Přejít na obsah

klient

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení klient

  1. Ahoj ve spolek, opravdu nikoho nic nenapadá? Děkuji Jirka
  2. Ahoj ve spolek, pročetl jsem co se dalo, ale i tak Fobia stále nestartuje. Jedná se o auto Fabia sdi 47Kw rok 2004, nalítano 350.000km. Auto jsem koupil koncem léta jako rezervní do práce, protože nalitam cca 1000 km týdně. Auto bylo načipované člověkem, který údajně dělal ve škodovce ve vývoji, tak to "nějak" udělal. Při koupi auto normálně startovalo nabrnk. Jak se ochlazovalo tak to začalo špatně startovat. První jsem vyměnil přepadove hadičky i s ucpavkou, pak žhaviče, jednocestny ventil na palivovém filtru+ filtrPořád jsem si myslel že padá nafta. Nic nepomohlo. Mechoš to proměřil a dávalo to na žhaviče jen cca 10V, natáhl z jednotky nový kabel na přižhavení s knoflikem na palubovce, nepomohlo. Startováni 3 - 4x po cca 10 sek. Pak mi odešlo čerpadlo. Udělaly se rozvody dle továrních rysek, dáno druhé čerpadlo i se vstřikama, (jeté) a funkční. Ale problém se startováním přetrval. Baterie je nová, startér točí jak šlak. Zkoušel odpojit klapku, i čidlo teploty proměřil- vše ok. Změřil tlaky (30 až 33) vačka dobrá. Teď si všiml, že po nastartování naskočí ručičky otáčkoměru cca za 3 vteřiny, ale ne vždy, většinou naskočí hned. Uplně nejhůř to startuje za studena, jak se trochu ohřeje cca 40-50 stupňů tak už to chytá docela dobře, ale i tak se musí víckrát protočit motor a za tepla to chytá špatně a kolikrát na 2-3 válce. Nějaké další rady na co kouknout? Děkuji Jirka
×
×
  • Vytvořit nový...