Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

George77

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Co autorádio, nebude potřebovat odkódovat?
  2. O.K. dík, zítra to zkouknu
  3. Super práce hned se Ti bude se Supem cestovat lépe. Fakt paráda. Dá se zjistit bez demontáže z vozu zda je BCMko osazeno pinem 29 C ? Popřípadě pokud BCMko odpojím od napájení abych se podíval, riskuji, že budu muset něco diagnostikou nastavovat? Pokud bys měl foto svého BCMka budu za něj rád. Díky
  4. mám podobný problém,co je na pin 5? díky
  5. Ano,je to normální stav ,mám 1,4 TDi 51Kw a přejsně jak popisuješ,máme jednoduché turbo s obtokem a tak to zabrání je cítit až kolem 2000 do těch 3000,dál už nemá smysl točit,krouťák podle diagramu značně klesá,proto už není ten tah.
  6. George77 začal sledovat jirmen
  7. George77 začal sledovat kibi
  8. George77 začal sledovat MIKI_RS
  9. máš to tam,přeju hodně štěstí
  10. George77 začal sledovat 0001krtek0001
  11. boobika:to máš pravdu rozdíl tam zrovna velký není,ale jak jsem říkal zatím mě jde jen o těch sériových 59KW.Měl jsem možnost jet s tímto silnějším motorem a hlavně rozjezd mi připadal daleko plynulejší.Proto se o to zajímám. starburst:Co jsem našel v jejich ceníku,tak by se měla cena chipu pohybovat takhle. Modifikace ř.j. - včetně všech přeplňovaných do 2400ccm..........9990,-kč Měření výkonu na válcové brzdě DynoStar................................1260,-kč Pozor ceny mají uvedeny bez 20% DPH
  12. také by to šlo ,ale u mě by to byl možná časem druhý level,a pak z 59kw to jde výš .Zatím spíše jen to originální přečipování díval jsem se i tady http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky&kategorie=Škoda Vznětové motory Motor................Výkon (kW/hp) Točivý moment (Nm/rpm) Bit Power (kW/hp/Nm) 1400 TDI PD......51/70...............155/1600........................65/88/201 1400 TDI PD......59/80...............195/2200........................77/105/253
  13. Napadlo mě jestli by byl velký problém předělat fabii 1.4 TDi,51kw na 59 kw. Co by takové předělání obnášelo?Bylo by to jen o řídící jednotce ze silnější verze a výměněně za silnější spojku(přítlačák)? Díval jsem že použitá 59kw jednotka není nijak hrozivě drahá a spojku bych taky časem měnil,takže by to nemuselo být nikterak nákladné a snad i nějaký výkon navíc by šel poznat. Fabia 1.4 TDi 51kw/70 k při 4000 ot./min, 155/2200 Nm/min. zrychlení 15,8 u combi Fabia 1.4 TDi 59kw/80 k při 4000 ot./min, 195/2200 Nm/min. zrychlení 14,0 u combi

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.