Přejít na obsah

Mira Brno

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mira Brno

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

10

Popularita

  1. Tak volant vyměněn v rámci záruky už podruhé. Nyní bez problémů, vše funguje jak má. Tak snad to tak vydrží co nejdéle. Problém je definitivně v kapacitních čidlech ve volantu ať si říká kdo chce co chce.
  2. Servis ti řekne, že Škoda zakázala měnit volanty a že je nutné vyčkat na aktualizaci SW, ale neví kdy to bude...... Jinými slovy, zákazníku, my víme, že je to průšvih, my vím, že jsi si koupil auto za milion, my víme že je auto v záruce, ale my to neumíme spravit a nevíme kdy a jestli to spravíme, tak si jezdi dál s vadným autem...... Vaše Škoda.
  3. Mám Info ze servisu, že aktualizace SW bude k dispozici na konci listopadu 2022. Údajně Škoda ví, že je problém ve volantech, ale neví jak to řešit. Výměna všech volantů by pro ně byla asi finančně hodně náročná. Každopádně i z mé zkušenosti jsou vadná čidla ve volantu. Pokud tedy Škoda přehraje nový SW, znamená to, že čidla obejdou, nebo zkreslí jejich signál, aby ta hláška nevyskakovala. No trošku mi to připomíná aféru Dieselgate..... tam taky měli SW, který očůral emisní zkoušku...... Každopádně doufám, že ž to vyřeší, protože jinak už z toho věčného pípání asi začnu kvokat.....
  4. Kolega byl včera na servisu s Oct IV. Travel Assit nedostupný. Vyjádření servisu: Volanty již neměníme, čekáme na update SW. Když se kolega zeptal, kdy může počítat s nápravou situace a bylo mu sděleno, že je asi 50-tý v pořadí v rámci daného servisu s tím samým problémem.......
  5. U mě stále stejný problém, každopádně jsem zjistil, že na množství výpadků má vliv i způsob držení volantu - pokud volant držím předpisově v poloze tři čvrtě na tři, hláška o nedostupnosti TA vyskakuje skoro pořád, pokud volant držím ve spodní části, hláška se téměř neobjevuje. Nevěřím tomu, že ten volant a ta čidla v něm jsou v pořádku.
  6. Dobrý den všem, máme stejný problém s nefunkčním TA na čtyřech firemní autech 3x Octavia + 1x Superb vše kupováno 2021. Vše aktuálně v záruce. Škoda se k tomu staví tak, že volanty již nemění a čeká se na úpravu software. U Superbu volant měněn na jaře 2022, vydržel cca 4 měsíce a cca v srpnu 2022 začaly problémy na novo. Nyní se situace vyhrotila tak, že hláška o nedostupnosti TA vyskakuje někdy i v intervalu 10s. Upřímně z auta už nemám žádnou radost a jako zákazník jsem vytočený na maximum. O tom jak může být tato vada nebezpečná při jízdě raději ani nemluvím. Čemu nerozumím je pasivita Škody, co se týče řešení tohoto problému, který, jak mi sdělil servisní technik od škody, je pěkný průšvih o kterém Škoda dlouho ví, a tato diskuse jasně ukazuje, že postižených aut je obrovské množství. Jako zákazník jsem si koupil vozidlo s výbavou TA a připlatil za ni nemalý peníz, přičemž tuto výbavu nyní nemohu používat a závada TA dělá naopak z jízdy velmi nepříjemný zážitek. Každopádně ze strany škody velmi neseriozní jednání, kdy zákazníka bez skrupulí nechá jezdit vadným vozem Teď přemýšlím co dál. a napadají mne tyto možnosti: 1. Chystám se napsat oficiální reklamaci na celkem 3 vozy v záruční lhůtě s požadavkem odstranění vady do zákonné lhůty 30 ale obávám se, že nic nezmůžu a jediná možnost by bylo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz, Pakale zůstaneme na firmě bez aut. 2. Vyvolat extrémní tlak na servis a domoci se výměn volantů (snad to alespoň na pár měsíců pomůže) 3. Medializovat tuto záležitost 4. Další obměna vozového parku za 2 roky již nebude ani pod značkou Škoda ani VW. Škoda v mých očích ztratila kredit......
×
×
  • Vytvořit nový...