Přejít na obsah

Bickick

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Bickick

  1. Diagnostiku měl napojenou můj známý a řekl mi jen, že diagnostika neukazuje, že by měl být filtr ucpaný a taky se přikláněl ke špatnému vstřikovači. Auto má najeto 270 000. A řekl mi i přesně to co vy, že pokud by byly vstřikovače v pořádku tak se filtr dokáže zregenerovat sám. Jenže jak říkám, slyšel jsem 3 verze čím by to mohlo být, tak jsem se radši zeptal ještě tady vás o radu. Děkuju moc
  2. Diagnostika napojená byla. Omlouvám se, to jsem tam zapomněl dopsat. Diagnostika neukázala vůbec nic, auto je "v pořádku". Zkusím to projet, uvidíme jaký bude výsledek. Děkuji
  3. Dobrý den, rád bych vás poprosil o radu nebo o zkušenosti, jestli se s tím už někdo setkal. Mám Superb 2.0 tdi 103kw a minulý týden se mi rozsvítila kontrolka filtru pevných částic. V sobotu jsem zpozoroval, že to navíc začalo dost kouřit. Navíc mi spotřeba na palubní desce ukazuje výrazně rozdílnou hodnotu, než je skutečnost. Dá se říct, že pokaždé co s tím jedu se dostanu pod 5 l/100 km, přitom skutečnost podle dojezdu i stavu paliva v nádrži je minimálně 6l/100 km. Do nouzáku auto vůbec nepadá, jede uplně v pohodě. Co jsem se ptal, tak jsem slyšel více přičin. Jedna byla taková, že je ucpaný DPF filtr a proto to i tak hulí. Druhá verze byla taková, že mám špatný některý vstřikovač. Třetí verze byla taková, že jde jen o regeneraci filtru, která se nestihla dokončit a proto to i hulí. Moc prosím, dokázali byste mi přiblížit, v čem by mohla být hlavní přičina? Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...