Přejít na obsah

Michal98

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Michal98

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Problém vyřešen. Po tom co jsem se podíval na nově namontovaný čerpadlo v nádrží jsem zjistil podle schématu že pán mechanik zapojil hadičky obráceně, tzn. přívodní hadičku na palivo dal na zpětný odvod do nádrže. Auto jezdí jak má.
  2. Dobrý den mám takový hodně zvláštní problém. Po vyjetí nádrže skoro na nulu a natankování do plna auto skoro nenastartovalo. Po ujetí asi 100km s pauzami po rozbehnutí a zařazení trojky se motor vypnul a nešel nastartovat. Po servisu se vyměnilo podávací čerpadlo v nádrží ale po ujetí asi 15km auto znovu shaslo. Povedlo se ho nakopnout ale teď při vyšším záběru strašně škube. Dělá to na 4. 5. 6. rychlostním stupni při akceleraci. Někdy to škubne jen málo někdy se třese až tolik jakoby bych neměl žádný tlumiče ale dělá to motor. Od té doby se už jednou zas vypnul motor v rychlosti asi 100km ale po podřazení a sešlápnutí plynu se sám chytnul a jel normálně. Do těch 2000 otáček jede v pohodě ale jakmile se dostane do tahu ohromně začne cukat. Plus se přidal i horší start jak za studena tak i za tepla. Diagnostika neukázala žádnou závadu. Výměnil jsem palivový filtr protože jsem si myslel že tam je bordel a nedostává dostatek paliva ale žádná změna. Prosím o radu.
×
×
  • Vytvořit nový...