Přejít na obsah

skodulak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení skodulak

  1. Výborně! Zdědil jsem NT kdysi v ojeté Audi A6 2.7tdi r. v. 2006, kterou jsem kupoval 5 letou, kde si ho původní majitel nakonfiguroval jako orig. přísl. (za 55tis. v té době🫣) a bylo super - fungovalo fajn, s ovladačem, dalo se časově programovat. Jen byly dost cítit spaliny, které to vypouštělo a občas to teda dost brutálně začoudiio, až se lidi lekali, jestli nehořím. 😂 Ptal jsem se na to tenkrát v Audi, prý to byla provozní vlastnost. A bylo to Webasto. Zajímalo by mě, jak na tom je dnešní NT v benzinové Oktávce? Jestli třeba nesmrdí míň, když pálí benzin. Nebo funguje na jiném principu?
  2. Ohledně toho nezávislého topení: v jednom videu o Octaviích IV prefacelift pan Vaculík říkal, že se při objednání nezávislého topení z fabriky zároveň lehce mění i konfigurace některých částí vozu, jako např. lepší baterie. Platí to i pro facelift, nevíte? A dává se k tomu pořád i dálkový ovladač?
  3. Ahoj. Můžu poprosit, zda někdo neví aktuální info z výroby Octavií combi RS? Chtěl bych zadat do výroby, tak, aby byla co nejdřív. Z příplatků jen el. tažné, takže se jedná jen o barvu a kola, čím to můžu ovlivnit, zda-li vůbec.
×
×
  • Vytvořit nový...