Přejít na obsah

ohavlis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ohavlis

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. Jinak kdo ještě nečetl, je to už zmedializováno: ČT24
  2. Tak jsem se objednal taky na výměnu s novou SW jednotkou. Nicméně mám info ze servisu, že se jim už vracejí i auta s touto novou jednotkou.
  3. Tato možnost mi byla taky dnes navržena, ale nechtěl jsem to tady zmiňovat, abych kdyžtak nezavařil servisu, když by to bylo nějak neofiko :) Já jim říkal, že aktuálně mi přestala vyskakovat hláška a že mě to tolik nepálí.. ale že když to zase začne, vymění mi volant.
  4. Rozumím tomu, že to není moc jak opravit a pochopil bych to. Ale očekával bych od Škodovky trošku jiný přístup k zákazníkovi. Trošku si nasypat popel na hlavu, omluvit se, přiznat, že mají problémy a nabídnout jinou kompenzaci, než pouze nějaké roční předplatné, které stojí 1000Kč, když ten asistent stál několikanásobně víc. Jde pouze o princip a o to, že serou na zákazníka. EDIT: Jde mi i o to, že napíší, že to vlastně není žádná závada to časté upozorňování a že to je vlastně takto v pořádku. Závada tam asi ale nějaká bude, když právě často vyskakuje hláška. Neberu závadu to, že vyskakuje hláška, ale to, proč vyskakuje.
  5. Tak jsem přijel ze servisu, opravdu to bez podpisu té dohody nevymění.. Takže jsem domů přijel z prázdnou. Nechcete to někdo zmedializovat? Černé ovce na ČT aspoň? :D Ale jak jsem psal o pár příspěvků dříve, aktuálně to u mě přestalo, jsem zvědav, jestli to vydrží.
  6. Mám jít na vypnutí zítra. Pokud to nevypnou bez toho, aniž bych toto podepsal, tak jim na to házím bobek. Asi si koupím špunty do uší a bude vyřešeno
  7. V Brně - Auto Spektrum ACC :) U mě to blbo nezávisle na teplotě, takže asi to je fakt různý
  8. Mám takový delikátní poznatek: - TA mi začal poprvé blbnout někdy na konci září - po cca 3 týdnech to samo od sebe přestalo blbnout a najednou byl klid a už to nikdy nepíplo - 10.11. jsem byl na pravidelný servisní prohlídce - po vyjetí ze servisu to samozřejmě začalo zase blbnout, dokonce víc než předtím (asi jak do toho hrábli, tak se to nějak "aktivovalo") - od včera to zase úplně samo od sebe přestalo (opět po cca 3 týdnech od prvního projevu chyby) - na 8.12. jsem objednán na deaktivaci TA, ale teď přemýšlím, jestli tam vůbec jít, když je klid a už to zase neblbne. Má někdo podobnou zkušenost?
  9. Tak z toho, co napsal volodaii, se mi chce opravdu akorát tak zvracet. Přemýšlím, jak by se toto dalo řešit formou oficiální reklamace a jak by se k tomu postavila ŠA, když by měla na vyřešení 30 dnů. Jsem z toho akorát naštvaný a opravdu přemýšlím nad tím, jak by se jim to dalo omlátit o hlavu a dala by se z toho vytřískat alespoň nějaká odpovídající finanční kompenzace. Takhle srát na hlavu zákazníkům, neuvěřitelný.. :)
  10. Já když vidím tu aplikaci MyŠkoda, jak "krásně funguje" a nejsou schopní tomu zaručit stabilitu už celkem dlouho (i když možná poslední dobou se to dost zlepšilo), tak se obávám, že ten SW nedotáhnou snad nikdy
  11. Dneska mi volali ze servisu, že jestli to chci dočasně deaktivovat, než Škoda najde řešení, jak to vyřešit natrvalo. Tak jsem se objednal a vypnou mi to, protože nervy mám jen jedny. Jsem zvědav, kdy to opravdu vyřeší natrvalo (jestli vůbec). Každopádně mě dají i do nějaké evidence a pak by se mi měli ozvat, když to bude vyřešené.
  12. Napsal jsem další nas*anou zprávu přímo do Škody, aby s tím pohnuli. Doufám, že tento problém rychle vyřeší, protože je to jednak velmi otravné a druhak nebezpečné
×
×
  • Vytvořit nový...