Přejít na obsah

HALL147

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení HALL147

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj Mám problém při nastartování za studena. Auto nastartuju a hned mi spadnou otáčky a chcípne to. Když 2x 3x nastartuj tak to chytne ale když sešlápnu pedál tak se nic neděje. Po chvilce sešlápnu pedál a motor najede nad 1000ot. Za 5 minut motor začne mít normální chod. Když zařadím zpátečku nebo jedničku tak se nemůžu rozjet. Prostě plynulý rozjezd je problém. Musím to vytočit nad 1500ot a pak se rozjede. Když jedu a prudce šlápnu na plyn tak auto jede 20 a neakceleruje. Přes spojku auto vytočim nad 1500ot a už jede normálně než zařadím dvojku pak to stejné. Auto musím držet nad 1600ot aby mohl akcelerovat normálně. V autech se moc nevyznám. Jen takovej malej základ. Auto mám 3 roky a začlo to dělat poslední rok. Bylo to ve Škodovce v Podbořanech a tam si vyfakturovali 30 tisíc vyměnili těsnění u turba a konec (Pak jsem zjistil že se s autem proháněli po okolí jak blázni a zasrali mi komplet celý auto olejem). I když jsem chtěl aby se koukli na vstřiky tak na ty nikdo nešáhnul. Od té doby se vyměnili vstřiky a váha vzduchu. Auto je "načipované" odpojený EGR a DPF. Auto už má tuhle úpravu 10 let. Najeto 220 000km. Motor BMN rok 2007. O auto se snažim starat pravidelnou výměnou oleje a filtrů. Předem děkuji za tipy
×
×
  • Vytvořit nový...