-
Počet příspěvků
48 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
1642 zobrazení profilu
Oznámení Pištáčik
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Dyzoon: Ja som ekonóm a zvládol som to. plazboz: vyčistenie tempomatovej páčky funguje, pretože problém s tempomatom spôsobuje špecifiké konštrukčné riešenie vypínača tempomatu (prepínač na vrchu páčky). Grafitové kontakty zoxidujú a spôsobia nefunkčnosť tempomatu. Ťažko z toho usúdiť, či by podobné čistenie pomohlo pri problémoch s druhou páčkou. Pre ostatných: páčka sa dá relatívne ľahko a bez problémov rozcvaknúť napr. s pomocou kreditky. Odpojiť, vybrať, rozobrať , vyčistiť, posladať, zapojiť, scvahnúť, hotovo. Na rozobratie je potrebný torx, veľkosť sa tu suším niekde na začiatku spomína.
-
A čo rozobrať a vyčistiť? Ja mám od posledného čistenia vyše roka a zatiaľ OK.
-
Mno, za bežných podmienok je pretekanie vody z čelého na bočné skla normálne. Osobne používam Rain-off. Na čelné sklo a bočné sklá v predu. Žiadne čúrky nikde nehrozia. Stierače používam výnimočne. Ušetrím aj za ostrekovaciu kvapalinu. V nádržke mám ešte zimnú kvapalinu z roku 2011. (Najčastejšie si sklo umyjem na beznínke a spláchnem vodou - Benziny sú na to vybavené praktickými konvami.) Jediná nevýhoda je, že ho treba tak 3-5 krát ročne naniesť... Za dažďa sa často bavím tým, ako ostatní spoluúčastníci cestnej premávky nestíhajú stierať.
-
Ahoj, na novej OII FL sa po zastavení (motor beží) a otvorení dverí (typicky spolujazdec, auto je zamknuté) otvoria všetky 4 okná. Stretol sa s tým už niekto? Navyše potom nejakú chvíľu nejdú zavrieť. Je nutné auto odomknúť, chvíľku počkať a až potom sa dajú zavrieť. Určite s tým pôjdem do servisu, ale chcel som sa spýtať, či neexistuje nejaké samodomo riešenie problému.
-
Zaujimave je sledovat, ako je riesena linia kapoty.
-
Rapid se bude prodávat také v karosářské verzi hatchback http://www.novinky.c...-hatchback.html
-
Vzhľadom na daždivé počasie pred dvoma týždňami som mal dosť príležitostí detekovať zdroj zatekania. Po demontáži príslušenstva a odchýlení stropnice som zatekanie odhalil rýchlo - zatekalo okolo čelného skla v pravom hornom rohu, viď foto (už bez vody). Zatekanie bolo veľmi slabé, za minútu možno jedna kvapka. Utesnil som to z vonku aj z vnútra, snáď to bude stačiť.
-
http://www.jenproauta.cz/video/2448-video-bagr-demoluje-kodu-superb Citujem: Nesnášíme když někdo jen tak demoluje auta. V případě tohoto Superbu je však destrukce na které se podílejí bagr a nakladač pro dobrou věc. Připravují ho totiž pro pro soutěžní účely hasičů. Co říkáte, sluší Superbu takový facelift?
-
Sniper_2003, sideA sklo menené nebolo. Hagusy pravdepodobne boli dole pred rokom a pol, keď mi rovnali karosériu po krúpach. Skontrolovať hagusy mám v pláne, ale neočakávam, že by som niečo objavil. Môžem to čalúnenie stĺpika dať dole bez rizika, že niečo rozbijem (airbag)?
-
Tiež riešim problém so zatekaním. Dlho som nemal vážnejší problém, len sa mi záhadne plnil kastlík na sedadle splujazdca vodou. (Kastlík je na foto v prvom príspevku). Sedadlo suché, koberce suché, len v kastlíku voda. Až nedávno po prepršanej noci sa stav zhoršil - viď foto. Kastlík prázdny, ale mokré čalúnenie stĺpika na spolujazdcovej strane. V ráme dverí som vodu nenašiel, v podstate netuším, kadiaľ to tečie. Asi to nebude rovnaký problém ako rieši vačšina v tejto téme....
-
Potvrdzujem húkanie (ako sova) pri preradzovaní. Pozorovné na BKD r.v. 2005, (105tkm) a BKD r.v. 2008 (78tkm). Je to iný zvuk ako tradičné pískanie turba (=sanitka). Osobne sa domnievam, že ide o efekt blow-off ventilu.
-
Včera som si bol v Hoškoviciach po auto. Odkaz na karosar.cz sa tu už objavil, tak len krátka informácia k výsledku opravy. Oprava spočívala vo výmene kapoty (neoplatilo sa kôli počtu ďolíkov rovnať), vyrovnanie zvyšných poškodených dielov, nastriekanie a nalakovanie novej kapoty, pravého blatníka a rámu pravých dverí (krupobitie poškodilo lak). Všetko perfektne vyrovnané, nikde ani stopa po krúpach. Maximálna spokojnosť. V interiér perfektne poskladaný, všetko dolieha, nikde nič nevŕže. Chybky na kráse - na pár miestach trošku zašpinená stropnica (žiadna katastrofa, vačšina ľudí by to asi neriešila, ale ja mám proste dobrý zrak), snáď to pôjde suchou kefou von ( kefa = kartáč ). Na pravých dverách odprasknutý lak (ako od vačšieho kamienku - tak 3x3mm), asi od inverzného kladiva. Nič čo by nespravila voskovka. Cena: spoluúčasť od Directu (=10k). Nie že by to bola u karosar.cz práve obľúbená poisťovňa. Doba: Objednával som sa asi na 10 týždňov dopredu, potom som im auto nechal na bez dvoch dní 3 týždne. Keďže som auto nepotreboval, netlačil som na nich. Takže moje auto malo nízku prioritu. Oprava samotná bola na 4 dni. Foto pred a po dodám, až budem mať foto "po", takže asi až niekedy na jar. Záver - prekonané očakávania, maximálna spokojnosť. Odporúčam, odporučam, odporúčam!
-
Rád by som sa spýtal kolegov 2,0 FSI, ktorí jazdia hlavne dlhšie trasy po diaľnici, koľko točí tento motor pri 125-130 km/h, aká je priemerná spotreba pri takejto rýchlosti (s tempomatom) a či je možné s tempomatom zaseknutým na 125km/h tacho prejsť D1 medzi Prahou a Brnom (inak povedané či nerobia problém prudšie stúpania).
-
Dá sa na maxíku OII MR 2006 zapnúť zobrazenie teploty oleja? Najprv som rozmýšľal o budíku, ale ten maxidot je o dosť systémovejšie riešenie.