Jump to content

2.0 TDi

Sign in to follow this  

    2 topics in this forum

    1. Vaše spotřeba

      • 10 replies
      • 2,408 views
    2. AdBlue

      • 14 replies
      • 862 views
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Ideální je si to vyzkoušel, ale 70kW verze s 5q převodovkou točí na dálnici nějaké 3tis otáček, což není zas tak strašné.
      • Ahojte, chcel by som sa nieco opytat... plánujem kupit cisto novu fabku. No momentalne sa da vybrat motorizácia 70kw 5st. Alebo 81kw 7st automat co je uz trosku cez rozpocet s prídavnou vybavou. Preto moja otazka znie prvy rol budem vyuzivat ja auto na dialnici 300km tam o 10 dni 300km naspat tych 10 dni bude stat v garazi... potom jazda trosku po meste.... po roku chcem auto nechat priateľke a nechat si ho na velmi dlho podla toho ako bude spoľahlivé ale potom uz by sa na nom jazdil 70/30 mesto/mimomesto... postačuje ten 5st. Manual na tieto jazdy myslim hlavne na tie diaľničné. Vopred diky za odpovede
      • Novy poznatok, auto cuka len ked je vonkajsia teplota nad cca 8-9 stupnov a robi to medzi 1500-2100 otackami, dnes som cez torque pozeral realne hodnoty chyba egr je okolo 0-7% a v momente ked jemne zrychlujem.na 4 auto cuka a chyba egr skovi na sialene cisla a dokonca kazde 2-3 sekundy sa objavi chyba az 99 % a akonahle prekrocim 2100 otacok cukanie zmizne a chyba egr sa riez vrati na hodnoty 0-7% cca. Otvoreny je pritom vzdy na cca 20-30%...neviem co znamena ta hodnota chyba egr v percentach. Nikto sa s tym fakt nestretol? Egr je nove menene a robi to od vymeny
      • Nojo... Soukmenovci prodávají Oktávky, navíc s tím nejpovedenějším motorem, kupují Peugeoty 206, co k tomu psát? Že potřebují vyšetřit
      • Tohle je moje první. Pokaždé jsem měl auto na LPG.
    ×