Přejít na obsah

fili

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení fili

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zadny sroub tam neni. Mne se osvedcilo nejdriv odpojit kabel a potom vycvaknout jednotku. A byl jsem prekvapeny jakou silu jsem musel vynalozit na samotne vycvaknuti. Jeste jsem teda mel odpojenou baterku, jestli to je nutnost nebo ne, to nevim. A doporucuju pred vymenou si zkontrolovat PIN od radia a mit ho pak pri ruce.
  2. Ahoj, můžu poprosit také o dotaz na mou kombinaci? Roomster, r.v. 05/2012, 1.2 63kW TSI, výbava Ambition, momentálně mám na tempomat 087H, původní byla 086K, jde mi o problém s časováním stěračů/ostřiku předního okna (viz příspěvěk výše) jinak vše ostatní zdá se funguje. Díky!
  3. Taky si myslim, ale nechci to nejak rozhodit vic takhle staci pockat do deste nebo vzit hadr V adaptaci nemam takto nadepsanou zadnou polozku, porovnanim stara vs. nova mi zatim vysel kanal 7 - stara ma hodnotu 1, nova 0. a ta prodleva by mohla byt kolem 1 sekundy.
  4. Ahoj, tak jsem tu zase se stěrači. Navštívil jsem servis, ale dle nich je funkce v pořádku a nic s tím nedělali. Přesněji řečeno v kódování není žádná volba, která by to upravovala, takže to je v pořádku. Přejímací technik na mě koukal jak na blbce se slovy "Ale to je přeci normální". Tuhle informaci (o kódování) jsem ale věděl a dle mého to v pořádku není, takže bych chtěl požádat o rady/názory. Včera jsem na chvíli vrátil starou jednotku (tu jsem v servise bohužel neměl) a dávám k porovnání snímky z videa (4 snímky z cca 1-2 sekundového úseku) jestli se Vám to zdá normální chování. Snad někdo pozná o co mi jde. 086: 087: Chtěl bych, aby u 087H fungoval ostřík jako u 086K: zmáčknu páčku, spustí se pumpa, ale stěrače se pustí s mírným zpožděním, u 087 jedou okamžitě jak zmáčknu páčku. Ať mi nikdo neříká (3 oficiální servisy Škody), že je úplně normální když stěrač projede celé okno nasucho. Kódování 087 je stejné jako 086 + aktivovaný tempomat a pár drobností: 086K: 7C980BB808210000002008002C2B18C00040400F60000000020000000000 087H: 7C980BB808210000002008003C2B18C000C0400F600000000200 Zkoušel jsem projít i různé kanály dostupné v jednotce, ale nic moc jsem z toho nevykoukal. Bohužel nevím, jestli ostřík fungoval správně před prvním nakódováním jednotky. Nějaký nápad? Mě snad napadá už jenom aktualizace softwaru v jednotce, jestli existuje nová verze. Nebo poslední naděje a napsat do Boleslavi? Že by to třeba jejich člověk ve spolupráci s orig. servisem dokázal vyřešit. Celá videa k porovnání zde Ostřík 086 https://vidd.me/ij5 Ostřík 087 https://vidd.me/DQ7
  5. Nejsem tedy nejpovolanější osoba a zároveň ten výčet je hodně krátký, ale aspoň něco pro začátek (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_%286R%29): Central Electronics Control Module There are 5 Types of Body Control Modules (BCM/J519), only 3 of them support Cruise Control. The installed Type can easily be determined by the Control Module Part Number. Higher equipped Types always include the Options from the lower equipped ones. Basis+ Part Numbers: ***-937-084-*** Medium+ Part Numbers: ***-937-085-*** Supported Features: Central Locking, Anti-Theft-System, Outside Mirror Heating, Seat Heating Medium++ Part Numbers: ***-937-086-*** Supported Features: Remote Control High+ Part Numbers: ***-937-087-*** Supported Features: Cruise Control System (CCS), Anti-Theft-System LIN-Databus (for Alarm Horn) TBD Part Numbers: ***-937-088-*** Supported Features: TBD Part Numbers: ***-937-089-*** Co se mlhovek týče bych řekl, že je potřeba 087. Myslím si, že když jsem hledal informace k tempomatu, tak jsem četl, že při corner mlhovkách není třeba jednotku měnit, ale nejsem si úplně jistý, je to už nějaký čas.
  6. To bude asi to samé - mám anglickou verzi a tam je Adaptation -> překlad by mohl být přizpůsobení/adaptace. Dával jsem obrázek všech možností, které v v okně adaptace jsou. Nebyla by přesnější rada? Já to pod ničím nenašel. Díky!
  7. Tak bohužel pod kanálem 14 se hlásí "Anti-Theft: Alarm Horn (Country Setting)". V přizpůsobení mám následující volby Ještě nějaký tip, která hodnota upravuje prodlevu stěračů při ostřiku? Kódování je po bitech stejné jako u staré jednotky. Případně kolik těch kanálů je, neví někdo? Že bych zkusil ručně vyčíst hodnotu pro všechny kanály a potom porovnal.
  8. Přeci jen ještě taková drobnost - neví někdo, kde se nastavuje zpoždění stěračů při ostřiku čelního okna? Aktuálně se s novou jednotkou rozběhnou ihned při zmáčknutí páčky, ostřík začne až když jsou ramena někde v půlce okna.
  9. Takže doplnění všech přítomných zařízení na CAN a vymazání chyb airbagu a vše je bez chyb. Mockrát dík! Teď už jenom vydolovat kablík ze spojkového konektoru, ale to budu muset vybojovat sám nebo spíš zajet někam do garáže. Ještě jednou díky.
  10. Super, obě ovládání funkční. Akorát tedy hodnota do kanálu 01 nešla dát jiná než 1, ale když jsem potom namáčkl obě ovládání, tak je to vzalo. Ale teď mám jiný problém. Měnil jsem hodnotu CAN Gateway, abych měl hodnoty 832200 ze staré jednotky (výrobce Škoda, MPV, >=4 dveře a tu poslední volbu si nepamatuju, ta tam už byla). Ještě jsem se podíval do budíku nebo imobilizeru a v adaptaci si nechal zobrazit jednu hodnotu, žádný zápis, pouze zobrazení. No a mám následující chyby: ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags (J234) Labels: 5K0-959-655.clb Part No SW: 6R0 959 655 K HW: 6R0 959 655 K Component: VW10AirbagTB0 H10 0020 Revision: -------- Serial number: 003GX0174GC6 Coding: 004230 Shop #: WSC 13765 790 00126 ASAM Dataset: EV_AirbaVW10BPAVW250 A01001 ROD: EV_AirbaVW10BPAVW250_SK25.rod VCID: 4A90D542ED681F48BF1 Crash sensor for side airbag; driver side: Serial number: 3495RRB406317NPA9G8Q Crash sensor for side airbag; passenger side: Serial number: 3505RRB406517NPA8PH. 1 Fault Found 12854016 - Implausible Data Received from Instrument Panel Control Module U0423 00 [009] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 138 Mileage: 26446 km Date: 2019.14.03 Time: 13:23:11 ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments (J285) Labels: Redir Fail! Part No SW: 5J0 920 811 H HW: 5J0 920 811 H Component: KOMBI H04 0206 Serial number: 00000011354059 Coding: 110A00 Shop #: WSC 13765 031 00126 VCID: 2C5CB3DA47DC2178ADD No ASAM data for: "Unknown" (SK25) No fault code found. Dále mám chybu CAN, ale ta tam byla už včera a chtěl jsem ji odstranit nakódováním 83220 dle staré jednotky. Ale stále hlásí Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 6N0-909-901-6R.clb Part No SW: 6N0 909 901 HW: 6R7 937 087 H Component: GW-K-CAN TP20 0022 Revision: -1------ Coding: 832200 Shop #: WSC 13765 790 00126 VCID: F0E4E7AA23748598515 1 Fault Found 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - Může být některá z těchto chyb způsobena tím, že v installation nemám zaškrtnuté všechny volby? Např. tam není zvolený ABS, airbag. Hlavně teď ta chyba s airbagem mě straší.
  11. Tak musim podekovat za navedeni, myslel jsem si (a asi vsichni vime jak to ve vetsine pripadu dopada), ze jsem zkousel stejnou konfiguraci jako u jednotky stare. Ale ocividne ne, projel jsem bajt po bajtu, naklikal stejnou vybavu, ale nechal rozdilne bity a jednotka je OK. Pokud jsem vylozene zkopiroval kod ze stare, tak jsem mel u BCM chybu "00063 - Back-Up Light Switch (F4)". Jeste tedy musim udelat CAN gateway, na to jsem trosku zapomnel. Ja jsem prvotni informace k nauceni dalky cerpal odtud http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html a tam se prave pise, ze kanal 01 obsahuje pocet naucenych ovladani. Ano, je to pro jine auto a 3 roky stara stranka, ale vzal jsem to jako vychozi bod. Zatim jsem naucil jedno ovladani, ktere jsem mel, zbytek udelam snad dneska.
  12. Takže jsem porovnal obrázky. A i když jsem dal stejnou výbavu pomocích zaškrtávacích políček, teď koukám, že se liší hodnoty některých bitů. Např. bajt 10: 086K 08->00001000 LH i CH odskrtnute ; 087H 00->00000000 bajt 19: 086K 00->00000000 vse odskrtnute, 087H 00001111 Jednotky tedy vyměním a zkusím to nakódovat znovu. Měl bych ještě dotaz, abych to nemusel pořád měnit - jaký je postup na naučení dálky? Je to v případě roomsteru "Adaptation" pro BCM a tam kanály 00 pro reset hodnot a 01 pro zadání počtu ovládání a po uložení je ~15 sekund na naučení jednotlivých ovládání? Co jsem pročítal, tak kanál 01 měl obsahovat hodnotu naučených ovládání, ale i u staré jednotky mám hodnotu 1 a ovládání mám 2.
  13. Vyzkousim, mam jednotlive snimky nastaveni, tak to jeste porovnam. Zatim jsem tam vratil starou, zitra rano potrebuju funkcni zamykani, zitra k veceru vyzkousim. Zatim diky.
  14. Původně jsem tam zkusil vložit celý starý kód, ale při potvrzení to hlásilo, že je různá délka a jestli pokračovat, tak jsem toho raději nechal a že se optám. Odmažu koncové nuly a vyzkouším znovu.
  15. Ahoj, měl bych dotaz, dneska jsem kvůli tempomatu měnil BCM 086K za 087H (údajně nová a nepoužitá, koupená z fóra) a po načtení jednotky mi hlásí následující chyby a u některých položek "Labels: Redir Fail!" 2 Faults Found 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - 00907 - Intervention load Management 000 - - Stará jednotka měla původní kódování 64980B3808010000002008002C2B08C00040400F60000000020000000000 nová po připojení 64902BBB0C610800000000003C0B0C800F00400F600400002000 Jak poznam, že je zapnutý výrobní režim? Zkusmo jsem nastavil automatické zamykání nad 15km/h a kód byl přijat, ale chybová hláška zůstává stejná. Případně pokud by někdo věděl, jak jednotku nakódovat správně, budu vděčný, výsledky skenu pro starou i novou jednotku jsou přiloženy. scan086K.txt scan087H.txt
×
×
  • Vytvořit nový...