Přejít na obsah

richi145

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení richi145

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak nakonec přece jen asi EGR...a teď už snad jen vyladit spotřebu oleje😆 když neuniká nikde ven ani do chladící kapaliny tak snad jen do válců? To znamená špatně pístní kroužky?
  2. Zkusím večer...ale při doplnění oleje cca lehce nad půlku měrky motor brzdí bez problémů
  3. Zdravím, Motor (AZQ) je po výměně hlavy kvůli přeskočeným rozvodům ( písty zůstaly celé - bez otlačenin)... Ale žere olej...cca 150ml na 300km ...před výměnou hlavy taky žral ale nevím kolik, jelikož jsem auto měl teprve měsíc...nedávno mi poprvé vyskočila kontrolka motoru se 3mi chybami na EGR ventil, že byla regulační odchylka P1403 a potenciometr EGR měl příliš velký signal P1442.... Ale dnes bez vyskočení kontrolky opět projevoval stejný problém...při nižší hladině oleje(cca 2 mm nad spodní hranicí rysky) začne při brzdění motorem motor chcipat(cukat)...a když seslapnu spojku na delší dobu po tomto brzdění tak motor chcípne...pokud ovšem přidám plyn, motor drží a krásně jede jako by se nic nedělo..jinak když nebrzdim motorem a rovnou brzdim, tak normálně jde do volnoběhu a drží....taktéž po startu drží krásně volnoběh..když doliju olej tak motor bez známky chcipání.. Za každé situace je výkon krásně znatelný bez negativních projevů...Modrý kouř jsem nezaznamenal.. Můžou to být pístní kroužky? Nebo špinavý EGR? Nebo počem by jste šli?
×
×
  • Vytvořit nový...