Přejít na obsah

Skeleton1996

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Skeleton1996

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj všem, mám Fabii 2, rok 2014, 1.2 TSI 63 kW CBZA. V červnu 2023 jsem si nechal udělat rozvody (origo Škoda nejnovější sada, široký řetěz), motor podstatně klidnější (řetěz od výměny nerachtá a to ani při několika startováních při popojížďkách). Cca 14 dní po výměně rozvodů se mi začalo dít to, že při akceleraci při 4 a 5 rychlostním stupni (nad 2 tis otáček) bylo cítit škubání pocukávání v tahu při jízdě. V servisu (začátkem září) mi vyměnili svíčky NGK. Bylo to pocitově o něco lepší (otáčky pod 2tis živější), ale škubání tam bylo i tak. Foto svíček v příloze, byly už rozhodně na výměnu. Následně (začátkem října) jsem si tedy nechal vyměnit zapalovací kabely a modul cívky (oboje Bosch), origo byly zaoxidované. A ještě jsem si nechal vyčistit škrtící klapku, která byla podle servisu na poměry čistá. V menší míře než předtím, se cukání/škubání dělo také. Abych to tedy shrnul: tah motoru v pořádku, jde hezky za plynem jako předtím, otáčky přibývají rovnoměrně (tím bych asi vyloučil nějakou chybu při montáži rozvodů) cukání/škubání při přeřazení ze 3ky (při cca 2700 ot/min) na 4ku na 2000 ot/min, pak na 5tku v podobných otáčkách se to také děje zpravidla se to děje při studeném motoru (oleji, voda již je třeba i zahřáta), někdy to přestane v průběhu stovek metrů, někdy se to naděje vůbec, někdy to zase trvá i jednotky km, nemá to vliv na venkovní teplotu tedy beze změny léto/chladné ráno kolem 3°C jezdím pouze a jen na 100oktan Shell, olej Shell Helix Ultra 5W-40, nepodtáčím to, jezdím nad 2tis otáček a po zahřátí oleje tomu nakládám, žádná jízda na spotřebu palivový filtr Bosch nový rok 2021, olejový a vzduchový dávám vždy Mann-Filter (po roce s olejem) diagnostika neukazuje nic, čistá Tak teď po čem jít, když zapalování je nové a diag bez chyb. Vstřiky (adaptace), lambda? Nebo ještě něco jiného. Klouby poloos (vnitřní, vnější), to by asi dělalo pořád bez ohledu na rychlost a v závislosti na otáčky? Děkuji za Vaše příspěvky
×
×
  • Vytvořit nový...