Takže mám po reklamaci sedadla. Původní stav vypadal nějak takto:
Bohužel další špatná zkušenost se servisem Autocentrála Hlučín, tentokrát už to budu řešit zřejmě písemnou stížností do škodovky. Vyšoupané potahy jsem reklamoval při garanční prohlídce, ať do servisu pořád nejezdím. Technik to špatně nafotil, takže škodovka reklamaci zamítla = běžné opotřebení (při nájezdu 17 000 km???). I když to technik naživo viděl, do očí mi tvrdil, že je vše v pořádku a že mají asi špatný foťák. Takže jsem to vyfotil MOBILEM, znovu reklamoval a pohrozil znaleckým posudkem - a najednou to šlo.
Půl dne dovolená, znovu do servisu, zpátky si zaplatit autobus. Pak znovu dovolená, autobus a pro auto. Vyměnili pouze sedáky, i když jsem celou dobu psal o sedadlech a viděli, že i opěradla ztrácí barvu. Navíc je potah na okrajích zvlněný, protože to prý škodovka "poslala zmuchlané". Opěradla ať prý znovu vyfotím a že bych s autem znovu přijel.