Přejít na obsah

mirekcafa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

325 zobrazení profilu

Oznámení mirekcafa

Učeň

Učeň (3/14)

  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. řekl bych že na to mají přípravek, nebo nejdřív nárazník a pak světla. Ale pokud sundáš kolo a nadkolo tak to jde s takovým uhlovým nastavcem dobře. Navíc jsem tam dal zpět šestihraný šrouby a dvěma podložkami. Pak to byla brnkačka.
  2. Nejsem si jistý jestli to auto má patrony na kapotu, ale mohly vystřelit i airbagy, naštěstí manželka jela dost pomalu a tu srnu jen škrtla. Nárazník je vyměněný a ty šrouby po světlama ty fakt stojí za to. Strašný 🤢😰
  3. Začal vynechávat vnitřní ventilátor takže vyměněn za nový. Nový funguje, nicméně VCDS mi vyhazuje chybu 393479. Má s tím někdo zkušenost? Může to být třeba starý akumulátor?
  4. Takže samozdřejmě všecho špatně 😂. Dodavatel poslal jiný typ grilu což by problém nebyl páč vrátí peníze. Nicméně při demontáži jsem zjistil že při správném typu grilu musí jít dolů i nárazník (což jsem nechtěl) jelikož je gril zapuštěný víc ke světlům a jak je psáno výše, je to přivařené. Takže pokud musí nárazník dolů tak to vyměním celý i s nárazníkem. Asi tak 😉
  5. Samotný gril jsem objednal, do konce týdne ho vyměním a dám vědět jak to proběhlo
  6. Jak je ten gril chycený k nárazníku? Náhradní díl je nárazník s grilem. Je to nacvaknuté? Jak je to složitý vyměnit? Jen ten gril.
  7. Ještě dotaz, srna mi rozbila jen gril s rámeček, dá se vyměnit jen ten grild rámečkem? Prý je součást nárazníku. O-3 2014 bez čidel a odstřikovačů.
  8. Zdravím Je možno dát nárazník na O-3 2014 sedan bez parkovacích senzorů a ostřikovače světel, tedy předface, nárazník poface? Také bez senzorů a ostřikovače. díky
  9. Údajně to při zaplněnosti 88% už mělo do nouzáku padat. Zatím to vypadá v pohodě
  10. Určitě do toho nechci hrabat, jen mi to prostě vrtá hlavou když tady čtu o problémech s DPF filtry při daleko menším nájezdu a předpokládané životnosti filtru.
  11. Před několika měsící jsem koupil O3 sedana s motorem CKFC r.v 2014 a nájezdem cca 370.000 km. Auto mělo v podstatě jednoho majitele, koupila ho firma kde s ním jezdila paní která ho po leasingu od firmy odkoupila, vypadá to, že jezdila dlouhé trasy. Nyní s ním jezdí moje žena v podstatě jen do práce 15 km tam 15 zpět, občas něco delšího. Auto vypaluje co 370 - 420 km, výfuk naprosto čistý. Firma, ani po ní majitelka s DPFkem nic nedělala (vyměna, čištění) a tak mi je divný že se v podstatě to DPFko chová skoro jak u novýho auta. Oil ash Residuje po koupi dle Vag DPF a i VCDS 88,8 g. Mechanik mi po kontrole stáhl Oil ash Residuje na 10% že prý by to mohlo padat do nouzáku. Auto s DPFkem jsem nikdy neměl a tak mám z toho trochu zamotanou hlavu jak se k tomu chovat.
  12. JOCO776: díky za odpověd a potvrzení správné koupě, nicméně ptal jsem se na tohle: vše asi chodí v pořádku, nicméně mám zašedlé dvě políčka :měřené hodnoty - 08 a jednotl. hodnota - 09, má to tak být nebo dělám někde chybu?Octavia 3 2,0 TD CR ,CKFC 2014
  13. žádné stříbrné pásky, použít wrap foliii.. Třeba tady : https://www.carbon-vinyl.cz/bila-leskla-folie-carlike/
×
×
  • Vytvořit nový...