Tak koukám, že tedy už nejsem jediný koumu se tohle stalo. Je vidět, že jsem se obrátil na správné fórum. Díky všem za pomoc
indet: Rozmrazovač nepoužívám, poctivě škrabu. Jediný přísun kapaliny je přes ostřikovače a tam leju co jsem psal. Zimní směs určitě obsahuje nějaké nemrznoucí látky (etanol), ale předpokládal jsem, že to je nějak otestované, vyzkoušené. Jedině mě napadlo, že mě to mohla ošplouchnout obsluha na benzince, ale to už nezjistím. Jinak první „příznaky“ jsem zjistil někdy na začátku loňského léta, ta destrukce byla tedy relativně pomalá a probíhala za různých klimatických podmínek.
rkonf: nejsem si přesně jist jaký je rozdíl mezi OI a OII v světlech krom tvaru. Měl jsem za to, že byla skleněná. Jinak to není dobrá zpráva, že se to znova objevilo. Jakou používá náplň do ostřikovačů. Že bych si sestavil nějakou černou listinu A ještě by mě zajímalo, zda to řešil jako reklamaci, nebo to nechal. U mě jsou ty praskliny tak hustý, že mě to v noci moc nesvítí a navíc mě praskají častěji žárovky.
dolezelk: Ty popisky na těch kanistrech jsou tak k smíchu taky jsem na něj právě koukal a nic se tam nepíše o poškozování plastových částí vozu, nebo podobně. Hlavně nekouřit a nepít. Ono by se to pak asi tak dobře neprodávalo:/ Zajímavá je vaše zkušenost, že se to dělá i na xenonech. Uvažuji o přestavbě právě, abych se tomu vyhnul. Takže popraskal ten plast, začal šupinkovatět, drolit se? Jaké bylo řešení? A jaká kapalina do ostřikovačů je ozkoušená?
Zdá se, že většina se přiklání k příčině chemického původu. Co máte ostřik světel, jaké používáte náplně do ostřikovačů? Co máte vyzkoušeno, co doporučíte, nebo naopak co vám nějak poškodilo plast nebo lak.