Přejít na obsah

paulmoto

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení paulmoto

  1. Ne ne písty čištěné nejsou.
  2. Jinak fabii jsme koupili před rokem 5/2023 a měla najeto cca 190000km.Auto je s operativního leasingu a po celou dobu dodržovalo servisní intervaly podle škodovky,mám záznam s digitální servisní knížky.Olej tam byl long-live v intervalu výměny cca 30000km,tak jak předepisuje výrobce škoda.My jsme za ten rok od koupě najeli cca těch 10000km a interval výměny oleje jsem si osobně nastavil po 10000km.
  3. Tady ještě posílám video jak vypadaly písty po 199700km. 20240427100655286.mp4
  4. Dělal jsem to sám doma.Používal jsem přípravek Protech CarbonX K1+K2 , nastříkal jsem vždy do jednoho sacího kanálu přípravek K1 nechal působit cca 30 min a pak stříkl přípravek K2 a ručně pomocí různých šperháků a kartáčků to šudlil, poté odsál rozpuštěný karbon a vyfoukal ventily kompresorem, dělal jsem to tak dlouho dokud to nebylo čisté.
  5. A takhle vypadají po vyčištění.
  6. Takhle vypadají ventily před čištěním.
  7. Takhle vypadali sací ventily u naší fabie 1.0 TSI 81kw r.v 2018 s filtrem pevných částic po nájezdu 199700km.
  8. Máme fabii 3 combi má najeto 197000km a má vyteklý přední pravý tlumič.Co mi doporučíte za značku?
×
×
  • Vytvořit nový...