-
Počet příspěvků
20 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli Aladin
- Narozeniny 02/28/1981
Kontaktní metody
-
Web URL
http://
-
ICQ
0
Oznámení Aladin
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Nejmenovaná černožlutá firma s náhradními díly na auta...
-
Přestože TGV i Pendolino dělá ta samá firma tak TGV u nás jezdit nemůže. Pendolino máme protože se může naklápět do zatáček a jet tak až těch 230 km/h což TGV nemůže a proto musí mít speciální klopené zatáčky. Někde jsem četl, že TGV začíná brzdit 30km před stanicí Jo a pár let vydržte. Nedávno jsem četl o plánech rychlotrati Praha - Mariánské Lázně projektované na 300 km/h. Nejprve by to mělo jezdit do Berouna tunelem, ale plán je myslím 2015- :
-
Co si tam dáš to tam máš Podle mě Škoda nic takového nikdy nevyráběla. Ono přeci jen tak velký motor do tak malého auta Teda tak mě napadlo. Co třeba převrtanej diesel 1,9? )
-
No koupit si můžeš co chceš, ale předpokládej asi tak stejný rozdíl jako mezi OctaviíI a OctaviíII
-
Spíš bych napsal, že Roomster má předek podle nové Fabie Celou dobu se to tak vyvíjelo, že Roomster bude mít čumáček Fabie II...
-
Když jsem viděl fotky té Fabie tak jsem se ptal vývojáře zda to je ona a bylo mi řečeno, že to není úplně 100%. Po B sloupek prý to je víceméně Fabia II, ale zadek prý vypadá trošku jinak. Tak snad se vám ta prdelka bude líbit více než tahle
-
Proč myslíš? Díly z vrakoviště a plno se toho dá použít když je to symetrický
-
Mno nevím. Známý má někoho kdo to vozí a on mu to předělává... CO já vím tak neměl jediný problém... ON mi říkal...např. 1,9 Sdi s klima rv 2000 za 80 tis. + 30 tis. předělání
-
Co vím tak kolega dodával známému brzdy na Nissan Sunny GTR na rallye a dával mu Feroda. Ferodo DS Performance. Dost mastné jak kotouče tak destičky, ale prý v pohodě. Jinak nečekej zázraky. Co já mám informace tak hlavní přednost je že brzdy tak rychle nevadnou, ale není to tak, že by to začalo brzdit více. Jen to má lepší odvod tepla takže mají delší dobu účinnosti. Dokonce ve studeném stavu jsou nebezpečnější než normální protože nejsou zahřáté... Ty ATE jsou celkem v pohodě. Vrtané s drážkou. Ale nediv se když Ti budou dřívě odcházet destičky Řekl bych, že Ferodo je lepší než ATE...
-
jj. Naprosto souhlasím, že je důležitý i rozměr. Já mám 185/55 R15 a při větším množství sněhu se u nás do kopečka jen stěží vyškrábu, zato s tchánovou Fabkou co má obutí 165/70 R14 nikdy problém nebyl, jede jak pila. Já jsem nikdy nebyl zastáncem galusek
- 349 odpovědí
-
- fabia
- zimní pneu
-
(a 1 více)
Označen s:
-
To se na me nezlob, ale velikost kotouce 256@280mm snad pozna kazdej na prvni pohled, nebo se staci se podivat na silnejsi TDi ktere ma 280 a ses doma Pokud mate v katedorii pro TDi jen 280mm, tak to bych u vas ani nemohl koupit Predtim nez jsem daval RSbrzdy, tak se me blizila 120tiskm garancka, kde by se delaly i brzdy a ve skodasalonu se servisak koukl do pc a koutouce 256mm i desticky na slabe TDi normalne meli, taky jsem se ptal proc nedavali kdyz je to obsah 1.9 alespon vetsi brzdy vpredu, kdyz jsou vzadu bubny a odpovedel ze 256mm na slabem TDi je normalni, takvejch tu prej meli uz hodne... tak a ted babo rad Asi nejsem každej, ale prostě 1,2cm na obvodu poznám v ruce. Hned na první pohled na autě hold ne, zase tak velikej rozdíl to není U nás by jsi si mohl koupit. My totiž máme všechno Menší máme na 1,4-1,6+1,9SDi... Tak to mají všichni dodavatelé co já koukám takže fakt babo raď Jen by mě zajímal rozdíl mězi těhlicí pro 1,4 a 1,9TDi... to je jedinej rozdíl mezi těma brzdama... Patláma, patláma :-D
-
Neřešil bych jen značku, ale i rozměr... Vždycky jsem vybíral podle ADAC a zatím jsem nikdy nepřebral Na zimu jsem měl Firestone FW930 175/65/13 a nezapadl jsem ani ve 30cm sněhu
- 349 odpovědí
-
- fabia
- zimní pneu
-
(a 1 více)
Označen s:
-
No já bych třeba na první pohled nepoznal rozdíl mezi 256 a 280. Stejný třmen, stejné destičky a tak malinký rozdíl v průměru. Bez metru bych to nepoznal Každopádně my máme v katalogu pro Tdi jen 280x22 a nebude tomu jinak Prondo, Automot mají to samé takže v Tvém autě a okolních bude nějaká bota Ale s tím, že tam jsou schopní dát ledaccos musím jen souhlasit, ale to dělá každá automobilka
-
Chlape ja sam mel na slabem TDi 256mm je to facelift a soused ma taky na slabem TDi 256mm a ma Eleganci akorat ma cidla na destickach, ja Ambiente samo na 15"zaklad. Kdyz jsem kupoval auto a koukal po jinych TDi zadne nemelo 280 a FSIII se pokud vim dava i na 288 a ze by se daly treba 256@280 jen tak prehodit o tom pochybuju, nekde se to tu uz resilo, jednou jsem se ptal i primo ve skodovce a servisak me rek, ze to nejde, ze se to musi vymenit leda komplet. ..a skodovka tam lecky naboucha co ma, obzvlast pokud se lomi MR nebo komfort. sys. Jo a 288x25mm je ITT a ne FSIII...
-
Chlape ja sam mel na slabem TDi 256mm je to facelift a soused ma taky na slabem TDi 256mm a ma Eleganci akorat ma cidla na destickach, ja Ambiente samo na 15"zaklad. Kdyz jsem kupoval auto a koukal po jinych TDi zadne nemelo 280 a FSIII se pokud vim dava i na 288 a ze by se daly treba 256@280 jen tak prehodit o tom pochybuju, nekde se to tu uz resilo, jednou jsem se ptal i primo ve skodovce a servisak me rek, ze to nejde, ze se to musi vymenit leda komplet. Hm, asi máš pravdu. Vyměnit to asi jen tak lehce nepůjde, ale jestliže má 66kW TDi stejnou těhlici jako 1,8 92kW i TDi 81kW tak pak logicky musí mít větší kotouče... Buď je to záměnné nebo má větší kotouče Koukám se ke všem možným dodavatelům a mají to samé co my...