Přejít na obsah

kops

Uživatel
  • Počet příspěvků

    556
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1474 zobrazení profilu

Oznámení kops

  1. zdravím, marně jsem ve foru hledal a tak se zeptám zde: můžete mi prosím někdo napsat cestu, kde v climatronicu najdu teplotu oleje motoru? jedná se o skryté funkce. teplotu vody jsem našel v 19.01, ale nemůžu najít teplotu oleje i když vím, že tam někde je, ještě v létě jsem na to koukal, bohužel jsem zapomněl cestu
  2. zdravím, trochu se ztrácím v označení servomotorků, ač jsem poctivě hledal. může mi někdo prosím potvrdit zda mám správná čísla na Fabii 1 r.v.2002 s klimatizací? V68: 6Q0 907 511 - 6Q1 819 453 B V154: 6Q1 907 511 A/D - 6Q1 819 453 A/D hlásí mi to chyby a chci je vyměnit, ale narážím všude na jiná čísla a hlavně na různá koncová písmenka. Může mi prosím někdo přesně popsat čísla motorků V68 a V154? děkuji za ochotu
  3. kops

    deaktivace PTC

    zdravím, neustále mám sepnuté PTC i když nejsou splněné podmínky pro jeho aktivaci a tím mi docela vybíjí baterku. Nezná někdo adresu ve Vagu, kde PTC vypnout? děkuji motor 1,9 77Kw
  4. Zdravim, Nenasel jsem nikde a tak prosim o potvrzení. Je v kroužku označeno čidlo teploty paliva? Nebo kde ho najdu? Motor ATD 1,9 74kW Děkuji
  5. jj máš pravdu, souhlasím :-) tak díky moc za rady a tu přílohu. Dnes jsem se vracel z prace a myslim, že to bylo lepší.
  6. jasan, nějaký hrubý zásahy asi ano, do toho bych se nepouštěl, ale mám pocit, že to vážně blbě brzdí. stalo se mi na mokru i na sněhu, že se předek zasekl a zadní kola se točila dál.. tohle je na rozbití huby :-) něco najeto mám, ale ten zadek je vážně vlahý. Na stk nic nezjistí, když zkouší samostaně nápravy a v servisu na měření jsem ještě nebyl, zatím hledám co by to mohlo být.
  7. díky za radu, ještě mi to nedalo a ptal se jinde a šroub skutečně až dolů. Bylo mi ale řečeno, že rozdíl není velký a tak mé očekávání mohutného nástupu brzd zadní nápravy je asi zbytečný :-) Další věc je, zda regulátor vůbec funguje. na to se chystám o víkendu podívat..
  8. díky za přílohu, pokud tomu dobře rozumím, pokud je tlak menší tak utažení pružiny znamená to, že ji více napnu - tedy poloha spodního šroubu na regulátoru je ve spodní poloze? Včera jsem šroub dal do úplně spodní moýné polohy, co dovoluje ta podkovička pod regulátorem, ale nějaké výrazné zlepšení, že bych vítil větší účinnost zadních brzd, jsem necítil. Proto mě zajímá, zda se šroub má dát do spodní polohy pro zvýšení tlaku zadních brzd, nebo do polohy horní. Na fotce je poloha šroubu v 1/3 možné dráhy, ale nevím jakým směrem se přidává tlak, zda posunem šroubu dolů, či nahoru...
  9. ahoj, rád bych oživil toto téma. zadní kola mi špatně brzdí a na mokru cítím, že vše tahá předek. potřebuji zvýšit účinnost zadní nápravy, na fotce výš je regulátor a na mém autě je šroub v polovině dráhy nastavení. Kterým směrem polohy šroubu zvýším účinnost brzd? Když dám šroub do spodní polohy, je účinek vyšší? A nemá náhodou OI taky ventilky na brzdovém válci pro zadní nápravu jako měla Felicie? děkuji
  10. to se všechno tohle týká jen folií? a jak je to s pokovenýma sklama? Nebo je to jedno a to samé?
  11. měl jsem to samé, hlavně po zimě. na spodní straně dveří jsou záslepky, sundej je a budeš mít klid. záleží jak daleko jezdíš v zimě, většinou se tam sráží voda z okna. Mě to pěkně taky osprchovalo a od té doby mám klid.
  12. tak jsem měl pěknou kliku... doufám, že jsem neporadil blbě někomu tady.. http://www.autobazarskoda.ic.cz/
  13. To nebylo ono, byla to VW Transporter, takový bílý co vozí pacienty po městě. Nikde žádný nápis o zvířatech, to byla normální sanita :-)
  14. dnes jsem u Benešova potkal SANITKU a ta za sebou táhla přívěs a v něm byly dva koně !!! Byl jsem z toho tak paf, že jsem nestačil vytáhnout foťák. Už jen to, že sanita měla tažný....:-)
×
×
  • Vytvořit nový...