Přejít na obsah

stonoga

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení stonoga

  1. to je zvlastni, protoze kdyz vyradim do N, tak se nic nezmeni... kdyby to byla prevodovka, tak by to delalo jen pri kvaltech, ne?
  2. Zdravim, mam podobny problem a hluk se stupnuje na hrubsim povrchu silnice, ale slysim to i na novem hladkem asfaltu. Prisuzoval jsem to zimnim pneu, ale nyni na letnich je to snad jeste horsi. Je to charakteristicke pro neco konkretniho? Diky
  3. Ahoj, od koupě auta na podzim 2024 řeším hluk od kol, který je ale nepravidelný. Přisuzoval jsem to zimním pneumatikám, ale po přezutí na letní se celý problém spíš zvýraznil. Pokud jedu po hladkém asfaltu, nic není slyšet, pokud je asfalt hrubší, slyším výrazné hučení v nepříjemné frekvenci. Kamarádův Kodiaq je na stejném úseku krásně tichý. V servisu nic nenašli, všechno na podvozku prý ok. Mohou to být ložiska kol? Hluk se nijak nemění se zatáčením, je to úplně jedno zda jedu rovně či do zatáčky. Na štěrkové cestě k domu slyším hučení už při velmi nízkých rychlostech.
  4. Ahoj, po startu auta kolem nuly se mi po pár minutách jízdy 2x za sebou restartuje infotainment (asi bolero? - nemám NAV) a poté se objeví závada SOS volání funkce omezena, ihned ale SOS naskočí zpět. Také jsem si všiml, že se tomu moc nechce číst SD karty. Existuje řešení? Update SW? Zvládnu? Díky
  5. Ahoj, pokud vím CKFC Euro 5 má jen nízkotlaký egr. Pokud máš saze ve výfuku, je to jasné - prasklé DPF žene saze do nízkotlakého egru, ucpe se "sítko" mezi DPF a chladičem egru a pak to píše nízký průtok. Teoreticky pokud bys sledoval regenerace, tak prvních cca 200 km to bude jezdit bez chyby, až se to víc ucpe, začne se objevovat vrtulník. Je to klasická závada těchto aut, když praskne filtr pevných částit, jen se to zatím moc neřeší/neví. Jsou auta, co s tím už jezdí 100000 km a nic se neděje, jiná umřou po 20 tisících, záleží jak moc je DPF puklé a kolik sazí to nahází na sací část turba přes nízkotlaký EGR.
  6. Mám podobnou zkušenost, F2 1.4 63 kW, pri najezdu 133 000 měla oba prahy načaté ve stejnem miste, zrezlé světla nad SPZ, hrany všech dveří a blatníky. Auto si kupovala žena, dovoz D, nevšimla si toho, vylezlo to az pozdeji, Km ale seděli. Krom toho jsme do 155 000 km kdy jsem se nastval a auto slo z domu menili prevodovku (vrakacovou), repasovane rizeni co teklo, podvozek po koupi ok a do roka byl na generalku. Nejvic poruchove auto. Prodali jsme po trech letech vlastnictvi nadsenci, co to byl pripravenej vyvarit, pac zbytek byl udelanej. Jo, vlastne motor bral 2 dl oleje na 1000 km 😁
  7. Zdravím, mám dotaz - mám zapsaný v TP alternativní rozměr 225/35 R19, kolo 8.5Jx19 ET45, ale zároveň i kód ABE ke konkrétnímu typovému listu jednoho konkrétního druhu alu kola. Chci se zeptat, jestli někdo řeší, pokud bych nasadil kolo třeba stejnýho výrobce, ale jiný model, pokud splním parametry ráfku, co mám dozapsané? Nebo někdo případně kontroluje i ten typový list? Díky!
  8. Na kolik to vyšlo? Čeká mě to časem taky...
  9. Dobrý den, poradíte někdo jak nastavit, aby se zadní top LED z faceliftu při CH/LH stmívala stejně jako například osvětlení nástupního prostoru? Mám VCDS.
  10. Ahoj, prosím o radu - nezobrazuje mi spotřebu Komfortních spotřebičů, že je např. zaplá klima vidím jen na palubním PC. Čím to může být? Auto mám z druhé ruky a všiml jsem si toho nedávno. Díky.
  11. Znam Superby s motorem 2.0TDI co maj najeto 800 tisic a furt jedou. Jen se menilo 2x DPFko a spotřební věci. DPF použité není problém osadit a vyresetovat hodnoty, aby si jednotka myslela že je "nový", ale radši bych volil profi repas. Například od firmy Savi servis Plzeň - umí zrepasovat i prasklou keramiku. Použitý díl je vždy loterie a moc jich není...
×
×
  • Vytvořit nový...