k MiB, práce na půl dne. A řídící jednotka kamery je pod sedadlem spolujezdce.
  12. To moje stálo v autosalonu od května 2021 a já jsem si pro něj přijel až na konci září 😉 Je to velmi relativní, vloni na podzim jsem na Škoda Plus objevil dokonalého dvojníka toho co mám, jenom byl o dva měsíce starší a najeto o 2t více než jsem měl já. A za necelé dva týdny bylo pryč. PS: A v "pozorování" jsem měl od loňského podzimu ještě podobné jako mám, ale rok výroby 2019, najeto 85t km za 594k a už je také pryč. Prostě každé auto má svého kupce, jenom záleží na čase
  13. Jo to bylo u mne, bouchnutím do sedadla spolujezdce se obraz srovnal, někdy bylo potřeba úderů více. Ale minulou neděli jsem měl obraz tmavý a rozpůlený a bouchání nepomohlo. Občas při aktivní kameře to reaguje na zabouchnutí dveří. Momentálně auto od pondělí v servise. ☹️ Asi ho vyměním, než skončí záruka.
  14. Souhlasím s @e1. , pokud máš možnost nabíjet doma je íVéčko (PHEV) velice vhodné na kratší trasy. A těch 50 km zvládne úplně v pohodě, s nabitou baterií lze dosáhnout "úžasné" spotřeby benzínu 1,5 - 2,3 l na 100 km. Raději bych vybral verzi s bufíkem (Webasto), dá se to sice ohřát z baterie ale velmi ubývá dojezd na elektriku.
  15. Mira96

    Autobatéria

    Kolega má Superb 2,0 160 kW benzín (bez DPF a Ad Blue), před FL, předokolku s nezávislým topením, koupil to v roce 2019 ze Škoda Plus s nájezdem cca 19 t km, teď už má skoro 80 t km, topení používá, jezdí denně a baterku nikdy nenabíjel, má původní Vartu 68 Ah AGM. Takže výměnu baterie bych ještě odložil.
×
×
  • Vytvořit nový...