Přejít na obsah

Martinrx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Martinrx

  1. Ok, díky za info. A v čem ti ty bilsteiny vadí? Takže bys šel příště do origo? Zskoušel jsem passaty, jako alternativu k superbu, ale mě vadilo to tvrdší naladění. Měl jsem předtím Citroen c5 a mondeo a zvykl jsem si spíš na pohodlí.
  2. Kdybych tušil, tak bych se přece neptal :-) Já ale tady nemluvím o pružinách. to že má sportline podvozek snížený, cross zase zvýšený to vím, ale já se bavím o normálním standartním podvozku. I 4x4 má jiné tlumiče. Ale ve škodovce ti budou dokolečka tvrdit, že musí být objednaný jen u nich a podle vin, jelikož se ladí na tlumiče ke každému typu auta zvlášt, což je podle zde výše zmíněného evidentní nesmysl. A hlavně se mi tam nelíbí ta jejich evidentní arogance, že to nějak přečíslují, a na vše ti pak řeknou: já nevím, nic jiného tu nevidím, ted je to prostě takto. Je tu pár témat o tlumičích, ale ve všech se řeší dokola hlavně DCC tlumiče, tak jsem založil téma jen pro obyčejné tlumiče. Evidentně to vyneslo na povrch nějaký poznatek, což jsem rád, jestli to vadí, tak to klidně slouči do jiného tématu, ale takhle se mi to zdá přehlednější.
  3. Tak to by spíš znamenalo, že ty kecy ve škodovce o tom , jak se musí díl objednávat podle vin, že je to laděné podle každého typu karoserie a motoru zvlášt jsou bohapusté žvásty. taky dobré vědět.
  4. Mám combi 2015 2.0 tdi 110 kw, výbava asi style plus... to nevím jak dohledat.
  5. Jelikož experiment s tlumiči Koni special active nedopadl podle mých představ (auto je v nižších rychlostech tvrdší - připomíná spíše passat) chtěl bych tam dát nějaké komfortnější obyčejné tlumiče. (Koni budou na prodej za rozumnou cenu s nájezdem cca 2500 km, jde opravdu spíš o sportovnější tlumiče). Otázka - jestli už jste někdo měnili - jakou značku by jste doporučili na klidnější svezení? třeba Sachs máte někdo zkušenosti? Pokud jde o originál mám dotaz ohledně značení: měl jsem tam zadní tyto: 3Q0512011HD, ve škodovce mi nabízejí k mému autu jedině tyto: 3Q0513049FN , na netu jsem našel za dobrou cenu original např. 3Q0512011JQ, což se liší jen těmy posledními písmenky od těch mých. Víte někdo co znamenají ty poslední písmenka?
  6. Hoj, auto normálně funguje, i v mrazech startuje normálně, nicméně se občas stane, že startuje opravdu velmi zdlouhavě, mnohokrát točí než chytně. Co jsem vypozoroval, tak nikdy to není při ranním studeném startu, ale ani když je auto zahřáté delší jízdou. Spíš když ráno někam krátce popojedu a potom chci za určitou dobu startovat znova. Otázka je jasná - mám to nějak řešit, nebo máte někdo tip v čem by mohl být problém? je to 110 kw dsg.
  7. Díky za odpověd, já jen, že na tempomatu jsem měl 130, a obávám se co čekat v létě třeba cestou do alp....
  8. Včera jsme jeli po d1 300 km do Prahy a zpět. Mrknul jsem na kontrolku oleje a vidím, že teplota se pohybovala v kopcích na vysočině od 110 do 120 (do kopce)°c . To se mi zdá dost. Voda je v pohodě, chladící kapalina se měnila, olej 5w30 Millers. Ale po koupi se dělalo turbo a výměna víka ventilů. Ted přemýšlím, jestli to nemohlo mít souvislost.
  9. S touto otázkou se přidám. Jaké tlumiče pro větší komfort bez DCC? Nebo lze tam dodělat DCC?
  10. Martinrx

    Letní pneu

    Tak jsem přezul na letní Michelin primacy 4 a přestal jsem mít nutkavý pocit že na tom autě musím odhlučnit podvozek. Za mě jedna * velmi doporučuju. Výdrž uvidím. Jízdní vlastnosti skvělý kompromis. Takže ted spíš vyměním ty boční okna za akustické. Kdyby byl někdo kdo umí dobrou cenu?
  11. Tak mi měnili DPF z vrakače co mělo najeto 120t, dálerepas turba a výměna víka ventilů. Sice palba, ale motor šlape. snad to vydrží.
  12. Martinrx

    Bi xenony

    Ahoj, nevím jestli mám problém, ale potkávačky mi svítí hodně nízko - blízko před sebe- Dá se s tím jezdit, ale asi to není normální stav. Jde to nějak nastavit, nebo odešlo nějaké čidlo?
  13. Jízdní režimy jsem zatím nenašel v autě. Je to 2015 DSG Style. Dynamický posilovač je určitě. Při větších rychlostech to tuhne víc.
  14. Ahojte. Dá se v kodování nastavit řízení na silnější posilovač? Myslím třeba na 120%? A v jakém je výchozím nastavení - 100%? Potřebuji ze zdravotních důvodů.
  15. No jo, ale co ten Katalyzátor? prý už nemusí být v dobré kondici a špatně by se to mohlo regenerovat....
×
×
  • Vytvořit nový...