Přejít na obsah

KaroQŠ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení KaroQŠ

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, máme auto Škodu Karoq 2.0. TDI 110 KW, 4x4, 110tis km., 2017r. Ako je hneď v úvode uvedené, vyskočila na palubnej doske kontrolka motora. Diagn. našla chybu P154B00 - snímač diferenč. tlaku DPF. Uvedené nasledovne: 01 Engine Faults: U112300 - Databus error value received Intermittent P154B00 - Partikelfilter Differenzdruckgeber defekt Intermittent Priority - 2 Malfunction frequency counter - 42 Unlearning counter - 255 km-Mileage - 107879 km Engine speed - 0.00 1/min Normed load value - 0.0 % Vehicle speed - 0 km/h Coolant temperature - 9 °C Intake air temperature - 11 °C Ambient air pressure - 990 mbar Voltage terminal 30 - 12.220 V Dynamic environmental data - 20962810FB0B3714F70ADF261700000000261600001A8200001A810000 U042800 - Invalid Data Received From Steering Angle Sensor Module Intermittent P047400 - Exhaust Pressure Sensor "A" Circuit Intermittent/Erratic Intermittent Boli sme sa poradiť v 2 nezávislých servisoch, v jednom nám povedali, že treba vymeniť tento snímač, pretože pokiaľ je vadný, neurobí sa regenerácia DPF a hrozia väčšie škody. Tento servis nám chybové hlásenie vymazal, t. j. kontrolka motora zhasla, máme sledovať, či vybehne hneď alebo neskôr a o 2 týždne by nám to vedel vymeniť. Jazdiť radšej pomenej, nie viac ako 1000 km. V druhom servise nám povedali, že sa jedná len o sporadickú chybu, t.j. nie je potrebné meniť tento snímač, kontrolka motora vyskočila preto, aby upozornila vodiča, že je už nutné urobiť regeneráciu DPF (vraj mohla byť častejšie prerušovaná, tak teraz auto dôraznejšie upozornilo vodiča). Hneď ako sme zaparkovali u tohto servisu sa spustila regenerácia, ale bohužiaľ pre rýchlosť sme ju prerušili, no keď sme odchádzali z tohto servisu, bolo vidieť že regenerácia prebieha, po odparkovaní auta ešte boli otáčky vyššie (1000) a bolo počuť aj ventilátory od motora. Nechali sme to teda dokončiť, po 10 min. bola regenerácia ukončená, otáčky klesli, bolo počuť aj na zvuku od motora, že proces skončil. Nechali sme ešte ochladiť auto, vypli ho. Zatiaľ kontrolka nanovo nenabehla. Z prvého servisu sa na náš dotaz, že nám regenerácia DPF funguje a prebiehala odpovedali, že dočasne môže, ale skúsenosti majú také, že aj tak po 2 mes. cca to znovu vyskočí na palubovke (kontrolka motora) a jednoducho treba vymeniť ten snímač. Ktorá verzia mechanika je podľa Vás správna? Nejde o nákladnú výmenu, avšak skôr zisťujeme kde je pravda. Vďaka.
×
×
  • Vytvořit nový...