Přejít na obsah

Mykabula

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Mykabula

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Volty si teď přesně nepamatuji....Nicméně teď o víkend jsem otestoval, že když baterii přes noc odpojím, ráno není žádný problém s nastartováním. Vím že je baterie stará a je možné že je na konci životnosti. To ale nemění nic na tom, že ten odběr je opravdu vysoký a nová baterie sama o sobě dle mého názoru nepomůže :-). Měřím tak, že auto komplet zavřu, zamknu, odpojím mínusový kabel, na něj dám červenou svorku měřáku, černou svorku měřáku přiložím na mínus baterie. Odběr postupně padá, ale zastaví se na cca 160mA
  2. Zdravím všechny, aktuálně řeším problém na Octavii 3 1,8TSI r.v.2015. Při startování jsem si všiml, že baterie má problém roztočit starter. Přisuzoval jsem to baterii, která je ještě původní, ale po změření odběru v klidovém stavu jsem naměřil cca 166mA, což je dle toho co jsem se dočetl příliš. S jinou baterií je odběr stejně vysoký. Zkoušel jsem vytahovat pojistku jednu po druhé a kontrolovat, zda se odběr nesníží. Snížil se jen v případě, že jsem vytáhl 7,5A pojistku pro řídící jednotku ABS, ESP a řídící jednotku motoru - hodnota spadla na 3mA. Párkrát se mi stalo, že po odpojení a opětovném připojení baterie s měřákem sama spadla hodnota klidového odběru na zmíněné 3mA, ale toto se dělo zcela náhodně. Nevíte, kde by mohl být zakopaný pes? Neřešil jste někdo obdobný problém? Děkuji všem
×
×
  • Vytvořit nový...