Dobrý den všem,
máme stejný problém s nefunkčním TA na čtyřech firemní autech 3x Octavia + 1x Superb vše kupováno 2021. Vše aktuálně v záruce. Škoda se k tomu staví tak, že volanty již nemění a čeká se na úpravu software.
U Superbu volant měněn na jaře 2022, vydržel cca 4 měsíce a cca v srpnu 2022 začaly problémy na novo. Nyní se situace vyhrotila tak, že hláška o nedostupnosti TA vyskakuje někdy i v intervalu 10s. Upřímně z auta už nemám žádnou radost a jako zákazník jsem vytočený na maximum. O tom jak může být tato vada nebezpečná při jízdě raději ani nemluvím.
Čemu nerozumím je pasivita Škody, co se týče řešení tohoto problému, který, jak mi sdělil servisní technik od škody, je pěkný průšvih o kterém Škoda dlouho ví, a tato diskuse jasně ukazuje, že postižených aut je obrovské množství. Jako zákazník jsem si koupil vozidlo s výbavou TA a připlatil za ni nemalý peníz, přičemž tuto výbavu nyní nemohu používat a závada TA dělá naopak z jízdy velmi nepříjemný zážitek.
Každopádně ze strany škody velmi neseriozní jednání, kdy zákazníka bez skrupulí nechá jezdit vadným vozem
Teď přemýšlím co dál. a napadají mne tyto možnosti:
1. Chystám se napsat oficiální reklamaci na celkem 3 vozy v záruční lhůtě s požadavkem odstranění vady do zákonné lhůty 30 ale obávám se, že nic nezmůžu a jediná možnost by bylo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz, Pakale zůstaneme na firmě bez aut.
2. Vyvolat extrémní tlak na servis a domoci se výměn volantů (snad to alespoň na pár měsíců pomůže)
3. Medializovat tuto záležitost
4. Další obměna vozového parku za 2 roky již nebude ani pod značkou Škoda ani VW.
Škoda v mých očích ztratila kredit......