-
výměna oleje a filtru + sundaní krytu motoru?
Ta zátka na tom tělese olejového filtru, tam je pro vypuštění oleje z toho tělesa. Je na to speciální přípravek který se na to našroubuje a vyteče olej z celého tělesa. Jinak to máš v rukávech a všude okolo.
-
Octavia II RS (předFacelift) - LED místo mlhovek
Čau,1. silikonem se nic neplácá. 2.ty tři konektory na ledkách jsou kostra, parkovačka a denní svícení. Prostřední je kostra, ty krajní si vyzkoušej na kterej to svítí víc, to je denní svícení a ten zapoj. Předpokládám, že to předěláváš na denní svícení. 3. musíš trochu upravit to šediví žebrování a uříznout tu patici na konektor abys mohl zavřít zpět to černý víčko původní mlhovky.
-
Problem vstrekovace 2.0TFSi
To se mi nezdá že by odešly dva najednou, zkus projít kabeláž ke vstřikům. Nenatankoval jsi nějakej bordel?
- Rs Klepani cvakani motoru 2.0 tfsi
- Rs Klepani cvakani motoru 2.0 tfsi
- Spojka fabia RS ... spojkovy valecek ... vypinání spojky..prevodovka
-
Nevíte co to je?
Čau, je tam pro něj v plechu asi tak 10mm dírka do které to čidlo příde zastrčit. Ale moc tam nedrží, proto ho tam máš vypadlí.
-
-
-
-
Vystřelené airbagy + pásy
A zadní pási nemáš utažený jo?
- LED do mlhovek OII (předface)
-
Prevodovka FRS
Čau, přečti si tohle téma třeba ti to pomůže. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=49034&highlight=problem++raden%EDm+++prevodovke+frs
-
RS 1.9TDI PD 96KW
Váhu vzduchu si zkoušel?
-
Převodovka 1.9 TDI PD
Jenom převodovka ti nestačí!
-
Fabia 1.9 TDI 74kW Problem...
Čau, většinou to dělá ten snímač v nádobce na chladící kapalinu. Když se podíváš do prázdný nádobky tak tam uvidíš dva (jako) dráty tak je vočisti. Když je neuvidíš tak nádobku vyvař voctovou vodou, jsou totiš zarostlí a nevedou. Nebo dej novou nádobku.
-
ridici jednotka ventilatoru
Čau, vo kterou jednotku se ti přesně jedná, vo ventilátor (sahary) na chladiči, nebo vnitřní ventilátor. Pro vnitřní ventilátor jeto přímo v ovládání topení. Pro sahary je na levím nosníku dole v motorovém prostoru kousek za klaksonem.
-
fabia 1.9Tdi...výměna motoru ATD za ASZ
Přesně tak mám to úplně to samé, na tý litině to vyrezne hned, kor když tomu pomůžeš. Na STK napíšou do protokolu - číslo a kod motoru nečitelný z důvodu koroze, zaběhneš na magistrát s tím protokolem a tam to zapíšou do TP.