Přejít na obsah

fabkaa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení fabkaa

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím pánové potřebuji poradit s opravou mám fabii TSI 1.4 132 KW a jednou za čas mi vyskočí chybová hláška P0016 crankshaft position - camshaft position correlation (bank 1 sensor a)-stav potvrzené. Stává se to při studením staru po ujetí 1 až 2 km (lehce ostřejší jízdou, když je motor napůl zahřátý). Objevování chyby je náhodné někdy ujedu 100 km někdy 1000 km. Chyba se nikdy neobjevila, když už byl motor zahřátý (i když ho pořádně proháním) vždy je to po 1 až 2 km po studeném startu. Po vymazání se chyba „dlouhou dobu“ nevrací. Rozvody jsou vyměněné (včetně nastavovače proměnlivého časování ventilů) ale chyba se stále vrací. Sestavil jsem si seznam možných příčin: 1. Řídící ventil seřízení vačkové hřídele (že by zahaproval když je studený?) 2. čidlo vačky občas zahapruje 3. čidlo klikovky občas zahapruje 4. šponovák rozvodového řetězu nedostává dostatečný tlak oleje 5. kabely 6. řídící jednotka 7. špatně udělané rozvody (na rozvody se mechanici koukali 2x protože se lekli, že to napoprvé udělali špatně) můj plán je nyní vyměnit řídící ventil a počkat, jestli se porucha znovu objeví mezitím jsem ještě přemýšlel že bych sehnal nějaký datalogger který bych měl permanentně napojený v autě abych zachytil, jak chyba vzniká, ale zatím jsem nenašel nic optimálního. Nevím, jak jinak bych diagnostikoval tento problém, než že budu měnit díly a čekat, jestli se chyba neobjeví znovu rád bych znal váš názor, nápady a připomínky díky moc
×
×
  • Vytvořit nový...