Přejít na obsah

vojtech2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení vojtech2

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. ještě dodám, že auto před vyndáním EGRu (při zapojené baterce což mi pár lidí vyčítá) běželo krásně. Výpis chyb se ti pokusím zítra poslat co nejdříve.
  2. Někdo mě ještě naváděl na reset ŘJ, ale to nevím jestli smaže adaptivní hodnoty + při odpojení baterky (což má prý po 2h resetovat jednotku) začne pípat alarm který mi už taky leze na nervy
  3. hadičku z boku plastového krytu motoru jsem zapojil a nevím kde jinde bych mohl udělat něco jinak
  4. nevíš kde by to mohlo takhle sát? klidně se ještě teď seběhnu podívat
  5. Zdravím, na fóbii se mi rozsvítila kontrolka motoru a přes levnou diagnostiku od číňana jsem se dostal k tomu, že to byl EGR. EGR nakonec nebyl ani tak zasranej, ale těsnění pod ním bylo v tragickým stavu. (viz. foto) I tak jsem samotný EGR (tu část s klapkou) vyčistil. Po instalaci zpět auto nastartuje, ale má hrubý chod (nestabilní otáčky na volnoběh, ale při vytočení zní v pořádku (lehce smrdí benzín)) po chvilce nemačkání plynu se vytočí na 1200 otáček a drží se v klidu. A do toho se rozsvítilo EPC. Z původní jedné chyby o EGRu se teď staly tři různé. -Z toho co jsem pochopil tak si jednotka nastavila adaptační hodnoty u klapky a má problém s čistým egrem. -A 1200 otáček je prý nouzový režim -Koupil jsem si i za pár stovek kabel do počítače ale VCDS lite mi nenechá udělat test klapky. Není nějaká možnost jak vynutit jednotku, aby si udělala test sama? Předem díky za rady!
×
×
  • Vytvořit nový...