Přejít na obsah

Jan Kurzweil

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jan Kurzweil

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobrý večer, případně dobrý den. Začnu zcela narovinu, je mi 18 let a v autech se nijak moc extra nevyznám, každopádně jsem se stal majitelem Fabie s motorem 1.2l/47kw. Zrovna si pročítám návod k obsluze a narazil jsem na velice zajímavou větu která zní: ,,• U vozidel s motorem 1,2 l/47 kW kontrolujte hladinu oleje vždy u teplého motoru. Jinak by mohlo dojít k chybnému měření, a tím k chybnému doplnění oleje - nebezpečí poškození motoru!''. I já jakožto neznalec aut vím že olej by se měl měřit vždy se studeným motorem. Má otázka tedy zní proč to tak je a jestli to někdo z Vás někdo doopravdy dělá.
  2. Dobrý večer, případně dobrý den. Začnu zcela narovinu, je mi 18 let a v autech se nijak moc extra nevyznám, každopádně jsem se stal majitelem Fabie s motorem 1.2l/47kw. Zrovna si pročítám návod k obsluze a narazil jsem na velice zajímavou větu která zní: ,,• U vozidel s motorem 1,2 l/47 kW kontrolujte hladinu oleje vždy u teplého motoru. Jinak by mohlo dojít k chybnému měření, a tím k chybnému doplnění oleje - nebezpečí poškození motoru!''. I já jakožto neznalec aut vím že olej by se měl měřit vždy se studeným motorem. Má otázka tedy zní proč to tak je a jestli to někdo z Vás někdo doopravdy dělá.
×
×
  • Vytvořit nový...