Přejít na obsah

Mileniál

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mileniál

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Moc děkuji za postřehy, akumulátor je úplně nový, ten jsme měnili ještě v bazaru, protože původní byl kaput jak auto 5 měsíců stálo. Musím si dnes koupit multimetr a začít proměřovat, jen se zeptám, dá se někde sehnat návod kde bude popsáno kde jsou místa ukostření abych to popřípadě našel? Děkuji
  2. Palubní desku měnily z toho důvodu, že ta původní byla částečně vyzkratovaná od té vadné řídící jednotky. Kontrolka dobíjení na palubce je, při pootočení klíčku zapalování do poloviční polohy se rozsvítí. Myslím, že otáčky mototru ani pootočení volantu nemá vliv, občas světla probliknou když řadím na vyšší rychlostní stupeň, a není to vždy je to třeba ve 40% případů. Pak jsem ještě zapomněl dodat, že když mám zaplé varovky, a svítí mi osvětlení interiéru tak vnitřní světlo poblikává s varovkama. zkusím tedy proměřit. Děkuji
  3. Ahoj, mám takový hloupý dotaz. Koupil jsem teď čerstvě Fabii II. combi po faceliftu 1.2 tsi 77kw vyrobenou 2012. První problém jsem objevil po týdnu, jel jsem večer a všiml jsem si, že na přístrojové desce svítily asi tak na 10% kontrolky otevřených dveří (i když byly všechny dveře zabouchnuté - zkontroloval jsem to) a vody do odstřikovačů (i když nádobka byla téměř plná) , kontrolky svítily jen lehce ve dne nebylo vůbec vidět, zároveň problikávají potkávací světla. Světla problikla vždy když jsem přeřadil jako kdyby ztratily napjetí, někdy jen tak lehce probliknou, někdy se téměř zhasnou ale vždy je to do vteřinky zase v pořádku. S těmito problémy jsem zavolal majiteli bazaru co mi auto prodal a domluvili jsme se, že mu auto dám do servisu, po třech dnech mi volal, že byla špatná řídící jednotka elektroniky (tu my vyměnily v rámci záruky) a jako omluvu za komplikace mi nechal namontovat novou přístrojovku s maxidotem. Ten den, co jsem si převzal auto zpátky jsem se jel ještě večer projet, přístrojovka je již v pořádku ale samozřejmě potkávací světla bohužel pořád problikávají. Dle mého selského rozumu se mi to jeví jako špatný alternátor, ale nejsem mechanik, jsem zahradník, takže autům absolutně nerozumím. Pán z bazaru mi řekl, že je to u fábií normální a že alternátor kontrolovali a je prý v pořádku. Chtěl jsem proto zeptat tady jestli mám nějak řešit, nebo jestli je to opravdu normální? Nebo jestli by to mohla být jiná závada, na internetu hodně píšou o čidlu natočení kol, ale to bylo u první generace. V životě mi to žádné auto nikdy nedělalo tak jsem z toho trochu janek. děkuji za každý postřeh
×
×
  • Vytvořit nový...