Přejít na obsah

Simply Clever

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1420 zobrazení profilu

Oznámení Simply Clever

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. @Michal T. Je to normální zvuk brzdové hydrauliky. Stejný zvuk vydává i aktivní ABS nebo ESC. Prostě to zmateně přibržďuje, jako by brzdí a zrychluje zároveň a neví, co má vlastně dělat dříve. Předpokládám, že máš DSG, tak ho nech zastavit za nějakým autem, a pak se přidáním plynu zkus přiblížit o kousek blíže, ať mezi vámi není tak veliká mezera, typická situace kdy to dělá ten zvuk skoro na 100 %. FIII s ACC a manuálem ten zvuk nevydává, nebo jsem ho zatím nezaznamenal, ve městě to totiž není moc použitelná kombinace. ? Takže to možná dělají jen auta s automatem. Kdo ví.
  2. Občas to vlivem ACC takové zvuky vydává. Hlavně při brždění v malých rychlostech, kdy je to trochu zmatené, jestli ještě jet, nebo brzdit. Dělá to jak Scala, tak Superb (Passat), kde mám osobní zkušenosti. Akorát třeba v SIII je to trochu lépe akusticky utlumené. Podle mě normální jev.
  3. Byl jsem projet tu novou i30, když jsem měl po obědě chvíli čas a dealer byl hned vedle restaurace. Zkusil jsem záměrně tu atmosférickou 1.5. Byla to výbava Smart v základní červené barvě. Po městě je ten motor v pohodě, na okreskách to chce držet trochu v otáčkách, ale naštěstí to nemá extrémně dlouhé převody. Na dálnici a předjíždění to moc není, ale ta jednoduchost motoru bude pro mnoho lidí lákavá. V ceníku je to za 400 tis., sleva bez nějakého vyptávání při platbě cash byla nabídnuta 15 tis. + zimní pneu. Víc prý vzhledem k novince nelze. Kolik je místa vzadu mě nezajímá, tam nejezdím. ? Oproti Scale je poznat větší vnitřní šířka. Podvozek i přes torzku funguje při běžné jízdě dobře. Retardéry a příčné nerovnosti to pohlcovalo trochu kulturněji než Scala. Neškodilo by lépe utlumit podběhy, ale jinak docela 'blbuvzdorné' auto za slušný peníz. Pokud někdo nechce hi-tech, ale jen jezdit A-B , tak asi ideál.
  4. Nakonec se mi to nějak provedlo dostat zpět. Ale konečky prstů mě bolí ještě teď. ? Čert ví, do kolika aut se tento typ dostal, protože dnes jsem to zkusil oddělat u otce na autě vyrobeném 2/2019 a už tam má zase ty klasické vyrobené ve Slovinsku. Ty moje vypadají zvenčí stejně, ale střeva jsou trochu jiná a je to made in Germany.
  5. Pozor na facelift verzi (moje 8/2018), tam je uchycení zadních lampiček odlišné. Starší provedení jde lehce vysadit i vsadit, ale u těch nových je to peklo. Drží to defacto po celém obvodu pomocí zpětně zahnutého plechu. Oni tam ty světýlka vsazují předtím, než nasadí stropnici, takže ten nový super plech umístí z vnější strany a do toho zacvaknou to světlo z vnitřní, jenže teď už člověk nemá přístup z vnější strany, leda sundat celou stropnici. Takže jde to hodně blbě vyndat, protože se to musí vytáhnout i s tím plechem a ještě hůř dostat zpět a stejně to nesedí dokonale. Opravdu skvělé vylepšení, myslel jsem, že to rozbiju. ?
  6. U těch Bi-LED evidentně nelze nastavit paprsek mezi potkávacími a dálkovými LED. Prostě je to uděláno napevno. Jeden z uživatelů už to světlo rozebral viz odkaz níže. Jedině zkusit reklamovat a vyměnit celá světla. Otázkou je, zdali tak špatně vyrábí všechna, nebo je to jen výjimka. https://forum.skodahome.cz/topic/150053-bi-led-světlomety/
  7. Včera při sněžení trasa Praha - Východní Morava po D1. Po 15 minutách sněžení Scala hodila upozornění, že FA nemá výhled a vypnul se ACC. Za celou cestu, už se radar nevzpamatoval. Celá přijď auta zamrzlá. Jelikož nelze přepnout na normální tempomat, tak jsem holt rychlost reguloval já. Přítelkyně jela druhým autem FIII, celý předek rovněž zamrzlý, ale radar ne, takže jela celou cestu s ACC. Holt je v FIII narozdíl od Scaly vyhřívaný. Kdybych to věděl, jedu raději tou Fabkou. ? Šetřit se musí na všem, jinak nebude na ty elektro vehikly.
  8. Tohle je typická neřest koncernových LED. Na Octavii se to podařilo částečně eliminovat asi od třetího updatu firmwaru světel. Já se ptal v létě, zdali už je nějaký vydán i na Fabii, ale zatím prý nebyl k dispozici. Scala má ten samý problém, nový Superb s LED to dělá taky. Soudruzi vždy něco vymyslí, ale software vždy zůstane daleko za očekáváním. Prostě to nedokáže udržet tu horní hranu svitu ve stabilní rovině, ale sklopí to ty světla abnormálně hodně. Světla se nastavují při startu a potom průběžně, když se zvýší zátěž zádě a ta poklesne. Vždy s menším zpožděním, na nerovnosti to pochopitelně nereaguje. Já mám navíc tmavý přechodový pruh mezi potkávacími a dálkovými světly. Zatím jsem nereklamoval, protože další dvě vystavené auta u dealera měla ten stejný problém. Je tedy otázka, jestli je to vada, nebo vlastnost.
  9. Stejný problém jsem měl na předchozí Fabii r.v. 2016. Navíc se při poklesu teploty přidalo cvakání při rychlém otáčení volantu. Údajně špatný sběrací kroužek a čidlo pro úhel natočení volantu. Oprava není možná, takže proběhla výměna celého sloupku řízení v záruce. Servis s tím neměl problém, už po pěti minutách co jsem předal auto, věděli o co kráčí.
  10. Mám ten samý problém. Objevilo se to z ničeho nic. Co jsem vypozoroval, tak občas má tendenci rádio nabíhat extrémně rychle. Dříve mu to trvalo o něco déle. Teď se sotva dotknu startovacího tlačítka a už hraje vč. naběhnutého displeje. Je to Fabia MR2019, ale s Amundsen. Běžně se odmítlo aktivovat bluetooth tak 4x do týdne. Po aktualizaci softwaru se to zatím za dva týdny objevilo jen jednou. Budu ještě chvíli sledovat. Jinak bude následovat výměna řídící jednotky informační elektroniky, která je ukryta v palubní desce a obsahuje právě modul s bluetooth.
  11. Jo, máte pravdu, už jsem to opravil. Já si to spletl s Matone. ?
  12. Kdyby někdo chtěl originál lita kolá za slušnou cenu, tak jsou teď v akci přímo u dealera Škoda - Dione 16" a Italia 16" viz níže: https://www.facebook.com/AutokleverSpol/photos/pcb.1559745007459364/1559740624126469/?type=3&theater https://www.facebook.com/AutokleverSpol/photos/pcb.1559745007459364/1559740584126473/?type=3&theater
  13. Klima kompresor to asi nebude. Myslel jsem, že to bude nějaký uvolněný krycí plech, který prostě rezonuje, ale zkoušel jsem do všeho pobouchat a nic jsem nenašel. Kdyby to mělo rozvodový řetěz, tak bych řekl, že je vytahaný takovým způsobem, že dře o napínák, ale to tady nehrozí. Budu muset zkusit ten servis ať si nad tím laborují sami. Bohužel se neobejdu bez auta, takže jedině vzít náhradní za nemalý peníz. Každopádně jsem kvalitou docela zklamaný, ale to je trend poslední doby napříč všemi značkami.
  14. Nesetkal se někdo s tímto velice zvláštním kovovým rachocením (rezonancí) viz video v odkazu. Standardně to dělá až po zahřátí motoru (oleje). Nevím, jestli se někde něco uvolnilo, nebo je motor v posledním tažení (1.2 TSI 81 kW). Dělá to ve chvíli, kdy nedochází k akceleraci, vždy po uvolnění plynového pedálu a ve chvíli kdy otáčky padají dolů (mezi 3000 - 1900 ot./min.) Nad ani pod tímto rozmezím otáček to nedělá. Zvuk vychází z oblasti před spolujezdcem. Začalo se to postupně zhoršovat po překročení 29 tis. km, aktuálně najeto něco málo přes 30 tis. Nějaký tip? Až s tím přijedu do servisu, tak to zrovna určitě nebude dělat :-) https://www.youtube.com/watch?v=N6b0AbWJa9U&feature=youtu.be
  15. Toto ,,pískání" o vysoké frekvenci pozoruji i svého Golfu VII 1.2 TSI, stejně tak to dělaly dvě OIII se kterými jezdil, taky 1.2 TSI. Třetí to nedělala, ale když jsem nad tím přemýšlel, v čem je rozdíl, tak jsem si uvědomil, že ta třetí nemá automatickou klimu, takže dost možná vítr vane odtud, ale ruku do ohně za to nedám. Každopádně se ten zvuk nejčastěji projevuje při zařazeném 4.RS v rychlosti mezi 55-60 km/h. Ze stálého tónu přejde v přerušovaný, až nakonec úplně zanikne. Považuji to už za vlastnost :-D
×
×
  • Vytvořit nový...