Přejít na obsah

Richard Ricci

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Richard Ricci

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. No ted je otázka, když to napíchnou na diagnostiku, tak jestli dokážou určit, co blbne, nebo jestli jen budou testovat a vyměňovat komponenty, tak jak to v autorizákách umí...mistři vyměňovači a zákazku plať....
  2. Ahoj, díky za typ, no to by mohla být jedna varianta, co si auto myslí, ale proč je to jednou až třikrát ok, tedy zná a pozná teplotu a pak zase jednou je zmatená a nenastartuje? A pak zase tři dny po sobě ráno nastartuje na první cuknutí? Nechápu to....
  3. Zdravím, je to vždy jen při studeném startu ráno,kdy auto stojí celou noc pod přístřeškem. Přes den se chová naprosto normálně a startuje na první škrtnutí.
  4. Zdravím, mám 1.2 TSI r.v. 2015 66kW. Najeto 294 tis., vše původní, jen rozvody před 15-ti tisíci, jinak běžné spotřebáky, jako destičky, kotouče apd. Celou dobu auto běhá jak hodinky. Až ted a to jezdím denně cca 150 km půl dálnice, půl město, občas vyženu pavouky a protáhnu to, tak jak to má TSI rádo :-). Stává se mě, že to tak 2 x za celý týden ráno nemohu nastartovat na první škrtnutí, ale třeba na podesáté a to se to hádá a za chvilku se to srovná, ohřeje se motor a chodí normálně celý den, startuju tak 5-7x denně a to vždy na první škrtnutí. Pak ráno třeba dvakrát na poprvé a potom další ráno zase s potížema a třeba zase až na podesáté. Teplotou to není, bylo -5 i + 5, benzínem taky ne, vystřídal jsem víc pump i ty které nemají velký podíl biosložky. Tak už nevím, je to sázka do loterie jestli ráno odjedu... 🙂 Nesetkal jste se někdy někdo s něčím podobným? Díky za jakýkoliv názor, nebo typ co by to mohlo dělat. R.
×
×
  • Vytvořit nový...