-
Rachtání při rozjezdu
Určitě EDS, když mi to udělalo prvně tak jsem měl v kalhotách že se něco urvalo. Když se rozjíždím s plným rejdem tak to taky občas trochu chroustne a to nejsem žádnej magor s plynem na podlaze.
-
ŘJ komfortu
Hele má to origo alarm? Já mám r.00, taky AH a tam zlobil origo alarm, resp. senzory hlídání vnitřního prostoru. Jen mi nikdo nedokázal říct jestli všechny AH mají v sobě alarm. Po odpojení senzorů se to uklidnilo ale na Vagu to tu chybu hlásí pořád.
-
Vynulovani palubniho pocitace
Taky se mi to čas od času vynuluje samo. Intervaly jsou různy, baterka je nová, nevím čím to je. Většinou je to při ujetí víc jak 2tis. km
-
OI combi 1,8T 110 kW 4x4
Jak tu už zaznělo, 1,8T je nejlepší benzin co se kdy do škodovek dával. Já ho koupil, protože nic jinýho nebylo, a ted bych už nic jinýho nechtěl. To už by člověk musel myslet na jinou třídu aut aby zažil lepší zátah. A těch pár litříků navíc za to svezení stojí. Doby kdy byl propastný rozdíl mezi provozem benzínu a nafty jsou díky téměř shodné ceně za litr definitivně pryč.
-
origo měnič
Mě to taky přeskakovalo, nejdřív přepáleny cd, pak i origo, vyčištěno a furt nic. nakonec to bylo prasklé zrcátko laseru, což by znamenalo investici 3 tisíce, takže šel ven.
-
Držák changeru
Je chycenej tuším 3 šroubama v boční kapse, vypadají jak ty co držej nárazník, ale nikdy jsem ho nesundaval. je to takovej velkej šuplík se zářezama pro šrouby changeru. jestli nezapomenu tak ti ho zítra vyblejsknu.
-
Magicar 8000B
Tak, tak, Taky mám Magica a zatím s ním není problé,
-
problém se střešním oknem (šíbrem)
Mám OI L&K r.v00, komfort 2,5 generace, origo tam byla komnfortka s alarmem (1J0959799AH), kterou jsem musel kvůli instalaci alarmu Magicar vyměnit za jiný typ (1J0959799N), po instalaci vše chodí jak má, jen střešní okno je mrtvolka. Ani ťuk. Proměřil jsem to podle návodu na hledání závad a k motorku proud jde, na bílomodrém a červenobílem kabelu na pozici 2 a 3 bez napětí, svůj motor i s ovladačem jsem dal do jiný okty a chodí, jiný vyzkoušený motor s ovládáním u mé okty nechodí. Koukal jsem na vedení a zapojení do komfortky a bez zjevné vady. Vag žádný problém nehlásí, podle něj je vše OK, Jde mi o to, neví někdo jestli by to mohla být chyba té konkrétní komfortky, a nebo tohoto typu komfortky. Tedy jestli by mi pomohla výměna za jiný kus téhož typu. ( je jich málo a jsou drahý, tak nechci střílet od boku). Nebo nenapadá někoho jiná příčina proč to stávkuje?
-
cd měnič skoda
Nebude, rošťáci od škodovky to mají ošéfovaný. Tuším že chngery pro ně dělal Panasonic, ale nechodí s jinýma než origo rádiama.
-
Pálená CD - Symhony
Souhlas s kalitníma CD, mají vyšší odrazivost a nenamáhají tolik laser. Mě to taky přeskakovalo, teda jenom v CD changeru-2x servis, nakonec to bylo prasklé zrcátko laseru. Už se nevyplatilo to opravovat při ceně čočky srovnatelné s cenou novýho radia.
-
1,8T - nové rozvody vers. spotřeba
Tak to byla ta lepší varianta. Byl jsem napnutej co z toho vyleze.
-
1,8T - nové rozvody vers. spotřeba
A v kolika tisících jsi je měnil?
-
1,8 20V turbo 110 kW 4x4
jj 1,8T je fakt super motor. A to mám holátko bez úprav. Je tichej a když potřebuju tak i jede. A tu malinko vyšší spotřebu přežiju, za ten pocit při sešlápnutí plynu to stojí.
- Pal.PC
-
Tak mi někdo udělal radost
Je fakt neuvěřitelný co všechno jsou ty šmejdi schopný šlohnout. Pamatuju dobu kdy u nás na sídlišti chyběly většině š120 stěrače. A krytky na tažný mizely jak sníh v létě. Některý věci se prostě budou krást pořád.