Přejít na obsah

antaran

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

505 zobrazení profilu

Oznámení antaran

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mam problem s Fabiou 1,2 40kW, kupena ku koncu roku 2005. Prilis sa na nej nejazdilo, doteraz fungovala bez chyb, bol na nej par krat meneny olej, dolievana brzdova kvapalina, ale inak ziadne opravy. V poslednom case sa mi stava, ze motor zhasne ked preradujem rychlost a klesnu otacky motora. Rozsvieti sa kontrolka "chyba elektronika motora" a auto potom treba znovu startovat na vela pokusov. Je to nahodila chyba a tazko sa reprodukuje, pretoze sa stava to len tak sporadicky. Pozical som si od kamarata VAG-COM kabel a podla dielenskej prirucky som porobil rozne testy, ale pri testoch som na chybu nenatrafil. Vypis chybovych stavov: VAG-COM Version: Release 409.1-US Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 03D 906 033 C Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1509 Coding: 00021 Shop #: WSC 13765 TMBPW46Y964515047 SKZ7Z0E3281896 8 Faults Found: 17909 - Fuel Pump Relay (J17): Short to Ground P1501 - 35-00 - - (toto nieje chyba, je to koli dodatocne namontovanemu bezpecnostnemu zariadeniu) 16521 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too Low P0137 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Intermittent 16651 - Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground P0267 - 35-10 - - - Intermittent 16648 - Fuel Injector #2 (N31): Short to Ground P0264 - 35-10 - - - Intermittent 16645 - Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground P0261 - 35-10 - - - Intermittent 17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground P1117 - 35-10 - - - Intermittent 17523 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S1: Short to Ground P1115 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Pricom "intermittent" znamena, ze chyba je sporadicka. Testy, ktore som vykonal podla manualu: 1. Provedeni diagnostiky akcnich clenu: Rele palivoveho cerpadla -> OK 2. Provedeni diagnostiky akcnich clenu: Elektormagneticky ventil nadobky -> OK 3. Diagnostika lambda-sondy před katalyzátorem (kontrola stárnutí) -> OK, Vysledok testu 4. Diagnostika katalyzátoru -> OK, Vysledok testu 5. Diagnostika lambda-sondy za katalyzátorem (kontrola stárnutí) -> OK, Vysledok testu 6. Diagnostika ventilu odvětrání palivové nádrže (systém odvzdušnění nádrže) -> OK, Vysledok testu 7. Zobrazovaná skupina 030 - lambda-regulace -> ??? zo zaciatku OK, neskor som tam mal aj nuly, Vysledok testu 8. Zobrazovaná skupina 033 - lambda-regulace - lambda-sonda před katalyzátorem -> OK, Vysledok testu 9. Skontroloval dom poistku cislo 9. Popis chyb v cestine som dal do prilohy. Pred testami som zmazal pamat chyb, auto bezalo na volnobeh mozno aj hodinu, kym som ich vsetky urobil, ale chyby sa znova neobjavili. Ak by mi vedel niekto poradit, kde moze byt problem, tak budem vdacny.
×
×
  • Vytvořit nový...