Přejít na obsah

peter.mesko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení peter.mesko

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post Vzácný
  • One Year In
  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. DPF este nie je demontovany, no chladic EGR uz ano. Ja tam mam variantu 04L131512BR. Podarilo sa mi zohnat novy demontovany 04L131512BQ, takze tam pojde tato nahrada. Na spodnej strane ma cakalo nemile prekvapenie, trocha oleja, ktory sa tam dostal pravdepodobne cez EGR, lebo DPF je na vystupe uplne cisty. Dufam,ze nebude potrebny aj repas turba, co by ale pri 230tkm nebolo divne..
  2. Mas pravdu, miesto cistenia nebolo zvolene najstastnejsie 🙂
  3. Mas pravdu, na demontaz a montaz DPF sa 'naozaj tesim'. To cistenie planujem robit doma podla navodu dole. Dam si zalezat na presnom postupe a nasledne ku dokonalemu vysuseniu. Ku klasickym metodam cistenia ultrazvukom a tlakovym preplachom chemiou nie som vzhladom ku konstrukcii DPF velmi nakloneny. Nechce sa mi verit, ze pri tom nedojde ku poskodeniu, resp. ku vzniku mikrotrhlin.
  4. Ahojte, juri23 : ako si dopadol s autom a regeneraciami? Mam aktualne pri 230tkm hodnoty zaplnenia DPF takmer rovnake ako ty. Auto (scout 8/2018 CUNA 135kW) mi aktualne regeneruje cca po 100-110km. Kupoval som ho z Nemecka cez sloveskeho dilera pred dvoma rokmi s 210tkm, takze dovtedy klasicky overeney fabricky servis s intervalmi 30tkm, co motoru asi velmi nepomohlo. Rozvody vymenene pri 190tkm.Nemam s nim ziadne problemy, aj ked teraz v zimnom obdobi po studenom starte ma motor par minut nie celkom pravidelny chod, co ma velmi netesi. Olej som medzi vymenami po 10tkm nedolieval a chladiaca je cista a neubuda. Odchylky vstrekov aj za studena vyzeraju celkom v pohode. Z toho dovodu planujem najskor vycistit DPF a zvazujem aj vymenu EGR a chladica (za DPF) spolu s kontrolou turba, ked to uz bude rozobrate. Existuje nejaka vylepsena nahrada chaldica EGR? Co dalsie by ste mi este odporucili vymenit? prikladam aj logy po regeneracii a tesne pred nou. Podla toho, co som precital, nevidim tam problem. Trosku sa obavam toho, ze dopadnem rovnako ako vacsina z vas a budem musiet robit generalku motora s vymenou kruzkov (asi uz dam alternativu s 3mm stieracim) + dalsie potrebne veci okolo ventilov atd..
  5. Ahoj Marfan, mam oct 3 scout 2.0 135kW Cuna rv2018. Planujem dat vycistit dpf kvoli castym regeneraciam po cca 110km. Najazdene mam 220tiskm. Na jednom fore si pisal o demontovani dpf bez toho,aby sla dole napravnica. Podarilo sa ti ho vytiahnut vrchom? Dost som o tom precital, no vsetci pisu iba o demontazi spodkom, do coho sa mi velmi nechce, kedze tam mam aj kardan. Budem ti vdacny za akukolvek radu.Dik

    1. Zobrazit předchozí komentář  %s více
    2. peter.mesko

      peter.mesko

      Vdaka, budem to teda robit ako pises.

    3. peter.mesko

      peter.mesko

      Ahoj Marfan, menil si po cisteni DPF preventivne aj niektore sondy alebo cidla? Na niektorych forach su nazory, ze pri najazde cez 200tkm to nie je na skodu, aj ked s nimi nebol problem. 

    4. marfan

      marfan

      Nemenil, dávnejšie som menil pri cca 270tkm Lambdu pretože vyhodilo chybu keď som tomu nakladal a inak je to tam origo všetko. 

×
×
  • Vytvořit nový...