Dobry den vsem,
obracim se na Vas s prosbou o radu. Po vymene gufera mezi prevodovkou a motorem z duvodu netesnosti se zacala opakovane objevovat kontrolka motoru.
Oct3 2016 preface, motor CRMB, manual, 195tkm, velky servis 180tkm (komplet rozvody, spojka+dvouhmota, podvozek, etc.)
Pro prehlednost sepisu celou posloupnost poslednich akci:
Pred opravouu: netesnost mezi motorem a prevodovkou, pozorovano x mesicu pred opravou, reseno soucasne s dalsim servisem
Patek 12-04: Oprava zadniho narazniku po drobne nehode, zaroven vymena gufera viz. link nahore, pri prevzeti upozorneni z infotainmentu ze nesviti levy predni blikac, visualni kontrola, po chvili prestava svitit,
Sobota 13-04: Rozsviceni kontrolky motoru, samo-domo log pres VCDS, viz prilozeny log 195296, hromada chyb (vcetne onech blikacu, parking, abs, vice mene vse ohledem elektriky)
Pondeli 15-04: Auto zpet v servise, pry problem na tretim valci zhavici svicka se senzorem tlaku, vymeneny vsechny ctyri (3 obycejne, 1 se senzorem, vyrobce Bosch), diagnostika, testovaci jizdy, vse ok
Pondeli 15-04: Uz pri ceste ze servisu opet kontrolka rozsvicena, auto cuka mezi 1200-2000 pri plyny na 10-50%, pri plnem sesslapnuti bez problemu, dale zjisteno ze nefunguje trojblik (Komfortni blikani vypnuto v infotainmentu, ale pochybuji ze by to servisak vypinal, po zapnuti opet OK)
Utery 16-04: Samo domo VCDS log, viz foto, servis opet diagnostika, vymena zhavici svicky se sensorem (pro pripad ze nefungovala z vyroby), dalsi diagnostika, testovani, prevzeti auta, pry muze byt problem s cidlem teploty vzduchu sani nebo vahou vzduchu
Streda 17-04: Cukani auta, kontrolka motoru rozsvicena po ceste z prace, autoradio problem s ukoncenim hovoru
Dnes 18-04: Samo-domo VCDS log, kontrolka motoru, dalsi postup zpet do servisu,
----------------------
Nyni prosim o radu nebo myslenku, kde by mohl byt zakopany pes, moje myslenkove pochody:
1) Pri vymene gufera bylo potreba odstrojit hromadu veci aby bylo mozne rozpojit motor/prevodovku, pri zpetnem sestaveni poskozeni nejakeho kabelu/spatne uzemneni-kostra a nyni nekde "behaji" bludne proudy a elektronika zacina zlobit, viz blikace a chyby v prvnim VCDS logu
2) Spatna zhavicka c.3 se sensorem, spatna kalibrace/zakladni nastaveni sensoru? Nikdy predtim nebyl problem, ani se starty, ani s cukanim
3) V logu je videt vysoka teplorta nasavaneho vzduchu (74degC, 52degC) pricemz okolni teplota kolem 10degC, muze byt chyba v tomto tj. zamerit se na sensor + vahu vzduchu? Nebo je to jen dalsi vedlejsi efekt spatneho zapojeni viz. 1) a resi s jen nasledky a ne pricina?
4) Nejake jina myslenka?
Ja mam stale pocit ze pri vymene gufera se nekde neco zapomnelo zapojit a ted to proste jen zlobi a resime nasledky onoho nezapojeni/poskozeni kabelu/chybejici kostry/ celkove elektronika. Servis samozrejme vsechny chyby smazal, takze se ted nemaji od ceho odpichnout pri hledani chyby v elektronice. Mate prosim nekdo doporuceni, kam servis nasmerovat? Dalsi moznost uz jen autorizak, maji sanci otevrit smazane chyby viz. prvni log?
Samo-domo VCDS scany si delam jen pro sebe, v servisu by nepomohlo protoze nejsem v CR.
Predem vsem dekuji za mozne doporuceni!