Vážně? Já našel jen downgrade z Climatronicu na manuál, což je úplně jiná věc.
@Miro F. díky za vyjádření. Doufal jsem, že to půjde, když naopak to šlo... tak asi ne. Důvod je ten, že chci nastavení "chladí trochu - chladí hodně, topí trochu - topí hodně". Osobně mně na climaticu vyloženě leze na nervy, jak chce dorovnávat nastavenou teplotu. Například v zimě chci, aby auto trochu topilo - jen tak akorát kvůli oknu. Jezdím většinou 10-15 km. První 2 km kosa a pak najednou, jak když se otevře trouba, prostě závan horka jak kráva, dokud se vnitřní teplota nedostane na 16°. A pak se topení zmírní, asi v době, kdy už přijíždím na místo.
No a v létě zas to samé - nechci, aby klima chladila na max, dokud není v autě 22. Prostě jen tak decentně chladit. Když je venku 25, tak to na 22 je příjemné, ale když už je 30, tak to chladí zbytečně moc. Takže ve výsledku to šteluju víc, než kdybych měl manuální. Taky se blbě trefuje poloha, kdy chladí a kdy už topí (např. při teplotě 28 - nastavím kousek za 22, chvíli to chladí přesně tak jak chci a pak to začně topit).
Třeba mi teď napíšete, že tohle je špatně, ale zatím jsem přesvědčen, že climatic takto funguje a fakt se mi to nelíbí. U Citroenu jsem měl automatickou klimu a ta nedělala žádné teplotní skoky, chodila hezky příjemně, akorát ten zbytek auta stál za prd.