Ahojte páni (prípadne dámy...).
Dnes sme s bratrancom (elektrikárom) skúšali zapojiť tie isté svetla, ako píše Zenda899. Všetko išlo fajn až do momentu, keď sme sa snažili nájsť "napájacie napätie +12V pri zapnutom zapalovaní" (ako sa píše v inštalačnom návode).
V E-boxe sme našli poistkové pozície, ktoré /A/ mali šťavu stále aj pri vypnutom zapalovaní, /B/ vôbec nemali šťavu aj pri zapnutom zapalovaní, /C/ pri vynutom zapalovaní šťavu nemali, po zapnutí zapalovania šťava bola, ale po vypnutí aj vytiahnutí kľúča štava v nich ešte nejakú chvíľu bola stále. Ak by sme tie DRL zapojili na niektorú pozíciu z /C/, tak by asi nejakú chvíľu svietili aj po vypnutí motora a vybratí kľúča zo zapalovania. Takto sa mi to ale vôbec nezdá vhodné - akonáhle vypnem zapalovanie, chcem aby tie DRL zhasli.
Skúšali sme aj poistku 21 - pozícii bola neobsadená, ale keď sme rozobrali E-box, tak v spodnej časti tam bol na 21-ku privedený kábel, čo sme vyhodnotili tak, že nejaké využitie tá pozícia má. Takže nás to značne zmiatlo a hľadali sme (neúspešne) iné vhodné pozície. Ale aj tá 21-ka bola živá po vypnutí a vytiahnutí kľúča zo zapalovania...
Máte niekto dobrý tip, kam to zapojiť, resp. ako nájsť ten správny kábel alebo poistku, prosím?
O2, 2.0 TDIpd, 103kW, BKD, r.v. 2006 (podľa servisnej knižky prvýkrát uvedené do prevádzky v apríli 2006, nemecký trh)
klasické halogény + daždový/svetelný senzor
Problém je tiež v tom, že návod na obsluhu (a tým aj schému E-boxu) mám zo staršieho modelu - pravdepodobne 2004. Schéma v návode a realita pod kapotou nesedia. Rovnako je to s elekronickou dielenskou príručkou, ktorú mám a je asi tiež k 2004-ke.