Přejít na obsah

Marvy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Marvy

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Hele byl to vstřik č. 3, vyměnil jsem a jezdím. I když prošel všemi testy a dělalo to jen občas tak se mě povedlo to předvést mechanikovi když mě to u něj, asi po hodině diskuze co by to mohlo být, konečně udělalo a on to slyšel a řekl že tohle je vstřik. Poté odpojoval jednotlivé vstřiky a vydedukoval že to bude nejspíše trojka. Bylo to hop nebo trop, a tak jsem do toho šel a podařilo se. PS: samozřejmě v autorizáku by věměnili všechny 4 a nesrali by se s tím, takhle to vyšlo s testováním, vyndáváním vstřiků na test a výměnou jednoho asi na 12k
  2. Zdravím všechny, mám O2 FL Scout s motorem 2.0 TDI 103kw CFHC, manuální řazení, 2012, najeto 98000km (původní km, auto první majitel od koupě). Někdy v červnu mě zacukal po startu motor jak kdybych tam měl špatně zařazený kvalt, od té doby se to dlouho neobjevilo a neřešil jsem to. Někdy v půlce srpna mě auto začalo znovu zlobit. Po startu motor intenzivně škube a nemá výkon. Tento problém je provázen velice nepěkným zvukem a když auto v tomhle okamžiku zastavím tak intenzivně zapáchájí výfukové splodiny. Tento problém se neděje každý start ale také se to děje i když je motor teplý. Většinou je po problému po ujetí cca 3-4km. Byl jsem za svým mechanikem a proveřil auto na VCDS a žádná chyba se nikde neobjevila. Zkoušeli jsme provést otestování vstříků a ty byli v pořádku. Podle něj by všechny problémy jako je EGR nebo turbo apod ukázali chybu právě na diagnostice protože vše v autě má čidla. Po znovuvložení vstřiků bylo asi 5 startů v pohodě, poté jsem natankoval plnou a druhej start mě to zase začalo zlobit. Rád bych nějaký tip na co se zaměřit, autem bylo asi cca 60k kilometrů ježděno trasy cca 25km a zpět, poté jsem jej dostal do vlastnictví já a jezdil jsem velmi krátké trasy do práce (asi 10km). Poslední rok jezdím často trasy cca 140km za přítelkyní každý týden. Na autě je dělán servis oleje a filtrů každý rok, v 60k jsem dělal výměnu oleje v haldexu, v 65k jsem dělal rozvody a pumpu asi v 8mi letech auta. Naftu čerpám poslední léta pravidelně na Eurobit, občas vezmu lepší v ONO, také jsem občas tu a tam přidal aditivum do plné nádrže. Software by měl být původní tedy dieselgate. Díky za tipy. Martin
×
×
  • Vytvořit nový...