Přejít na obsah

hasanek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení hasanek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dnes jsem se od Slováku dozvěděl co to měli naposled v rukách, že je to překopaný na S3ku s S3kovým turbem upraveným softem a intercoolerem hadicema od toho všeho a kde čím a mimo to mi řekli, že ten problém souvisí nějak s blow off ventilem. Prý tam s tím problémem už byl naposled původní majitel ale nechtěl to už řešit a tak jezdil nějakou dobu s odpojenou váhou a pak to prodal. Napadá tě něco chipmann v souvyslosti s tím blow off?
  2. A to já zas nééé, nebudu vracet něco tak zajímavého raději si to resuscituji, věřím, že ještě chytne druhý dech
  3. Řeším pouze běžné provozní věci po koupi ojetého vozu rozvody olej filtry, což už mám vše hotové, jediný problém co řeším je s váhou vzduchu...
  4. Mike opravdu je tam 10 bagů pro kontrolu jsem to pro tebe dnes počítal(volant, spolujezdec, 2 přední sloupky, 2 v sedačkách z boku, další 2 nad sedačkami hlavové a 2 v zadních sloupcích) možná to rozložení bagů je převzato ze superbu, bylo to vše zakázkově dělaný stejně tak jako lcd panely v zadních opěrkách napojené na měnič a columbuse veškeré kabeláže profi zabudované v čalounění nikde nic nevidíš, žádné podomácku bastlení, stejně tak jako vyčalounění stropu černou alcantarou. Na hůl mě vzal prodejce tak na kilometrech to máš pravdu ale co vše se o autu dozvídám od původního majitele a míst kde probíhali úpravy vozu tak zjišťuji že prodejce neměl vůbec páru co vše vůz obsahuje (třeba jako že je to v podstatě O II RS S3 build překopané na S3ku je tam turbo z S3ky což je taky úplně jiný kafe:) a další věci to jsem se třeba dozvěděl dnes od Slováků...
  5. Bylo mi řečeno ve škodě, že chybu to nehlásí žádnou ani při zapojené váze ani při odpojené, sám to nemám jak a kde posoudit či něco změřit jen mohu vyzkoušet zapojit váhu a projet to jak se to opravdu chová já zatím celou dobu jezdil s odpojenou, ve škodě říkali že při zapojené jakmile se drží plyn je to v poho ale když se pustí při přeřazení padaj otáčky a lítá to na kritické hodnoty že se to někdy zvedne zpátky a někdy to zdechne, od původního majitele sem se dozvěděl, že auto mělo někdy ve 150 000 závadu že za jízdy vypínal motor a nikdo si s tím neuměl poradit až někde na slovensku mu toto vyřešily, tak mám pocit že se to opakuje.
  6. Tak původní majitel vozu mi sdělil že váha musí být zapojena i s tuning úpravami, že ji tak měl bez problémů, že musí být na autě nějaký problém. Tak ve škodě se mi na to během výměny rozvodů dívali jelikož se jim to také nezdálo a zjistili že jakmile se zapojí váha vzduchu auto sice nehodí žádnou chybu na diagnostice ani na přístrojové desce ale při přeřazování rychlostí jak se pustí plyn spadnou otáčky pod minimum na nějakých 400 a motor se vypíná. Po odpojení váhy vzduchu toto nedělá a auto jede opět normálně nevím zda-li normálně nebo pouze v nouzovém režimu váhy tedy nižší výkon. Měl někdo podobný problém případně neví někdo na co se zaměřit?
  7. Zkrátka jsem ho chtěl byla to rychlá akce perfektní stav na ten rok jak exterier tak interier je to mezi RS takový unikát tady v ČR počet km jsem bral jako odpovídající stáří, výbava vozu je nadstandardní RS(10bagu, columbus, interier černá alcantara v zadních opěrkách vestavěné LCD panely v kufru měnič na 6DVD Pioneer za 35tis. 12repro ve voze) stejně tak jako výkonové úpravy na voze. Momentálně bylo ve škodě na rozvodech a pár drobnostech a bylo mi řečeno že tak ostré RS tam ještě nikdy neměli, že je ostřejší i jako RS 3ka. Bodejť jsou tam dělané úpravy v německu u B&B za cca 6000e jejich úprava Stufe 3 na 295koní, dále pak na Slovensku u BHmotors další úpravy na intercooleru celý výfuk nerez dělaný na zakázku sportovní keramický kat HR trubky 7cm. Původní majitel byl nadšenec který autu dopřával to nejlepší a na penězích nešetřil. Je to takový unikát tak jsem ho prostě chtěl o tom co vše tam je uděláno neměl prodejce ani páru to jsem se dozvěděl pak od prvního majitele :-)
  8. Původní záměr tohoto vlákna bylo aby lidé co mají zkušenosti s tímto motorem TFSI nad 300 000 podali své názory a zkušenosti s jeho další možnou životností / provozem případně najde li se někdo kdo má na tomto motoru najeto ještě mnohem více aby se podělil o své zkušenosti co vše bylo nutné např. udělat za servisní zásahy na motoru atd. nikoliv aby se tu řešilo čí je vina stočených kilometrů a proč si to někdo neověří atd.. to že jsem napsal že jsem koupil auto se stočenými km což jsem zjistil až následně protože jsem byl aktivní a začal pátrat což spousta lidí ani neudělá a věří dál číslu na tachometru,jelikož to číslo dejme tomu v průměru reálně odpovídá věku toho auta, bylo pouze pro dokreslení situace proč to tu řeším. Jinak už se zjistilo, že i můj prodejce, který mi jej prodal sám nevěděl, že je stočené a bylo vinnou několika dalších přeprodejců přes které šlo v krátkém čase což se potom těžko dohledává řeší a někomu něco dokazuje, když během 2-3 měsíců projde přes 3-4 prodejce. Prosím tedy k tématu ze zkušeností s tímto motorem po 300 000 je to spíše už troska nebo držák který může šlapat dál třeba 150 000? Předpokládejme že těch 330ktm je najeto prvním majitelem převážně dálky dobře servisováno. Díky.
  9. Tak bohužel jsem se dnes dozvěděl hořkou novinu, že mé čerstvé RS rv2005 zakoupené s 247tkm bylo ještě stočené a reálně mělo cca 340tkm, co si myslíte o tomto motoru s tolika natočenými km? Podařilo se mi vygooglit kontakt na prvního majitele dle jména z TP ten to následně prodal překupníkovi a ten to stočil a prodal jako 247tkm. Původní majitel mi sdělil že to prodával s 331tkm ale že bylo nadstandard udržované ve značkových servisech a veškeré opravy dělal dostatečně dopředu a nečekal než se něco vyvrbí. Ježděno bylo na dálky německo slovensko pouze benzín 98 a více a olej castrol edge 10w-60 od začátku provozu, ročně najel cca 35tkm, byl to starší pán takový fanoušek (závodník) který měl to RS jako svůj koníček a hluboko do kapsy také neměl jelikož tam dělal poměrně nákladné úpravy v německu u BB a na slovensku u BH motors. Těm 247tkm jsem věřil jelikož to vypadalo na poctivě najeté vzhledem k tomu roku a stejně jsem naletěl. Co se týče auta a jízdních vlastností a pocitů z něj vypadá fantasticky jako kdyby mělo 100-150tkm co se týče interiéru je naprosto zachovalé '"jako nové", na první pohled se jevilo jako "voňavka". Původní majitel mi sdělil, že svá auta udržuje tak, že i po několika letech jsou jako nová a posádka se k němu vůbec boj nastoupit jak tam má čisto. Také mi sdělil, že musím udělat ihned rozvody což mi prodejce tvrdil , že prý až za 25tkm také že musím udělat ihned olej a repasy převodovky. jinak v 320tkm dělal komplet celou sportovní keramickou spojku s dvouhmotým setrvákem v 240tkm dával komplet sadu tlumičů Koni, je tam komplet celé výfukové vedení v nerezu i závodní nerez svody a keramický katalizátor dle grafu z brzdy, které mám k autu mělo 287koní, majitel mi sdělil, že dokázalo jet 270km/h. Co se týče výbavy a interiéru těžko hledat podobné má nadstandardní výbavu 10bagů, columbuse, vychytávky jako senzor tlaku v pneu,LCD panely v opěrkách hlavy měnič Pioneer na 6DVD+18GB HDD komplet předělané audio od firmy Rachot, celý interier a strop v černé alcantaře. Opravdu mě tedy tím vším toto RS přemluvilo ke koupi a těm 247tis. jsem uvěřil jelikož vypadá jako by mělo i mnohem méně. Proto se Vás ptám co si myslíte o tolika km na tomto motoru u takto udržovaného a laděného RS? Chystám se udělat hned rozvody olej svíčky komplet filtry, s tou převodovkou zatím počkám nepřišlo mi to tak špatné, co dál mohu očekávat? Případně myslíte si že se dá takto najetému motoru ještě věřit? Má někdo zkušenosti s TFSI nad 350tkm případně má někdo i více a motor stále šlape v pohodě? Nevím momentálně zda-li ještě nebudu řešit ty stočené km každopádně auto se mi moc líbí a chtěl bych si jej i přesto nechat. Ocením Vaše názory k tomuto tématu. Díky.
  10. Měl bych jeden dotaz, koupil jsem jeté RS 2.0tfsi s velkými tuning úpravami u firmy BB německo a BH motors slovensko bohužel jsem to nekupoval od původního majitele ale již od překupníka z bazaru, který mi při prodeji tvrdil, že kvůli těm tuning úpravám a chipu musí být odpojena váha vzduchu, že jinak když se zapojí hazí to nějakou chybu motoru na přístrojovce, ukázal mi to a před prodejem mi tu chybu smazal a říkal, že to nemá být zapojeno, z čehož jsem byl trochu rozpačitý, chci se tedy zeptat zda-li je něco takového možné nebo mě pouze oklamal a je tam třeba váha vzduchu v háji, osobně se mi to moc nezdá proč by měla být kvůli chipu a tuning úpravám odpojena v takovém případě dle mého úsudku jede vzduch na nějakou nouzovou hodnotu řídící jednotky a motor tak možná nemá plný výkon. Mohl by se k tomuto vyjádřit někdo znalý této problematiky? Děkuji moc za vaše názory.
  11. Takze pouze odsroubit velkym sestihranem? na vrsku toho sestihrenu je nejaké jako bykolečko to se musí také odšroubit nebo s tím nic nedělat? OK vyzkouším pouze za kryt více zabrat bál jsem se abych něco neurval tak se nejprve raději ptám. Ten olej tam je ježděný od začátku původní majitel dělal velké tuning úpravy a chip v německu u BB a na slovensku u BH motors a od začátku je ježděno na castrol Edge 10w 60 pro sportovní auta, mám k tomu nějaký výpis z brzdy a má to tam naměřeno 287koní . Tak mi to bylo doporučeno tam lít ten castrol 10w 60. Díky za info.
  12. Zdravím, jsem čerstvým majitelem jetého RS 2005, proto si chci udělat nejprve výměnu oleje. Olej mám Castrol edge 10w 60 vypuštění napuštění není problém, jen se mi nedaří zjistit jak je to tam s tím olej filtrem a kde přesně se nachází. Před tím jsem měl octa I 1,6 a tam to bylo jednoduché odšroubil se starej filtr a našroubil novej, tu nemohu klasický filtr najít, je tu nějaká vložka asi jsem zjistil zespodu kde je a v čem je umístěna ale nevím přesně jak na to a nerad bych vypustil olej a pak zjistil, že si neporadím s tím jak to rozdělat a dat tam tu vložku. Bohužel na webu žádné návody nemohu najít ani knihu v pdf octa II jak na to ke stažení. Tak snad mi někdo poradí popř odkáže na nějaký fotonávod, budu moc rád. Ještě druhá věc nepodařilo se mi zatím zjistit jak sundat kryt motoru odpojím sání a na druhé straně u váhy vzduchu ale kryt stále drží jako by byl někdě přišroubený bohužel nemohu najít žádné uchycení a zespod se nijak nedostanu není dobrý přístup zjistil jsem že v krytu je vložka vzduchového filtru tak jsem se chtěl na ni podívat v jakém je stavu. Pokud mi někdo poradí jak na tyto dva úkony pro začátek budu velice rád. Předem díky moc.
  13. Zdravím, mám problém s mojí Octávií 1,6 55kw rok 97, která mě poslední dobou pije krev. Jedná se o problémy snad v elektrice nebo s řídící jednotkou nebo snad dodělávaným alarmem s centrálem jedná se o Jablotron CA-320, který Octavie obsahuje a který přestal fungovat, opravdu netuším kde je problém, auto si dělá co chce. Zkusím to pospat od začátku: Auto bez problémů jezdilo než se pokazilo palivové čerpadlo, to jsem po několika výměnách jiných dílů(kabely svíčky čištění klapky, cívka zapalování) spojovaných se závadou diagnostikoval a vyměnil v něm motorek za 500 a čerpadlo jelo zase jako nové a Octavia byla ok startovala jezdila. Jenže na to druhý den přestaly fungovat dálkáče od Alarmu Jablotron CA 320, který je v autě instalován, myslel jsem že baterka v ovladačích ale vyměnil jsem v obou ovladačích a nic, tak jsem se probojoval k alarmu který je pod palubovkou a mrkl na pojistku na něm je ok když jsem přiložil dálkáč přímo k drátu který vede z alarmu a slouží jako anténa auto zamykalo a odemykalo dlákáč fungoval. Říkal sem si, že asi odešel zesilovač signálu v alramu, zkoušel sem odpojovat baterii i konektory z alarmu a zase zapojit jako restart a nic a tak jsem drátek vyvedl ven k blatníku a vždy odemykal a zamykal stylem že přiložím dálkáč k drátu a zmáčknu, vše bylo takto ok. Za nějaký čas mi začalo zlobit i toto odemykání a zamykání když byla ráno zima nešlo to odemknout ani přes drátek vyvedený ven. Podotýkám jen, že auto nemá ani jeden zámek vše má skryté a tudíž nelze se dovnitř dostat jinak a ručně klíčkem odemknout a zamknout auto pokud je zamklý alarm nelze to ani přes kufr kde mám zámek, vždy akorát spustil alarm a zevnitř stejně nešlo nic odemknout. Občas se stalo zasa něco jiného když sem chtěl nastartovat pootočím klíčkem problikly ikony na displeji ale zustal sviti klicek jako imobilizer a neslo nastartovat vubec, nevím jestli imobilizer je i pres ten alarm nejak nebo jak to je kazdopádne sem to nekdy vyresil tak ze sem odpojil na chvili baterku a pak uz to zhaslo a nebo vytahl klicek a na nekolikrat o zkusil pak to taky zhaslo a slo zase startovat. Pozdeji tato zavada prestala zlobit. Další závada byla, že mi za jízdy přestaly fungovat blinkry a světla, časem sem zjistil že mi odchází spínací skříňka a že to ona dělá, nějak se vyčvachtala a klíč se po nastartování nevracel do polohy 1 a vypnout motor sel klíčem ale klíč nešel vyndat popř musela se ručně vždy nastavit poloha 1 aby šli světla za jízdy prostě peklo objednal sem spínací skříňku myslel, že snad začne fungovat i alarm, jelikož třeba nebyl správný kontakt sepnut při vypnutém klíčku a nešla třeba šťáva do alarmu, alram tedy přestal úplně reagovat a zamykat od doby co začala zlobit ta spínací skříňka a dnes jdu k autu že ji tam vyměním jelikož mi došla nová spínačka a chci nejdříve vyjet z garáže a co se nestane, dám klíč do zapalování otočím a na displeji neustále problikávají ikony a cvaká nějaké relé s tím, že když dotlačím klíč na startování vůbec nic rafička paliva začala zběsile lítat jako by měla tiky a ikony problikávají a relé jen cvaká. Tak si říkám no nic asi je ta spínací skříňka už totálně vyčvachtana uvnitř a kontakty tam blbnou, demontoval jsem tedy špatnou namontoval novou nejdříve jsem zkusil na prázdno mechnick kráně vše funguje jako dříve klíč se vrací a lze s ním lehce otáčet jednotlivé polohy říkám si super bude to asi ok, zapojím všechny konektory dám tam teda klíč a zkusím otočít a ejhla závada stále přetrvává zase cvaká relé blikají ikony také cvaká ve škrtící klapce jako by e chtěla pořád nastavovat a když chci nastartovat nic startér netočí čerpadlo netahá jen zase začně zběsile lítat rafička paliva a má tiky relé a klapka cvaká dokud klíček nevypnu a nevyndám. Podle knížky a návodů jsem zjistil, že to cvaká relé palivového čerpadla když jsme ho však vytáhly s elektrikářem testovali na žárovce spíná jak má tedy je v pořádku, dále sem omrknul všechny pojistky a zjistil, že jsou dobré a nikde nic jen sem přišel na zajimavý vliv kdy jsem vyndal pojistku s názvem řídící jednotka zapalování a když tam pojistka vůbec nebyla ikony na displeji a rafička paliva vůbec neblbla jako by vše bylo v pořádku, když tam pojistku vrátím blbne to ovšem nestartuje to tak jako tak. Obávám se že toto jestli někam dám do servisu, že jim to bude trvat týden než zjistí čím to je a nedoplatím se tak jako tak při ceně vozu cca 50tis. Prosím někoho kdo se v těchto věcech vyzná o pomoc a radu co dál zkusit popř. co s tím mám dělat, bojím se, že je v háji celá řídící jednotka i ten alarm nebo bůhví co v elektrice. Octavia je jinak velice zachovalá málo jetá plno věcí je tam nyní nové komplet výfuk čerstvě technická atd. po technické na jaře to začalo vše zlobit. Prosím poraďte! Díky.
  14. Má někdo stejný názor jako fhs? Popř. setkal se někdo se stejným problémem a vyřešil ho opravdu výměnou indukční cívky?
  15. Čau, dík za radu, myslíš, že to bude tím? Měl jsi podobný problém nebo si se s tím už někde setkal?
×
×
  • Vytvořit nový...