Přejít na obsah

kinimod5

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kinimod5

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravim, mam motorizaci 1.4 16v 59 kW a uplne stale nevim, jak funguje maly a velky chladici okruh. Jde o to, ze auto se zahriva pomerne rychle na 90, nicmene z tahleho kopce brzdenim motorem (ne na neutral) teplota klesne od 5-10 stupnu a pak na rovince, nebo do kopce se postupne do par stovek metru vraci na 90. Nedela to jen v zime, ale i pri +10 stupnich. Z logickyho hlediska mi osobne to prijde v poradku, ale jsou 2 tabory lidi. Vadny termostat vs. vlastnost nekterych aut. Take me zajima, jestli obe hadice do chladice musi byt studene, nez motor dosahne provozni teploty. Vypozoroval jsem, ze uz cirka pri 60-70 stupnich zacina byt vlazna vrchni hadice a ta spodni je az do dosazeni 90 stupnu stale studena. Po jizde je ta vrchni horka a ta spodni trochu mene horka. Nicmene jsem si taktez vsiml, ze po brzdeni motorem z tahleho kopce je ta spodni hadice vlazna, coz me osobne taky dava smysl. Naporem vzduchu se voda ochladi. Po par minutach ani ne na neutralu, je zase tepla. Ma cenu to resit, kdyz auto topi normalne na muj vkus rekl bych, zahreje se na provozku i pri par stupnich nad nulou do 5 km? Je mozny, ze tento motor je specificky v tom, ze je umisteno jinde cidlo chladici kapaliny, nez u vetsiny aut?? Vsichni vime, ze u koncernu stale ukazovani rucicky na 90, neni realita. Diky vsem za nazory..
×
×
  • Vytvořit nový...