Přejít na obsah

Lancelot

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2740
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    277445058

Návštěvy profilu

6241 zobrazení profilu

Oznámení Lancelot

  1. A není slyšet klepání nebo kovové cvakání motoru? Jestli ano, tak se něco podobného řešilo zde https://forum.skodahome.cz/topic/138698-cukání-a-cvakáni-motoru-za-studena-20-tdi-cr-103kw-16v/ a jde s velkou pravděpodobností o vstřikovače. Na SII se s tím teď taky potýkám, ale zatím se to dá tu chvilku vydržet (nechávám taky motor delší dobu klapat na volnoběh), pak už to jede ok.
  2. Na Tiguanu se stejným motorem to dělá taky, od novoty. Mám pocit, že to dělal i zánovní Kodiaq se stejným motorem, který jsem měl půjčený. Tipoval bych to na vlastnost, stejně jako řadu jiných zvuků, které TSI motory produkují. Ale asi to ještě před koncem záruky zkusím zmínit v servise.
  3. Nedělal někdo v poslední době chip 140kW verze? Na konci roku končí záruka, tak je v úvaze to trochu poladit.
  4. Jo, máš pravdu, jsem si neuvědomil, že FL to má jinak.
  5. Není to dovoz? Mohlo by být jiné kódování, případně to mohl někdo překódovat. Pak by ještě mohl být špatný snímač světla a auto by si mohlo myslet, že je pořád tma. Když dáš přepínač do polohy 0, tak svítí denní světla v mlhovkách? Svítí v režimu AUTO i zadní obrysová světla?
  6. A zkoušel si okna ovládat přes tlačítko zamykání uvnitř auta, jeho podržením? V OII to kdysi fungovalo stejně jako DO, s tím, že zavření neaktivovalo SAFE zamčení ani alarm. Akorát, že co do otevírání by to neřešilo to střešní okno asi, šlo by to použít jen zavírání.
  7. Nejvíc paradoxní mi na tom přijde, že klapka obsahuje řídicí elektroniku a motorek, kdy u nich bych spíš čekal závadu. Nehledě na to, že kvůli pitomé pružince tyto drahé a funkční prvky skončí v odpadu. Minimálně ekologický aspekt tady dostává dost na zadek.
  8. Mi stačí pocit, že můj příspěvěk někomu reálně pomohl. Nech si v servise zámek víčka odpojit. Nafta se dnes už moc nekrade a je to nejlepší způsob, jak se vyhnout těmto nepříjemnostem.
  9. Proč v přehledu motorů chybí 2.0 TSI? Za mě fajn motor a zatím co vím, tak bez větších problémů. Umí jezdit i, s ohledem na velikost auta, za rozumnou spotřebu.
  10. Stačí vypnout ASR a měl by jít motor normálně vytočit do omezovače.
  11. Po rovině to zvládne.
  12. Jakou máte zkušenost s poslední verzi čidla? Funguje vám to ok, nebo pořád spíš chaoticky? Mám to v Polu dodělané, dával jsem použitou poslední verzi origo čidla z FIII 5Q0 955 547 A. A vnímám dost velkou provázanost s rychlostí, respektive není to plynulé, do 60 to stírá málo, nad 60 zase více. Občas to jede i na skoro suchém skle, ale když vyjedu a mám na skle steklé provazy vody, tak to nesetře ani když už jedu víc jak 40 a musím ručně. Dá se to ještě nějak poladit nebo je to vadné čidlo, případně je to prostě vlastnost. Jako na SII to taky funguje všelijak, ale tady mi to občas přijde extremní, že už fakt nic nevidím a stěrače nic. Na Tiguanu 2019 to funguje ok.
  13. Viděl bych to na rozsvícení zadního vnitřního osvětlení tlačítkem vpředu (rear), viz návod
  14. Tak dnes překonáno 139 tis. km a auto vráceno, čímž jsem s FIII snad skončil. S autem jsem za 6 let najel 131 tis. km bez nehod. Jen jednou mě nedovezlo do cíle a to když odešla škrtící klapka.
  15. Jediné co tyto dvě věci spojuje je elektrika, čili bych se zkusil podívat na to - stav baterky, dobíjení, kostřící body. Zkusit sledovat napětí když se to projeví, jestli tam není nějaké zakolísání. V měřených hodnotách na diag by to mělo být hezky vidět.
×
×
  • Vytvořit nový...