Přejít na obsah

Lancelot

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2745
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    277445058

Návštěvy profilu

6419 zobrazení profilu

Oznámení Lancelot

  1. Nechám schválně nafotit mechanikem příští týden, jak to bude mít zvedlé.
  2. To těžko. To by tady byla hromada aut s upadlou nápravou a toho jsem si jaksi nevšiml ani u starších ročníků. Nehledě na STK, kde by to taky vyhodili. Nebo mi chceš tvrdit, že jsi na nějakém autě měnil po nějakém počtu km nebo letech nápravnici? Mi geo jde normálně, navíc jak jsem psal, teď na zimacích vibrace nejsou, tak do toho nebudu hrabat.
  3. Bude to souběh více faktorů. Mě to třeba po období kdy to vibrovalo kolem mezi 120-160 hrozně přešlo do stavu, kdy je tam jen občas drobný náznak, ale nejsem schopný najít na základě čeho. Nápravnici jsem neměnil, ani silentbloky, polosy nebo čepy řízení. To je vše původní, dělaly se jen kolem 200 tis. km všechny tlumiče a horní uložení. Na aktuálních zimních je to tak skoro úplně v klidu, jsem zvědav, jak to bude na nových letních. Kdy se po 2 letech vrátím k 17". Už to navíc beru jako staré auto s 230 tis.km, takže mě to tak neštve jako před 10 rokama a 150 tis. km.
  4. A u koho jsi to dělal? Máš odbrzděno před a po? Jaké úpravy jsi dělal u DSG? Díky.
  5. Dle vyjádření autorizáku je to prý normální zvukový projev (2.0 TSI 140 kW v Tiguanu 2019 s dvojitým vstřikováním). Navíc moc nechtějí přihlížet k tomu, co je slyšet při jízdě s otevřenými okny.
  6. A není slyšet klepání nebo kovové cvakání motoru? Jestli ano, tak se něco podobného řešilo zde https://forum.skodahome.cz/topic/138698-cukání-a-cvakáni-motoru-za-studena-20-tdi-cr-103kw-16v/ a jde s velkou pravděpodobností o vstřikovače. Na SII se s tím teď taky potýkám, ale zatím se to dá tu chvilku vydržet (nechávám taky motor delší dobu klapat na volnoběh), pak už to jede ok.
  7. Nedělal někdo v poslední době chip 140kW verze? Na konci roku končí záruka, tak je v úvaze to trochu poladit.
  8. Jo, máš pravdu, jsem si neuvědomil, že FL to má jinak.
  9. Není to dovoz? Mohlo by být jiné kódování, případně to mohl někdo překódovat. Pak by ještě mohl být špatný snímač světla a auto by si mohlo myslet, že je pořád tma. Když dáš přepínač do polohy 0, tak svítí denní světla v mlhovkách? Svítí v režimu AUTO i zadní obrysová světla?
  10. A zkoušel si okna ovládat přes tlačítko zamykání uvnitř auta, jeho podržením? V OII to kdysi fungovalo stejně jako DO, s tím, že zavření neaktivovalo SAFE zamčení ani alarm. Akorát, že co do otevírání by to neřešilo to střešní okno asi, šlo by to použít jen zavírání.
  11. Nejvíc paradoxní mi na tom přijde, že klapka obsahuje řídicí elektroniku a motorek, kdy u nich bych spíš čekal závadu. Nehledě na to, že kvůli pitomé pružince tyto drahé a funkční prvky skončí v odpadu. Minimálně ekologický aspekt tady dostává dost na zadek.
  12. Mi stačí pocit, že můj příspěvěk někomu reálně pomohl. Nech si v servise zámek víčka odpojit. Nafta se dnes už moc nekrade a je to nejlepší způsob, jak se vyhnout těmto nepříjemnostem.
  13. Proč v přehledu motorů chybí 2.0 TSI? Za mě fajn motor a zatím co vím, tak bez větších problémů. Umí jezdit i, s ohledem na velikost auta, za rozumnou spotřebu.
  14. Stačí vypnout ASR a měl by jít motor normálně vytočit do omezovače.
  15. Po rovině to zvládne.
×
×
  • Vytvořit nový...