Přejít na obsah

Pepa Seltner

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

464 zobrazení profilu

Oznámení Pepa Seltner

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak jsem tu po opětovném pročtení narazil ještě na možnost přeskočení rozvodu, ale to se mi v mém případě moc nezdá. Nejsem nějaký znalec, ale to by podle mně nejelo vůbec, nebo se mýlím? Ještě jsem dnes nahlédl do starších protokolů z diagnostik a objevil jsem tam také závadu 16725 (P0341) Snímač polohy vačkového hřídele snímač G40 16556 (P0172) Řada válců 1, systém dávkování paliva.................systém příliš bohatý 16500 (P0116) Snímač teploty chladicí kapaliny - G62 Nevíte někdo prosím jak se pokusit tyto závady odstranit? Myslím, že by to mohla být i příčina mých problémů.
  2. Z toho zřejmě plyne, že moje vodítka jsou KO
  3. Předtím tam byl olej krapítek déle cca 17tkm, nicméně byl z aut. servisu účtován jako Castrol 5W-40. Zda tam byl opravdu nezaručím.Jo a výplach jsem nikdy předtím nedělal. Ale tím to způsobené být nemůže, pže závada nastala dříve než byl proveden výplach.
  4. Naposledy já 5W-40, výrobce tuším VAT? A je tam cca měsíc, vzhledem k nepojízdnosti má najeto cca 200-300km. Před výměnou se dělal ještě výplach motoru přípravkem Engine Flush od Liqui Moly.
  5. Chybu snad ne, měřlili jsme i ostatní a tam teda bylo kolem 8,5 což taky je hodnota na nic. Ted mi volal jeden kamarád zmoudřelý od servisního technika Porsche Plzen a prý prvotní závada mého problému je vadný katalyzátor, který vrací číst směsi zpět do motoru a tudíž pak odchází hlava, resp. ventily či zdvihátka. Upřímně jsem už z toho dost zmatený. Prý at vyměním celou hlavu i katalyzátor a bude to ok. Tak jsem z těch investic krapítek rozpačitý.
  6. Ok díky za radu. Pustím se do toho a pak sem vychrlím zážitky a dojmy, které už konečně doufám budou
  7. To je mi jasný, ale furt 5 víc než nic Myslíš, tedy, že by příčina mohla být opravdu v těch zdvihátkách?
  8. Tohle už jsem se taky dočetl, jen jsem tajně doufal, že by to mohlo dělat něco přičemž bych nemusel znovu rozebírat motor, tak úžasně vsazený Nicméně díky za názor.
  9. Poprvé, když jsme to měřili, tak se ručička ani nehla a podruhé (cca za 14dní) tam najednou kolem 5 bylo. Zkusím to změřit aktuálně a uvidím.Nicméně když tam nebude tlak, tak to způsobí jen ventil nebo hlava. Nebo se mýlím?
  10. A když tam nebude komprese, tak to tedy bude ventil?
  11. A pomohlo to nakonec? Mám v plánu koupit všechny tři nové orig. tu serii F a zkusit to, pokud nedostanu lepší tip.
  12. Ventily jsme prolévali i pístní kroužky. Zdvihátko mě také napadlo, ale zdálo se ok. Nicméně už jsem prohlédl snad všechno. Ted vsadím na opětovnou výměnu cívek a svíček. Už jsem do toho uvrtal všechny známé a zdá se mi to jako neřešitelný problém. Ale jak se říká všechno musí nějak jít! Je tam chyba 16686 vynechání zapalování na 2. válci. Uvahy o špatném kabelu či vadné řidící jednotce se mi ale nezdaji moc realné. Vážně už nevím kudy kam.Jinak včera se závada ukázala na chvilku na 2. i na 3. válci a pak to samozřejmě chcíplo.
  13. Zdravím mám úplně ten samý problém jako mpavlík akorát má chyba je 16686, pže je u mě na 2. válci. Ted jsem byl omrknout cívky a dvě mi končí serii A a jedna E. Dočetl jsem se tu,že F by měly být dobré a tudíž i odstranit závadu. Má to někdo prosím někdo odzkoušené, abych zase nevyhazoval peníze za pokusy? Jinak tlak ve válci také nemám (občas), vstřiky jsou prohazovací metodou v pořádku a při přehazování cívek se nic neděje, svíčky jsou nové. Závada při chcípnutí motoru dočasně zmizí a po nastartování nabíha tak do 5 minut. Jinak je to htp 47kw, najeto asi 156tkm
  14. Dobrý den, předem se omlouvám, že zakládám podobné téma, ale nenašel jsem zde přesně můj problém a když už bylo něco podobné tak se tomuto tématu nikdo nevěnoval téměř rok. Tedy k věci, zhruba při 120 000 mi začla na volnoběh skákat jak pominutá a frčela na 2 válce. Při chcípnutí a opětovném nastartování závada dočasně zmizela a zas se jelo kus dál. Když už ani toto nefungovalo zajel jsem na diag a ta psala vynechání zážehu 3. válce ( č. chyby si bohužel nepamatuju ), tudíž si říkám svíčka popř. cívka. Vše ale bylo ok, tak jsme změřili tlaky a na 3. válci vážně nebyl (1,5). S jistotou podpáleného ventilu jsme motor rozebrali ale vše ok, takže po preventivním vyčištění a hlavou jak pátrací balon jsme to složili a závada pryč. Hurá!!! Bez jakékoliv opravy!! Tak si vesele jedu a ve 150 000 je stará známá zpátky. Takže na diag a světe div se ta samá závada se přesunula na 2. válec! Opět nebyly tlaky a já už nenašel sílu to rozebírat. Tak jsem začal od znova. Počkal jsem až motor na volnoběh začne jít na 2 a začal prohazovat cívky, vyšla mi z toho závada té na 2. válci což sedělo. Koupím novou opět vyměním všechny svíčky a závada se drží mrcha jedna. Nicméně prohazuji cívky dál a zjištuju, že nakonec zřejmě nebyla vadna, pže to dělá stále druhý válec at se tam dá cívka jaká chce. Začínám to vzdávat a pomýšlet na nový motor. Předem děkuji za jakékoliv rady!!!!!
×
×
  • Vytvořit nový...